Динамічні характеристики.

Відчуйте потужність AMG Driving Performance.

Mercedes-AMG GT С: витрата палива у комбінованому циклі: 13,0 л/100 км, викиди CO2 у комбінованому циклі: 298 г/км<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄС.</p>

Моделі


Дізнайтеся більше про захоплюючі моделі купе Mercedes-AMG GT.

Моделі


Дізнайтеся більше про захоплюючі моделі купе Mercedes-AMG GT.

  • Mercedes-AMG GT

    Mercedes-AMG GT.

    Mercedes-AMG GT.

    Mercedes-AMG GT поєднує у собі чари справжнього спортивного автомобіля з передовими технологіями у конкретному сегменті та високою практичністю. З максимальною швидкістю 312 км/год та прискоренням від 0 до 100 км/год за 3,8 секунди Mercedes-AMG GT оптимально узгоджується зі спортивно сформованим стилем життя. Він підкреслює вираження суті марки Performance AMG.

    530 к.с.<p>Дані номінальної потужності та номінального крутного моменту відповідно до Регламенту (ЄС) № 715/2007 в діючій нині версії.<br> </p>

    Номінальна потужність

    670 Нм

    Крутний момент

    The image shows the front end of the Mercedes-AMG GT Coupé.
  • Mercedes-AMG GT C

    Mercedes-AMG GT C.

    Mercedes-AMG GT C.

    Потужний вигляд та класична елегантність: з м'язистою задньою частиною, широкою колією та великими колесами Mercedes-AMG GT C стоїть на старті. Цей динамічний гоночний синтез витонченої динаміки водіння і чистокровного автоспорту не просто привертає увагу. Завдяки специфічним для AMG компонентам Mercedes-AMG GT C сягає максимальної швидкості 317 км/год при сенсаційному прискоренні від 0 до 100 км/год за 3,7 секунди.

    557 к.с.<p>Дані номінальної потужності та номінального крутного моменту відповідно до Регламенту (ЄС) № 715/2007 в діючій нині версії.<br> </p>

    Номінальна потужність

    680 Нм

    Крутний момент

    На зображенні динамічний силует Mercedes-AMG GT С.
    На зображенні показано задню частину кузова Mercedes-AMG GT С збоку.
    На зображенні передня частина Mercedes-AMG GТ С збоку.
  • Mercedes-AMG GT R

    Mercedes-AMG GT R.

    Mercedes-AMG GT R.

    Найкращий у «Зеленому пеклі». Mercedes-AMG GT R демонструє принципи розробок та спортивних перегонів AMG і зміщує далі вгору межу діапазону динаміки руху – ДНК AMG таким чином можна відчути ще у чистішому вигляді. Завдяки застосуванню ноу-хау з автоспорту Mercedes-AMG GT R захоплює максимальною швидкістю 318 км/год та прискоренням від 0 до 100 км/год за 3,6 секунди.

    The image shows a side view of the Mercedes-AMG GT Coupé.

     

     

     

    585 к.с.<p>Дані номінальної потужності та номінального крутного моменту відповідно до Регламенту (ЄС) № 715/2007 в діючій нині версії.<br> </p>

    Номінальна потужність

    700 Нм

    Крутний момент

Mercedes-AMG GT: витрата палива у комбінованому циклі: 13,0 л/100 км; викиди CO2 у комбінованому циклі: 297 г/км;
Mercedes-AMG GT C: витрата палива у комбінованому циклі: 13,0 л/100 км; викиди CO2 у комбінованому циклі: 298 г/км;
Mercedes-AMG GT R: витрата палива у комбінованому циклі: 13,1 л/100 км; викиди CO2 у комбінованому циклі: 299 г/км.

Ходові якості


Натхненний трасою перегонів.

Своїми чудовими характеристиками Mercedes-AMG GT зобов'язаний орієнтованої на продуктивність конструкції.

Ходові якості


Натхненний трасою перегонів.

Своїми чудовими характеристиками Mercedes-AMG GT зобов'язаний орієнтованої на продуктивність конструкції.

