Великий вибух у місті.

Великий вибух у місті.

Дорога плавиться. Чи, можливо, це заломлення бризків фонтану на світлі? Mercedes-AMG G 63 все це байдуже. Він вражає експресивним дизайном свого екстер'єру. Вигляд, який з самого початку дає зрозуміти: я задаю тут тон. Типова для серії AMG панель облицювання радіатора, опціонально доступні 22-дюймові колеса та система випуску відпрацьованих газів у стилі AMG-Performance з двома хромованими, розміщеними з боків, випускними трубами надають цьому культовому об'єкту екстравертної зовнішності. При цьому Mercedes-AMG G 63 абсолютно однаково – рухатися вулканічною лавою чи звичайним асфальтом. Його продуктивність – це приклад для наслідування. У русі рельєфною місцевістю він завжди був недосяжним. Та навіть у місті гігант бездоріжжя вражає своїми неперевершеними ходовими якостями. Це і робить його королем навіть далеко від дикої природи: у джунглях великого міста.

Епіцентр сили.

На зображенні передня частина Mercedes-AMG G 63.
На зображенні технічні характеристики Mercedes-AMG G 63.

Епіцентр сили.

Філігранні технології поєднані з потужним звуком: Mercedes-AMG G 63 з 4-літровим турбодвигуном V8 AMG потужністю 585 к.с. <p>Дані про номінальну потужність і номінальний крутний момент згідно з Постановою (ЄС) № 715/2007 у чинній редакції.</p> та з максимальним крутним моментом у 850 Нм<p>Дані про номінальну потужність і номінальний крутний момент згідно з Постановою (ЄС) № 715/2007 у чинній редакції.</p> залишить насичені враження від кожної поїздки. Система випуску відпрацьованих газів AMG Performance з заслінками у випускному тракті змусить повітря вібрувати. Більше того, водій самостійно може встановлювати гучність: від стриманої – придатної для далеких подорожей, до виразно емоційної. Система AMG RIDE CONTROL забезпечить можливість регулювати ходову частину одним натисканням кнопки. А відтак, Mercedes-AMG G 63 пристосується не тільки до будь-якої міської та позашляхової місцевості, а й до індивідуальних побажань кожного водія.