Mercedes-AMG седан C-Класу.

Досконала спортивна естетика.

Крутний момент

від 520 Нм до 700 Нм<p>Дані номінальної потужності та номінального крутного моменту відповідно до Регламенту (ЄС) № 715/2007 в діючій нині версії.<br> </p>

Прискорення

від 4,7 с до 4,0 с

від 0 до 100 км/год

Потужність

від 390 к.с. до 510 к.с.<p>Дані номінальної потужності та номінального крутного моменту відповідно до Регламенту (ЄС) № 715/2007 в діючій нині версії.<br> </p>

Mercedes-AMG С 43 4MATIC витрата палива у комбінованому циклі: 9,6- 9,3 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 219-214 г/км;
Mercedes-AMG С 63 витрата палива у комбінованому циклі: 9,9 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 227 г/км;
Mercedes-AMG С 63 S витрата палива у комбінованому циклі: 10,6 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 243 г/км<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄС.</p>

Унікальні особливості автомобіля


Седан Mercedes-AMG C-Класу.

C-Клас об'єднує спортивність з інноваціями та технологіями. Результатом є надзвичайно привабливий для багатьох клієнтів набір характеристик, які відповідають різним вимогам.

Унікальні особливості автомобіля


Седан Mercedes-AMG C-Класу.

C-Клас об'єднує спортивність з інноваціями та технологіями. Результатом є надзвичайно привабливий для багатьох клієнтів набір характеристик, які відповідають різним вимогам.

На зображенні Mercedes-AMG седан С-Класу.

Екстер'єр

Зображення демонструє інтер'єр Mercedes-AMG седана С-Класу.

Інтер'єр

Зображення демонструє задню частину Mercedes-AMG седана С-Класу.

Продуктивність

Mercedes-AMG С 43 4MATIC витрата палива у комбінованому циклі: 9,6- 9,3 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 219-214 г/км;
Mercedes-AMG С 63 витрата палива у комбінованому циклі: 9,9 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 227 г/км;
Mercedes-AMG С 63 S витрата палива у комбінованому циклі: 10,6 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 243 г/км<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄС.</p>

Дизайн екстер'єру


Також у профіль імпозантний, як ніколи.

Дизайн екстер'єру


Також у профіль імпозантний, як ніколи.

  • Mercedes-AMG C 43 4MATIC

    Перше враження є найважливішим. Це також знає седан Mercedes-AMG C 43 4MATIC і представляє спортивний, яскравий дизайн екстер'єру з решіткою радіатора AMG з подвійними ламелями. Його вигляд ззаду так само сильний, як і спереду. Вбудований дифузор і дві круглі спарені насадки вихлопних труб в поєднанні з новими легкосплавними дисками говорять зрозумілою мовою: Перед вами чиста продуктивність.

    Зображення демонструє дизайн екстер'єру Mercedes-AMG седана С-Класу.

    Дизайн задньої частини кузова AMG

    На зображенні задня частина седана Mercedes-AMG C 43.

    Задній бампер AMG з дифузором з двома круглими спареними насадками вихлопних труб з блискучого хрому.

    Дизайн передньої частини кузова AMG

    На зображенні передня частина седана Mercedes-AMG C 43.

    Панель облицювання радіатора AMG з подвійними ламелями кольору «матовий сріблястий іридій» і написом «AMG», передній бампер AMG з характерними спортивними повітрозабірними решітками з двома ламелями в сріблястому хромі та чорними аеродинамічними вставками.

  • Mercedes-AMG C 63 і 63 S

    Експресивний дизайн екстер'єру Mercedes-AMG C 63 і 63 S представляє чисту продуктивність. Динаміка автомобіля чітко виражається самобутнім стайлінг-пакетом AMG – ваш C 63 S представляє таким чином унікальну особистість з усіх точок зору. А високотехнічні компоненти утворюють основу для вражаючого водіння.

    На зображенні показано дизайн екстер'єру седана Mercedes-AMG C 63.

    Дизайн передньої частини кузова AMG

    На зображенні передня частина седана Mercedes-AMG C 63.