Drag horizontally
  • 4-літровий бітурбодвигун AMG V8

    Встановлений попереду двигун сухою масою 209 кг зміщений ближче до середини автомобіля. Для низького центру ваги він максимально низько розташований на алюмінієвій рамі. Для ідеального балансу використовується рознесене розташування агрегатів, при якій коробка передач з подвійним зчепленням розташована ззаду і об'єднана в один блок з трансмісією. В агрегаті використовується технологія змащування з сухим картером, що гарантує оптимальну подачу мастила навіть при високому бічному прискоренні.

  • Труба карданного вала

    Встановлений попереду двигун утворює єдине ціле з коробкою передач з двома зчепленнями. Компоненти поєднані між собою трубою карданного вала стійкої до вигину і крученню. Усередині обертається надзвичайно легкий та стійкий до скручення приводний вал з карбону. Він передає потужність 4,0-літрового бітурбодвигуна AMG V8 послідовно до коробки передач AMG SPEEDSHIFT DCT 7G. Там сила перетворюється у прискорення. Неймовірно швидко та захопливо.

  • Ходова частина AMG RIDE CONTROL

    Ходова частина AMG RIDE CONTROL з адаптивним регулюванням жорсткості амортизаторів – серійно у Mercedes-AMG GT – поєднує в собі відмінні характеристики і першокласну культуру ходу. У поєднанні з конструкцією з подвійними поперечними важелями, вона забезпечує чудові показники на треку - прекрасну стійкість при високих бічних прискореннях і русі на високих швидкостях. AMG RIDE CONTROL адаптує характеристики демпфірування кожного окремого колеса до стилю водіння і стану дороги.

  • AMG SPEEDSHIFT DCT 7G

    АMG SPEEDSHIFT DCT 7G захоплює стрімким часом перемикання, емоційним підгазовуванням та продуктивністю на рівні спортивних перегонів: чим спортивніший режим, тим жвавіша швидкість реакції. Невеликі перепади оборотів при перемиканні дають можливість оптимально і швидко перемикатися без переривання тягового зусилля. Сім передач, три програми руху та один ручний режим, а також функція перегазовки та RACE START створюють можливість для надзвичайно динамічних маневрів і прискорень.

  • Високоякісна композитна гальмівна система AMG

    Високопродуктивна композитна гальмівна система AMG з вентильованими і перфорованими гальмівними дисками забезпечує відмінні показники уповільнення і високу стабільність. Переваги опціональної керамічної високопродуктивної гальмівної системи AMG: вона економить вагу, має більш тривалий термін служби і забезпечує навіть більшу ефективність.

The basic structure of the Mercedes-AMG GT Coupé is atmospherically presented in a dark garage.
  • 4-літровий бітурбодвигун AMG V8

  • Труба карданного вала

  • Ходова частина AMG RIDE CONTROL

  • AMG SPEEDSHIFT DCT 7G

  • Високоякісна композитна гальмівна система AMG


Дізнайтеся більше про динаміку руху Mercedes-AMG GT.

Унікальна комбінація інноваційних технологій з автоспорту переносить старання наших інженерів на дорогу і робить їх надзвичайно бажаними.


Дізнайтеся більше про динаміку руху Mercedes-AMG GT.

Унікальна комбінація інноваційних технологій з автоспорту переносить старання наших інженерів на дорогу і робить їх надзвичайно бажаними.

Просторова рама


Від просторової рами до гоночної.

Завдяки своїй інноваційній конструкції просторова рама Mercedes-AMG GT дуже легка.

Просторова рама


Від просторової рами до гоночної.

Завдяки своїй інноваційній конструкції просторова рама Mercedes-AMG GT дуже легка.

Карбон. Алюміній. Магній. Сталь.

The image shows the side view of the spaceframe of the Mercedes-AMG GT Coupé.

Карбон. Алюміній. Магній. Сталь.

