Динамічні характеристики.

Більше простору. Більше динамічності. 

Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 11,2-11,1 л/100 км, викиди CO2 у комбінованому циклі: 256-252 г/км<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄЕС.</p>

Моделі


Незрівнянний, за винятком самого себе.

Двигуни та моделі 4-дверного купе Mercedes-AMG GT.

Моделі


Незрівнянний, за винятком самого себе.

Двигуни та моделі 4-дверного купе Mercedes-AMG GT.

  • Mercedes-AMG GT 43 і 43 4MATIC+

    На зображенні 4-дверне купе Mercedes-AMG GT на фоні міста, вид спереду.

    Потужна продуктивність від

    367 к.с.*<p>Дані про номінальну потужність і номінальний крутний момент згідно з Постановою (ЄС) № 715/2007 у чинній редакції.</p>

    рядного шестициліндрового бензинового двигуна.

    Прискорюється за

    4,9 секунди*

    від 0 до 100 км/год.

    Неочікувано універсальний, безсумнівний AMG: 4-дверне купе Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ поєднує вражаючу продуктивність спортивного автомобіля зі щоденною практичністю елегантного чотиридверного автомобіля. Експресивний дизайн з далеко витягнутим капотом, домінантною передньою частиною та м'язистою мовою тіла розкриває спортивні гени чотиридверного купе. Натискання на кнопку пуску підтверджує: 4-дверне купе Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ належить до вершин. Завдяки інноваційному і високоефективному рядному шестициліндровому двигуну, активній аеродинаміці та 9-ступінчастій коробці передач AMG SPEEDSHIFT TCT це вдається з самого старту.

     

    З надзвичайно привабливим співвідношенням ціна-якість чотиридверний спортивний автомобіль також доступний виключно з заднім приводом. Зовнішній вигляд, технологія, комплектація та можливості індивідуалізації відповідають його шестициліндровим варіантам з повним приводом 4MATIC+.

    *Перераховані вище значення стосуються Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+.

  • Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+

    На зображенні 4-дверне купе Mercedes-AMG GT перед скляним фасадом, вигляд збоку.

    Спортивна потужність

    435 к.с.<p>Дані про номінальну потужність і номінальний крутний момент згідно з Постановою (ЄС) № 715/2007 у чинній редакції.</p>

    з 3-літровим агрегатом.

    Потужний спринт за

    4,5 секунди

    від 0 до 100 км/год.

    Нове 4-дверне купе Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ поєднує вражаючу продуктивність спортивного автомобіля зі щоденною практичністю елегантного чотиридверного автомобіля. Експресивний дизайн з далеко витягнутим капотом, домінантною передньою частиною та м'язистою мовою тіла розкриває спортивні гени чотиридверного купе. Натискання на кнопку пуску підтверджує: 4-дверне купе Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ належить до вершин. Завдяки інноваційному і високоефективному рядному шестициліндровому двигуну з 435 к.с. <p>Дані про номінальну потужність і номінальний крутний момент згідно з Постановою (ЄС) № 715/2007 у чинній редакції.</p>, активній аеродинаміці та 9-ступінчастій коробці передач AMG SPEEDSHIFT TCT це вдається з самого старту.

  • Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+

    На зображенні 4-дверне купе Mercedes-AMG GT на трасі перегонів, вигляд спереду, діагональна проекція.

    Потужна продуктивність від

    585 к.с.<p>Дані про номінальну потужність і номінальний крутний момент згідно з Постановою (ЄС) № 715/2007 у чинній редакції.</p>

    бітурбодвигуна V8

    Вибуховий спринт за

    3,4 секунди

    від 0 до 100 км/год.

    4-дверне купе Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ є ідеальним супутником для всіх, хто цінує перехоплюючу подих продуктивність, комфорт та універсальність. Надзвичайно сучасний потужний бітурбодвигун V8 надає при цьому захоплюючі враження від руху в усіх діапазонах частоти обертання та поєднує видовищну динаміку з вражаючою ефективністю. Інноваційні технології, такі як повністю варіативний повний привід 4MATIC+, а також стандартні для авто з двигуном V8 керовані задні колеса, забезпечують рух і керованість рівня спортивних перегонів. Дев'ятиступінчаста коробка передач AMG SPEEDSHIFT MCT з функцією RACE START дає можливість для перехоплюючого подих спринту від 0 до 100 км/год всього за 3,4 секунди.

  • Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+

    На зображенні 4-дверне купе Mercedes-AMG GT на фоні міста, вид по діагоналі ззаду.