    Капот AMG з вираженими ребрами жорсткості і типова для AMG захисна решітка радіатора у блискучому хромі з написом AMG. Підкреслено прогресивний передній бампер AMG з A-образним спойлером в колір кузова (для C 63) або у блискучому чорному кольорі (для C 63 S), декоративною планкою з кольору матового іридієвого срібла і специфічними для AMG бічними повітрозабірниками - з ламелями і чорними аеродинамічними вставками для направлення потоку охолоджуючого повітря.

    Дизайн задньої частини кузова AMG

    На зображенні задня частина седана Mercedes-AMG C 63.

    Задній бампер AMG з дифузором нового дизайну в чорному глянсовому кольорі: з чотирма ребрами-розсікачами повітря, для C 63 S - з додатковою планкою і накладкою в сріблястому хромі і спойлером AMG в колір кузова на кришці багажника.

Mercedes-AMG С 43 4MATIC витрата палива у комбінованому циклі: 9,6- 9,3 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 219-214 г/км;
Mercedes-AMG С 63 витрата палива у комбінованому циклі: 9,9 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 227 г/км;
Mercedes-AMG С 63 S витрата палива у комбінованому циклі: 10,6 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 243 г/км<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄС.</p>

Дизайн інтер'єру


Чиста атмосфера спортивного автомобіля.

Дизайн інтер'єру


Чиста атмосфера спортивного автомобіля.

  • Mercedes-AMG C 43 4MATIC

    Інтер'єр робить ставку на виражену спортивність та продуктивність. Нове рульове колесо AMG з сенсорними кнопками полегшує керування мультимедійною системою. За бажанням класичні круглі прилади замінено повністю цифровою панеллю з діагоналлю екрану 12,3 дюйми. Це надає седану Mercedes-AMG C 43 4MATIC ще сучаснішої естетики у салоні.

    Зображення демонструє дизайн інтер'єру Mercedes-AMG седана С-Класу.

    Сидіння AMG Performance

    На зображенні інтер'єр седана Mercedes-AMG C 43.

    Опціональні сидіння AMG Performance для водія та переднього пасажира є втіленням філософії AMG: максимально спортивне положення сидіння забезпечує максимальну впевненість під час водіння. Ідеальна бокова підтримка особливо проявляє свої переваги під час динамічних маневрів.

    Рульове колесо AMG

    На зображенні рульове колесо седана Mercedes-AMG C 43.

    Нове покоління рульового колеса AMG з оптимальною ергономікою для спортивного водіння: з трьома спицями, з сенсорними кнопками, підрульовими перемикачами передач та накладкою з написом AMG.

  • Mercedes-AMG C 63 і 63 S

    У інтер'єрі Mercedes-AMG створено автентичну атмосферу спортивного автомобіля. Інтер'єр відзеркалює всіма гранями філософію AMG Performance. Порадійте ідеально узгодженим між собою елементам, характерним акцентам та середовищу, до дрібниць продуманому щодо спортивності.

    На зображенні дизайн інтер'єру седана Mercedes-AMG C 63.

    Сидіння AMG Performance

    На зображенні інтер'єр седана Mercedes-AMG C 63.

    Опціональні сидіння AMG Performance для водія та переднього пасажира є втіленням філософії AMG: максимально спортивне положення сидіння забезпечує максимальну впевненість під час водіння. Ідеальна бокова підтримка особливо проявляє свої переваги під час динамічних маневрів.

    Перемикачі AMG на кермі

    На зображенні рульове колесо седана Mercedes-AMG C 63.

    Нові опціональні перемикачі на рульовому колесі AMG для моделей C 63 і C 63 S. Інноваційний принцип керування та індикації сприяє зосередженому водінню і забезпечує високий рівень комфорту.

Mercedes-AMG С 43 4MATIC витрата палива у комбінованому циклі: 9,6- 9,3 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 219-214 г/км;
Mercedes-AMG С 63 витрата палива у комбінованому циклі: 9,9 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 227 г/км;
Mercedes-AMG С 63 S витрата палива у комбінованому циклі: 10,6 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 243 г/км<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄС.</p>

Комплектації AMG


Створіть свій седан Mercedes-AMG С-Класу.

Комплектації AMG


Створіть свій седан Mercedes-AMG С-Класу.

    Пакет AMG Night

    На зображенні Mercedes-AMG седан С 63 з пакетом AMG Night.

