Технічні характеристики.

EQB в цифрах.

EQB 300 4MATIC: витрата електроенергії у кВт·год/100 км (змішаний цикл): 19,4-18,1; викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 0.
EQB 350 4MATIC: витрата електроенергії у кВт·год/100 км (змішаний цикл): 19,4-18,1; викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 0.

Основні особливості


Сила, яку можна виміряти.

Завдяки максимальному крутному моменту з першого обороту двигуна відразу після запуску, EQB може плавно прискорюватися і приносити величезне задоволення від управління електромобілем. Крім того, високі технічні характеристики виявляються в особливій динаміці руху.

Основні особливості


Сила, яку можна виміряти.

Завдяки максимальному крутному моменту з першого обороту двигуна відразу після запуску, EQB може плавно прискорюватися і приносити величезне задоволення від управління електромобілем. Крім того, високі технічні характеристики виявляються в особливій динаміці руху.

до

215

кВт номінальної потужності

до

520

Нм при 1 об/хв номінального крутного моменту

ло

160

км/год максимальної швидкості

EQB 300 4MATIC: витрата електроенергії у кВт·год/100 км (змішаний цикл): 19,4-18,1; викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 0.
EQB 350 4MATIC: витрата електроенергії у кВт·год/100 км (змішаний цикл): 19,4-18,1; викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 0.

Електричний силовий агрегат


Електрична потужність у компактному корпусі.

Для динамічного руху в електричному EQB використовуються два потужні двигуни: асинхронний двигун для приводу передніх коліс та синхронний двигун з постійними магнітами для приводу задніх коліс. У поєднанні із системою охолодження двигунів, силовим електронним обладнанням та 1-ступінчастою коробкою передач з постійним передатним числом та диференціалом вони утворюють високоефективний компактний модуль – електричний силовий агрегат (eATS).

Електричний силовий агрегат


Електрична потужність у компактному корпусі.

Для динамічного руху в електричному EQB використовуються два потужні двигуни: асинхронний двигун для приводу передніх коліс та синхронний двигун з постійними магнітами для приводу задніх коліс. У поєднанні із системою охолодження двигунів, силовим електронним обладнанням та 1-ступінчастою коробкою передач з постійним передатним числом та диференціалом вони утворюють високоефективний компактний модуль – електричний силовий агрегат (eATS).

The image shows the electric drivetrain (eATS) of the EQB from Mercedes-EQ with an asynchronous motor.

Компоненти електричного силового агрегату (eATS).

2

двигуни

4

режими

EQB 300 4MATIC: витрата електроенергії у кВт·год/100 км (змішаний цикл): 19,4-18,1; викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 0.
EQB 350 4MATIC: витрата електроенергії у кВт·год/100 км (змішаний цикл): 19,4-18,1; викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 0.

Рівень продуктивності


Технічні характеристики EQB із різними рівнями потужності.

Тут ви можете знайти оптимальний привід для будь-яких потреб.

Рівень продуктивності


Технічні характеристики EQB із різними рівнями потужності.

Тут ви можете знайти оптимальний привід для будь-яких потреб.

EQB 300 4MATIC: витрата електроенергії у кВт·год/100 км (змішаний цикл): 19,4-18,1; викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 0.
EQB 350 4MATIC: витрата електроенергії у кВт·год/100 км (змішаний цикл): 19,4-18,1; викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 0.

Високовольтна батарея


Серце EQB.

Високовольтна літій-іонна акумуляторна батарея є центральним енергоакумулятором для електричного приводу EQB і здатна накопичувати 66,5 кВт·год корисної енергії. Вона вмонтована в днище автомобіля у вигляді кількох модулів, що дозволило оптимізувати положення центру тяжіння та звільнити додатковий простір. Крім того, передня частина має захисний екран, здатний захистити накопичувач енергії від проникнення сторонніх предметів. Враховуючи спеціальні гарантії, наприклад, сертифікат на високовольтну акумуляторну батарею з гарантованим рівнем потужності на період до восьми років або до досягнення пробігу в 160 000 км, ніщо не зможе затьмарити радість керування цим автомобілем.