Це складові каркаса кузова Mercedes-AMG GT. Просторова рама в основному виготовлена з алюмінію і важить всього 231 кг. Інноваційна архітектура, що є одночасно легкою та стійкою. Це є передумовою для досягнення найвищих показників бічних і поздовжніх прискорень і максимально точної керованості. Надзвичайно легкий передній модуль з магнію зменшує інерцію і таким чином оптимізує маневровість спортивного автомобіля.

  • Алюмінієва просторова рама важить всього 231 кілограм
  • Висока жорсткість до скручування та міцність кузова
  • Висока точність маневрування та поперечна динаміка
     

Аеродинаміка.

The image shows the rear of the Mercedes-AMG GT R Coupé.

Аеродинаміка.

Аеродинаміка Мерседес-AMG GT розроблена з використанням ноу-хау з автоспорту, допомагає водієві і підвищує безпеку при динамічному стилі водіння. Вона забезпечує стабільність при їзді і низький опір повітря, а також забезпечує достатнє охолодження і подачу повітря до всіх компонентів. Сплітер в передньому бампері і заднє антикрило, що висувається за допомогою електрпрівода, активно адаптують аеродинаміку до поточної ситуації на дорозі.

Оптимальний розподіл ваги

The image shows a rear view of the Mercedes-AMG GT Coupé.

Оптимальний розподіл ваги

Завдяки рознесеній компоновці двигуна та коробки передач AMG SPEEDSHIFT DCT 7G, купе  Mercedes-AMG GT досягає оптимального розподілу ваги 47 % на 53 % між переднім та заднім мостом. У поєднанні з низьким центром ваги це гарантує надзвичайно точну керованість і високу швидкість в віражах. Адже гонки виграються в поворотах.

Бітурбодвигун AMG V8


Відчуйте серце Mercedes-AMG GT.

Бітурбодвигун AMG V8


Відчуйте серце Mercedes-AMG GT.

Легка вага відповідає характеристикам продуктивності.

The image shows a side view of the Mercedes-AMG GT Coupé's AMG 4.0-litre biturbo V8 engine.

Легка вага відповідає характеристикам продуктивності.

Агрегат з показниками потужності на рівні спортивних перегонів – AMG V8 з подвійним турбонаддувом з двома розташованими в розвалі блоку турбокомпресорами розрахований на максимальну продуктивність, а динамічні опори двигуна адаптуються до будь-якого стилю водіння.  Окрім того технологія з сухим картером призначена для забезпечення стабільної роботи системи змащення при різких маневрах на великій швидкості. Захопливо: вибухова швидкість реакції з високою тягловою здатністю.

Так звучить потужність.

Green front lamps on the Mercedes AMG GT R shining out of a garage.
Watch again

Так звучить потужність.

Вражае, коли V8 розкриває свою повну потужність. Так само вражае звук двигуна при цьому, який підкреслює відмінну продуктивність Mercedes-AMG GT.

Високоякісна композитна гальмівна система AMG


Ефективність гальмування, як у автоспорті - завдяки техніці AMG.

Високоякісна композитна гальмівна система Mercedes-AMG GT відрізняється відмінними показниками гальмування, точним дозуванням уповільнення та високою стійкістю. Вентильовані та перфоровані гальмівні диски великих розмірів поєднують в собі стійкість до високої температури та низьку вагу.

Високоякісна композитна гальмівна система AMG


Ефективність гальмування, як у автоспорті - завдяки техніці AMG.

Високоякісна композитна гальмівна система Mercedes-AMG GT відрізняється відмінними показниками гальмування, точним дозуванням уповільнення та високою стійкістю. Вентильовані та перфоровані гальмівні диски великих розмірів поєднують в собі стійкість до високої температури та низьку вагу.

The image shows the AMG high-performance compound brake system for the Mercedes-AMG GT Coupé.