    З пакетом AMG Night вибрані елементи екстер’єру будуть оформлені у глянцево-чорних тонах. Залежно від бажаного кольору лакофарбового покриття вони створюють або сильні контрасти, або плавні переходи. Захопливі акценти або велична стриманість: в обох випадках продемонстровано дух індивідуального, динамічного дизайну.

    Пакет екстер’єру AMG Carbon І та II

    На зображенні Mercedes-AMG седан С 63 S з пакетом екстер'єру AMG Carbon І.

    Високоякісні матеріали для високопродуктивного автомобіля: елементи екстер'єру у стилі Carbon підкреслюють характер вашого Mercedes-AMG та надають автомобілю ще спортивнішої зовнішності. Переваги та ефектний вигляд матеріалу ідеально підходять до філософії AMG.

    Легкосплавні колісні диски AMG

    На зображенні шина седана Mercedes-AMG C 63.

    Легкосплавні колісні диски AMG розміром 45,7 см (18 дюймів) з десятьма спицями, аеродинамічно оптимізовані, лаковані кольором сірий тантал та відполіровані. Спереду розміру 8,5J x 18 ET38 з шинами 245/40 R18 і ззаду розміром 9,5J x 18 ET56 з шинами 265/40 R18.

    Перемикачі AMG на рульовому колесі для Mercedes-AMG C 63 і 63 S

    На зображенні AMG кнопки на рульовому колесі для Mercedes-AMG C 63 і 63 S.

    З перемикачами AMG ви робите рульове колесо свого автомобіля радикально спортивним: завдяки цьому можливе швидке та цілеспрямоване керування специфічними функціями для підвищення динаміки руху. Для сфокусованого, концентрованого та орієнтованого на задоволення від спортивного водіння і для автентичної атмосфери гоночного автомобіля.

    AMG TRACK PACE

    На зображенні показано AMG TRACK PACE.

    Програма AMG TRACK PACE перетворює автомобіль AMG на віртуального інженера перегонів. Отримуючи інформацію про час проходження кіл і окремих секторів, прискорень і дані телеметрії в режимі реального часу, ви можете проаналізувати та покращити свої навички водіння на закритих трасах.

    Mercedes-AMG С 43 4MATIC витрата палива у комбінованому циклі: 9,6- 9,3 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 219-214 г/км;
    Mercedes-AMG С 63 витрата палива у комбінованому циклі: 9,9 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 227 г/км;
    Mercedes-AMG С 63 S витрата палива у комбінованому циклі: 10,6 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 243 г/км<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄС.</p>

    Mercedes-AMG С 43 4MATIC витрата палива у комбінованому циклі: 9,6- 9,3 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 219-214 г/км;
    Mercedes-AMG С 63 витрата палива у комбінованому циклі: 9,9 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 227 г/км;
    Mercedes-AMG С 63 S витрата палива у комбінованому циклі: 10,6 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 243 г/км<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄС.</p>

    Презентація


    Наступне покоління динаміки.

    Презентація


    Наступне покоління динаміки.

    • Mercedes-AMG C 43 4MATIC

      З максимальним крутним моментом 520 Нм* розроблений Mercedes-AMG 3-літровий бітурбодвигун V6 з 390 к.с.[1] потужності забезпечує чисту насолоду від руху. Завдяки повному приводу AMG Performance 4MATIC з характерним для AMG розподілом тягового зусилля: 31 % на передню вісь та 69 % на задню, якості спортивного автомобіля можна оптимально відчути практично у будь-якій ситуації. Також коробка передач AMG SPEEDSHIFT TCT 9G робить свій внесок до цього зі скороченим часом перемикання для ще більш жвавої швидкості реакції. Ходова частина AMG RIDE CONTROL з адаптивним регулюванням жорсткості амортизаторів на трьох рівнях створює можливість для оптимального вибору між приємно комфортним та динамічним водінням.

      На зображенні Mercedes-AMG седан С-Класу.

      3-літровий бітурбодвигун V6

      На зображенні двигун седана Mercedes-AMG C 43 4MATIC.

      Бітурбодвигун V6 відзначається високою потужністю при одночасно низьких показниках споживання палива і викидів шкідливих речовин. Для високого використання потужності зокрема корисні великі автономні турбокомпресори (максимальний тиск наддування 1,1 бар). Обидва турбокомпресори вбудовані близько до двигуна і реагують особливо швидко. Двигун AMG можна впізнати по кришці з червоною алюмінієвою вставкою і написом AMG.