    Потужність від

    639 к.с.<p>Дані про номінальну потужність і номінальний крутний момент згідно з Постановою (ЄС) № 715/2007 у чинній редакції.</p>

    бітурбодвигуна V8.

    Прискорюється за

    3,2 секунди

    від 0 до 100 км/год.

    Динаміка руху на рівні спортивних перегонів, вибуховий спринт, найвищий комфорт. 4-дверне купе Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ займає перше місце в сімействі чотирьохдверних моделей. Динамічні опори двигуна AMG у будь-якій ситуації руху забезпечують найкраще з'єднання двигуна потужністю 639 к.с.<p>Дані про номінальну потужність і номінальний крутний момент згідно з Постановою (ЄС) № 715/2007 у чинній редакції.</p> з кузовом. При особливо спортивному стилі водіння, задній диференціал підвищеного тертя AMG з електронним управлінням забезпечує краще прискорення на поворотах. Чотирьохдверне купе не тільки розганяється від 0 до 100 км / год всього за 3,2 секунди: завдяки додатковій програмі руху «RACE», що включає режим дріфту, можливі також надзвичайно екстремальні маневри. І помітна передня частина кузова з декоративним елементом з дизайном Jet-Wing дає зрозуміти з першого погляду: ось їде 4-дверне купе Mercedes-AMG GT.

Mercedes-AMG GT 43: витрата палива у комбінованому циклі: 8,3-8,1 л/100 км, викиди CO2 у комбінованому циклі: 189-184 г/км<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄЕС.</p>;
Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 9,4-9,1 л/100 км, викиди CO2 у комбінованому циклі: 215-209 г/км<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄЕС.</p>;
Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 9,4-9,1 л/100 км, викиди CO2 у комбінованому циклі: 215-209 г/км<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄЕС.</p>;
Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 11,2-11,1 л/100 км, викиди CO2 у комбінованому циклі: 256-252 г/км<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄЕС.</p>;
Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 11,3 л/100 км, викиди CO2 у комбінованому циклі: 257 г/км<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄЕС.</p>

Трансмісія моделі V8


Driving Performance на замовлення.

Трансмісія моделі V8


Driving Performance на замовлення.

Дізнайтеся більше про привід 4-дверного купе Mercedes-AMG GT.

Задній диференціал підвищеного тертя AMG з електронним управлінням.

Диференціал підвищеного тертя AMG з електронним управлінням покращує тягу у всіх ситуаціях руху, в першу чергу при спортивному водінні. Це дає можливість кращого прискорення в поворотах.

Ходова частина AMG RIDE CONTROL+

Типова для Mercedes-AMG GT пневматична підвіска AMG RIDE CONTROL+ поєднує практично дві ходові частини в одній. Від комфортабельної до спортивної: високі показники в будь-якій ситуації.

AMG SPEEDSHIFT MCT 9G

Оптимально для особливо динамічного стилю руху. Спортивно швидке перемикання передач або ледве відчутні процеси перемикання залежно від режиму руху:

завдяки 9 передачам двигун практично завжди перебуває у оптимальному діапазоні частоти обертання.

Керовані задні колеса AMG

Більше жвавості: задні колеса повертаються в протилежну переднім сторону на швидкостях до 100 км/год і зменшують радіус розвороту. Більше безпеки: всі колеса повертаються в одному напрямку понад 100 км/год і, таким чином, покращують стійкість в поворотах.

4MATIC+

Повний привід забезпечує повністю плавний розподіл крутного моменту – від повного до чистого заднього приводу.

Динамічна опора двигуна AMG

Динамічна AMG опора двигуна у кожній ситуації руху забезпечує найкраще поєднання двигуна з кузовом. Програмою руху визначається основний характер узгодження.

Пропозиція двигунів


Створені, щоб усе дати: двигуни 4-дверного купе AMG GT.

Відкрийте двигун R6 або V8 4-дверного купе Mercedes-AMG GT.

Пропозиція двигунів


Створені, щоб усе дати: двигуни 4-дверного купе AMG GT.

Відкрийте двигун R6 або V8 4-дверного купе Mercedes-AMG GT.

  • Бітурбодвигун V8

    4-літровий бітурбодвигун V8 AMG

    На зображенні показано 4-літровий V8 бітурбодвигун AMG, розташований окремо.

    4-літровий бітурбодвигун V8 AMG

    4,0-літровий двигун V8 від Mercedes-AMG вражає своєю вибуховою і, в той же час, дуже плавно регульованою потужністю. Для кращої реакції турбонагнетатели Twin-Scroll з двома каналами розташовані між головками блоків циліндрів. А відключення циліндрів при малому навантаженні забезпечує більш низьке споживання палива.