Найважливіші ознаки гальмівної системи:

  • видатні показники уповільнення завдяки гальмівним дискам великого розміру, вентильованим та перфорованим
  • композитна технологія для високої стійкості гальмівних дисків та низької непідресореної маси
  • електричне стоянкове гальмо з комфортабельним керуванням перемикачем під поворотним перемикачем світла
  • гальмівний супорт з написом «AMG» срібного кольору для AMG GT, червоного кольору для AMG GT S і GT C або жовтого кольору для AMG GT R (опціонально червоного)
  • Розміри та потужність серійної композитної гальмівної системи узгоджені з потужністю автомобіля
    Опціонально для всіх двигунів: високопотужна керамічна гальмівна система AMG для ще більшої продуктивності гальм та міцності

Mercedes-AMG GT: витрата палива у комбінованому циклі: 13,0 л/100 км; викиди CO2 у комбінованому циклі: 297 г/км;
Mercedes-AMG GT C: витрата палива у комбінованому циклі: 13,0 л/100 км; викиди CO2 у комбінованому циклі: 298 г/км;
Mercedes-AMG GT R: витрата палива у комбінованому циклі: 13,1 л/100 км; викиди CO2 у комбінованому циклі: 299 г/км.

Додаткові опції AMG


Ще більше Driving Performance. Ще більше відчуття GT.

Додаткові опції AMG


Ще більше Driving Performance. Ще більше відчуття GT.

    Пакет AMG DYNAMIC PLUS

    На зображенні показано інтер'єр Mercedes-AMG GT з пакетом AMG DYNAMIC PLUS.

    Пакет AMG DYNAMIC PLUS забезпечує максимальне задоволення від руху й оптимальну маневровість. Він об'єднує компоненти високої продуктивності для ще більшої динаміки руху. Таким чином враження від руху стають ще більш емоційними.

    Видиме і відчутне доповнення насолоди від руху: від рульового колеса AMG Performance з з обробкою мікроволокном DINAMICA до жорсткої адаптованої ходової частини, на борту є все, що викликає захват у водія спортивного автомобіля. Опціональні динамічні опори дозволяють виконувати безперервну адаптацію з'єднання двигуна та коробки передач з кузовом. Залежно від ситуації руху перевага віддається високому комфорту чи високій динаміці – для відповідно оптимальних показників амортизації та жорсткості.

    AMG TRACK PACE

    На зображенні мультимедійна система COMAND Online з застосунком AMG TRACK PACE в Mercedes-AMG GT.

    З застосунком AMG TRACK PACE ви отримаєте детальний та професійний аналіз свого власного стилю руху. Таким чином ви можете покращити свої навички водіння на закритих трасах навіть без тренера і порівняти себе з іншими водіями. Відображення наочне, інтуїтивне та зрозуміле. Ви можете позначати свої дані руху і наприклад ділитися ними у соціальних мережах з іншими любителями перегонів.

    Керамічна високоефективна гальмівна система AMG

    На зображенні показана керамічна високоякісна композитна гальмівна система AMG в Mercedes-AMG GT.

    Надійність у екстремальних ситуаціях, навіть після кількох послідовних екстрених гальмувань: високоефективна керамічна гальмівна система AMG забезпечує ефект сповільнення, на який можна покластися навіть у виняткових ситуаціях. Крім того вона легше стандартних гальмівних систем, що забезпечує менше непідресореної маси для більшої динаміки руху та жвавості.

    Бренд Mercedes-AMG


    Світ ефективного водіння.

    Бренд Mercedes-AMG


    Світ ефективного водіння.

    Світ ефективного водіння.

    На зображенні значок двигунів Mercedes-AMG.

    Світ ефективного водіння.

    Відчуйте надзвичайне різноманіття автомобілів Mercedes-AMG і захопіться сконцентрованим Driving Performance.

    Mercedes-AMG GT: витрата палива у комбінованому циклі: 13,0 л/100 км; викиди CO2 у комбінованому циклі: 297 г/км;
    Mercedes-AMG GT C: витрата палива у комбінованому циклі: 13,0 л/100 км; викиди CO2 у комбінованому циклі: 298 г/км;
    Mercedes-AMG GT R: витрата палива у комбінованому циклі: 13,1 л/100 км; викиди CO2 у комбінованому циклі: 299 г/км.