      AMG Performance 4MATIC+

      На зображенні показано AMG Performance 4MATIC седана Mercedes-AMG C 43 4MATIC.

      Орієнтований на продуктивність повний привід Mercedes-AMG поєднує найкращу можливу тягу, характерну для AMG динаміку руху та максимум насолоди від водіння. Це забезпечує однозначно спрямоване назад розподілення зусилля: 31% на передній та 69% на задній вісях.

      Коробка перемикання передач AMG SPEEDSHIFT TCT 9G

      На зображенні коробка передач AMG SPEEDSHIFT TCT 9G седана Mercedes-AMG C 43 4MATIC.

      У C 43 4MATIC використовується коробка передач AMG SPEEDSHIFT TCT 9G, яку розробники Mercedes-AMG спеціально узгодили для динамічного відчуття від руху. Завдяки застосування окремого програмного забезпечення можливо реалізувати дуже короткий час перемикання. Багаторазове перемикання на більш низькі передачі забезпечує швидкий розгін, а функція перегазування в програмах водіння «Sport» і «Sport+» робить процес водіння ще більш емоційним.

    • Mercedes-AMG C 63 і C 63 S

      Флер вуличних перегонів та висока продуктивність. Завдяки вражаючому прискоренню, захопливій поперечній динаміці, а також видатному зчепленню задовольняються практично всі бажання щодо темпераменту, рухливості та точності управління. Основою типових для AMG високих ходових якостей є перевірений 4-літровий бітурбодвигун V8. Інші високопродуктивні компоненти забезпечують вражаючу жвавість та курсову стійкість.

      На зображенні показано екстер'єр седана Mercedes-AMG C 63.

      4-літровий бітурбодвигун V8

      На зображенні двигун седана Mercedes-AMG C 63.

      4-літровий двигун V8 від Mercedes-AMG вражає своєю вибуховою і, в той же час, дуже плавно регульованою потужністю – виготовлений за легендарним принципом «одна людина, один двигун» у висококваліфікованій мануфактурі. Застосовувані в автоспорті сплави головок блоків циліндрів, а також покриття NANOSLIDE® на робочих поверхнях циліндрів доповнюють пакет технологій.

      Ходова частина AMG RIDE CONTROL

      На зображенні ходова частина AMG RIDE CONTROL седана Mercedes-AMG C 63.

      Спортивна ходова частина AMG RIDE CONTROL – ваш ключ до найвищої продуктивності як у повсякденному житті, так і на гоночній трасі. Адаптивні амортизатори забезпечують широкий діапазон між комфортабельним та спортивним налаштуванням. Можете обирати між режимами Comfort, Sport і Sport+ і завжди змінювати характеристики ходової частини натисканням кнопки.

      Диференціал підвищеного тертя AMG

      На зображенні AMG диференціал із блокуванням седана Mercedes-AMG C 63.

      У Mercedes-AMG C 63 і C 63 S задній вдосконалений диференціал підвищеного тертя AMG з електронним управлінням забезпечує оптимальну тягу і стійкість при спортивному водінні.

    Mercedes-AMG С 43 4MATIC витрата палива у комбінованому циклі: 9,6- 9,3 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 219-214 г/км;
    Mercedes-AMG С 63 витрата палива у комбінованому циклі: 9,9 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 227 г/км;
    Mercedes-AMG С 63 S витрата палива у комбінованому циклі: 10,6 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 243 г/км<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄС.</p>

    Mercedes-AMG С 43 4MATIC витрата палива у комбінованому циклі: 9,6- 9,3 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 219-214 г/км;
    Mercedes-AMG С 63 витрата палива у комбінованому циклі: 9,9 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 227 г/км;
    Mercedes-AMG С 63 S витрата палива у комбінованому циклі: 10,6 л/100 км, рівень викидів CO2 у комбінованому циклі: 243 г/км<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Ідеться про «значення NEFZ-CO2» згідно зі статтею 2 п. 1 Імплементаційного регламенту (ЄС) 2017/1153. Значення витрати палива розраховані на основі цих показників. Показники витрати палива розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄС.</p>