Характеристики.

EQA в цифрах.

EQA 250: споживання електроенергії в кВт•год/100 км (в змішаному циклі): 15,7; викиди CO2 в г/км (комбіновані): 0.[1]

Продуктивність


Реалізація потужності з першої секунди.

Задоволення від водіння досягається завдяки вражаючим характеристикам і повністю плавному миттєвому прискоренню електромобіля.

Продуктивність


Реалізація потужності з першої секунди.

Задоволення від водіння досягається завдяки вражаючим характеристикам і повністю плавному миттєвому прискоренню електромобіля.

140

кВт, номінальна потужність 

375

Нм при об/хв, номінальний крутний момент

160

км/год, максимальна швидкість 

EQA 250: споживання електроенергії в кВт•год/100 км (в змішаному циклі): 15,7; викиди CO2 в г/км (комбіновані): 0.[1]

Електрична трансмісія


Компактний модуль, що катапультує вас вперед.

Електрична трансмісія


Компактний модуль, що катапультує вас вперед.

The image shows the electric drivetrain (eATS) of the EQA from Mercedes-EQ with asynchronous motor.

Компоненти приводу EQA.

Джерелом видатної потужності EQA є його асинхронний двигун на передньому мосту. Разом з системою охолодження двигуна, силовим електронним обладнанням та 1-ступінчастою коробкою передач з постійним передавальним числом і диференціалом він утворює високоефективний компактний модуль - електричну трансмісію (eATS).

EQA 250: споживання електроенергії в кВт•год/100 км (в змішаному циклі): 15,7; викиди CO2 в г/км (комбіновані): 0.[1]

Акумуляторна батарея


Центральний енергоакумулятор з високою енергетичною щільністю.

Високовольтна літій-іонна акумуляторна батарея є потужним «серцем» EQA. Вона складається з п'яти модулів і розташована під пасажирським салоном по центру автомобіля.

Акумуляторна батарея


Центральний енергоакумулятор з високою енергетичною щільністю.

Високовольтна літій-іонна акумуляторна батарея є потужним «серцем» EQA. Вона складається з п'яти модулів і розташована під пасажирським салоном по центру автомобіля.

The requested video is currently unavailable. Please try again later.

66.5

кВт·год, енергоємність 

420

В, максимальна напруга

190

А·год, номінальна ємність 

EQA 250: споживання електроенергії в кВт•год/100 км (в змішаному циклі): 15,7; викиди CO2 в г/км (комбіновані): 0.[1]

Управління тепловим режимом з серійним тепловим насосом.

The image shows the components of the high-voltage lithium-ion battery in the new EQA, the all-electric compact SUV from Mercedes-EQ.

Управління тепловим режимом з серійним тепловим насосом.

Серійно оснащений системою клімат-контролю EQA пропонує високий кліматичний комфорт. Для цього він має в своєму розпорядженні інтелектуальне управління тепловим режимом з серійним тепловим насосом. Численні інноваційні ідеї, наприклад використання залишкового тепла електричного приводу, роблять систему особливо ефективною і забезпечують максимальний запас ходу.

EQA 250: споживання електроенергії в кВт•год/100 км (в змішаному циклі): 15,7; викиди CO2 в г/км (комбіновані): 0.[1]

Габарити


Компактний електроатлет.

Незважаючи на компактні розміри і розташовану в днище автомобіля акумуляторну батарею, EQA має великий об'єм багажного відділення. 

Габарити


Компактний електроатлет.

Незважаючи на компактні розміри і розташовану в днище автомобіля акумуляторну батарею, EQA має великий об'єм багажного відділення. 

The dimensional drawing shows the Mercedes-Benz EQA from the front.
The dimensional drawing shows the Mercedes-Benz EQA from the front.
The dimensional drawing shows the Mercedes-Benz EQA from the rear.
The dimensional drawing shows the Mercedes-Benz EQA from a side perspective.
The dimensional drawing shows the Mercedes-Benz EQA from above.

EQA 250: споживання електроенергії в кВт•год/100 км (в змішаному циклі): 15,7; викиди CO2 в г/км (комбіновані): 0.[1]

[1] Зазначені значення були отримані у відповідності з наказаним методом вимірювання. Споживання електроенергії та запас ходу визначені на підставі Директиви 692/2008 / EC. Споживання електроенергії та запас ходу залежать від комплектації автомобіля.