Високовольтна батарея


Серце EQB.

Високовольтна літій-іонна акумуляторна батарея є центральним енергоакумулятором для електричного приводу EQB і здатна накопичувати 66,5 кВт·год корисної енергії. Вона вмонтована в днище автомобіля у вигляді кількох модулів, що дозволило оптимізувати положення центру тяжіння та звільнити додатковий простір. Крім того, передня частина має захисний екран, здатний захистити накопичувач енергії від проникнення сторонніх предметів. Враховуючи спеціальні гарантії, наприклад, сертифікат на високовольтну акумуляторну батарею з гарантованим рівнем потужності на період до восьми років або до досягнення пробігу в 160 000 км, ніщо не зможе затьмарити радість керування цим автомобілем.

The image shows the individual components of the high-voltage lithium-ion battery of the new EQB from Mercedes-EQ.

66,5

кВт·год – макс. енергоємність

420

В – максимальна напруга

187,5

А·ч – номінальна ємність

Поїздки на електромобілі без турбот.

The image shows the new EQB from Mercedes-EQ.

Поїздки на електромобілі без турбот.

Відчуйте легкість керування, використовуючи сервіси та гарантійне обслуговування, розроблені спеціально для електромобілів Mercedes-EQ. Наприклад, сертифікат акумулятора гарантує незмінний рівень потужності на період до восьми років або до досягнення пробігу 160 000 км, тому ви зможете довго насолоджуватися електромобілем.

Інтелектуальне керування тепловим режимом


Ефективне керування тепловим режимом у новому EQB.

Інтелектуальне керування тепловим режимом


Ефективне керування тепловим режимом у новому EQB.

The image shows the components of the high-voltage lithium-ion battery in the new EQB from Mercedes-EQ.

Маючи продуману систему управління тепловим режимом і тепловим насосом, EQB відрізняється високим рівнем комфорту кондиціонування повітря: численні інноваційні рішення, наприклад використання відпрацьованого тепла електричної трансмісії, забезпечують високу ефективність і великий запас ходу.

Повний привід


Для кращого зчеплення з дорогою та ще більшого задоволення від водіння.

Завдяки потужному повному приводу EQB ви дістанетеся до мети за будь-яких обставин – у дощ, снігопад чи ожеледь.

Повний привід


Для кращого зчеплення з дорогою та ще більшого задоволення від водіння.

Завдяки потужному повному приводу EQB ви дістанетеся до мети за будь-яких обставин – у дощ, снігопад чи ожеледь.

The image shows a graphical representation of an all-wheel drive.

Змінний повний привід 4MATIC забезпечує чудові ходові якості навіть на ґрунтовому покритті. Ця система покращує зчеплення з дорогою та курсову стійкість, що додатково підвищує рівень безпеки під час дощу, снігопаду та ожеледиці. До речі, з технічного погляду саме система 4MATIC є запорукою динамічності EQB та задоволення від поїздок.

Габарити


Електрична потужність у цифрах.

Значний обсяг простору для індивідуальних транспортних потреб.

Габарити


Електрична потужність у цифрах.

Значний обсяг простору для індивідуальних транспортних потреб.

The image shows the dimensions of the new EQB from Mercedes-EQ in a front view.
The image shows the dimensions of the new EQB from Mercedes-EQ in a front view.
The image shows the dimensions of the new EQB from Mercedes-EQ in a rear view.
The image shows the dimensions of the new EQB from Mercedes-EQ in a side view.
The image shows the dimensions of the new EQB from Mercedes-EQ in a top view.

EQB 300 4MATIC: витрата електроенергії у кВт·год/100 км (змішаний цикл): 19,4-18,1; викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 0.
EQB 350 4MATIC: витрата електроенергії у кВт·год/100 км (змішаний цикл): 19,4-18,1; викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 0.