  • Двигун R6

    3,0-літровий R6 з турбонагнітачем і додатковим електричним компресором

    На зображенні окремо розташований 3-літровий двигун R6.

    3,0-літровий R6 з турбонагнітачем і додатковим електричним компресором

    Послідовна електрифікація, вражаючі ходові якості - інтегрований стартер-генератор підвищує потужність і рекуперірует енергію, бортова мережа на 48 В живить споживачів, а додатковий компресор забезпечує високий крутний момент практично з холостих обертів. Більше, ніж бонус: плавність роботи двигуна з шістьма циліндрами у ряд.

AMG спеціальне виконання


Ще більше Driving Performance. Ще більше відчуття GT.

AMG спеціальне виконання


Ще більше Driving Performance. Ще більше відчуття GT.

    Пакет AMG DYNAMIC PLUS

    На зображенні зона органів управління 4-дверного купе Mercedes-AMG GT.

    Пакет AMG DYNAMIC PLUS забезпечує максимальне задоволення від руху й оптимальну маневровість. Численні високопродуктивні компоненти об'єднано в привабливому пакеті, що містить спеціальну комплектацію для покращеної динаміки руху. Таким чином враження від руху стають ще більш емоційними.

    COMAND Online

    На зображенні зона органів управління з COMAND Online у 4-дверному купе Mercedes-AMG GT.

    Прибувайте до пункту призначення швидше і без зайвих нервів з COMAND Online, ідеально інтегрованою в передній панелі системою навігації преміум-класу. Завдяки інформації про дорожній рух та зв’язку, наприклад, просто об'їхати затори та раніше розпізнати можливі джерела небезпек.
    З AMG TRACK PACE ви отримаєте детальний та професійний аналіз свого власного стилю руху. Таким чином ви можете покращити свою продуктивність навіть без тренера і порівняти себе з іншими водіями. Відображення наочне, інтуїтивне та зрозуміле. Ви можете позначати свої дані руху і, наприклад, ділитися ними у соціальних мережах з іншими любителями перегонів.

    Кнопки AMG на кермі

    На зображенні кнопки на кермі AMG у 4-дверному купе Mercedes-AMG GT.

    З кнопками AMG ви робите своє рульове колесо радикально спортивним: завдяки ним можливе швидке та цілеспрямоване керування специфічними функціями динаміки руху. Для сфокусованого, концентрованого та орієнтованого на продуктивність відчуття руху - і для автентичної атмосфери гоночного автомобіля.

    Бренд Mercedes-AMG


    Світ ефективного водіння.

    Бренд Mercedes-AMG


    Світ ефективного водіння.

    На зображенні показано різні автомобілі Mercedes-AMG GT на гоночній трасі.

    Відчуйте надзвичайне різноманіття автомобілів Mercedes-AMG і захопіться сконцентрованим Driving Performance.

    Mercedes-AMG GT 43: витрата палива у комбінованому циклі: 8,3-8,1 л/100 км, викиди CO2 у комбінованому циклі: 189-184 г/км<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄЕС.</p>;
    Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 9,4-9,1 л/100 км, викиди CO2 у комбінованому циклі: 215-209 г/км<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄЕС.</p>;
    Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 9,4-9,1 л/100 км, викиди CO2 у комбінованому циклі: 215-209 г/км<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄЕС.</p>;
    Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 11,2-11,1 л/100 км, викиди CO2 у комбінованому циклі: 256-252 г/км<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄЕС.</p>;
    Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 11,3 л/100 км, викиди CO2 у комбінованому циклі: 257 г/км<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄЕС.</p>

    Mercedes-AMG GT 43: витрата палива у комбінованому циклі: 8,3-8,1 л/100 км, викиди CO2 у комбінованому циклі: 189-184 г/км<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄЕС.</p>;
    Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 9,4-9,1 л/100 км, викиди CO2 у комбінованому циклі: 215-209 г/км<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄЕС.</p>;
    Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 9,4-9,1 л/100 км, викиди CO2 у комбінованому циклі: 215-209 г/км<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄЕС.</p>;
    Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 11,2-11,1 л/100 км, викиди CO2 у комбінованому циклі: 256-252 г/км<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄЕС.</p>;
    Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: витрата палива у комбінованому циклі: 11,3 л/100 км, викиди CO2 у комбінованому циклі: 257 г/км<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄЕС.</p>