Заряджання та запас ходу.

Дізнайтеся більше про розумні рішення для заряджання вдома, у місті або під час подорожей.

Запас ходу


Яку відстань я можу проїхати на EQC?

У багатьох відношеннях за кермом EQC вам можна не хвилюватися про запас ходу. Завдяки великій високовольтній акумуляторній батареї з корисною енергомісткістю 80 кВт*год (за циклом NEDC), запас ходу складає 373-437 км за циклом WLTP<p>Запас ходу був визначений на підставі Регламенту (ЄС) 2017/1151. Запас ходу залежить від комплектації автомобіля.<br> </p> . Цього вистачить для багатьох щоденних поїздок, а також для дороги на роботу і назад для великої кількості людей. А якщо вам все ж таки знадобиться підзарядка, то EQC оснащено багатьма технологіями, що допомагають вам не турбуватися про планування. Корисною є, наприклад, система активного контролю за запасом ходу.

Запас ходу


Яку відстань я можу проїхати на EQC?

У багатьох відношеннях за кермом EQC вам можна не хвилюватися про запас ходу. Завдяки великій високовольтній акумуляторній батареї з корисною енергомісткістю 80 кВт*год (за циклом NEDC), запас ходу складає 373-437 км за циклом WLTP<p>Запас ходу був визначений на підставі Регламенту (ЄС) 2017/1151. Запас ходу залежить від комплектації автомобіля.<br> </p> . Цього вистачить для багатьох щоденних поїздок, а також для дороги на роботу і назад для великої кількості людей. А якщо вам все ж таки знадобиться підзарядка, то EQC оснащено багатьма технологіями, що допомагають вам не турбуватися про планування. Корисною є, наприклад, система активного контролю за запасом ходу.

The image shows the EQC from the side against a desert landscape.

Запас ходу (за циклом WLTP)<p>Запас ходу був визначений на підставі Регламенту (ЄС) 2017/1151. Запас ходу залежить від комплектації автомобіля.<br> </p>

373-437 км*

* Споживання електроенергії та запас ходу залежать від комплектації автомобіля. Можливі відхилення від сертифікованих стандартних значень в реальних умовах руху. Фактичні значення залежать від багатьох індивідуальних чинників, наприклад стилю водіння, умов навколишнього середовища і маршруту.

EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,9-19,4; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

Настінний зарядний модуль Mercedes-Benz Wallbox Home


Легко і зручно налаштовуйте зарядну станцію вдома.

Настінний зарядний модуль Mercedes-Benz Wallbox Home


Легко і зручно налаштовуйте зарядну станцію вдома.

The image shows the Mercedes-Benz Wallbox.

Настінний зарядний модуль Mercedes-Benz Wallbox Home - ідеальне доповнення до вашого нового електромобіля від Mercedes-EQ.

Просто зарядіть свій автомобіль вдома протягом кількох годин. Швидко, практично і безпечно - точно так само, як наші індивідуальні консалтингові і монтажні рішення.

EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,9-19,4; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

Інтелектуальне керування енергією


Ми попрацювали ще трохи, щоб ви відчували ще менше дискомфорту в дорозі.

Для максимально ефективного використання запасу ходу EQC оснащено багатьма інтелектуальними системами, що підтримують надзвичайно економну та прогнозовану манеру руху. При цьому за бажання вони допомагають водієві максимально збільшити запас ходу та активно підтримують його в досягненні місця призначення без жодного дискомфорту.

Інтелектуальне керування енергією


Ми попрацювали ще трохи, щоб ви відчували ще менше дискомфорту в дорозі.

Для максимально ефективного використання запасу ходу EQC оснащено багатьма інтелектуальними системами, що підтримують надзвичайно економну та прогнозовану манеру руху. При цьому за бажання вони допомагають водієві максимально збільшити запас ходу та активно підтримують його в досягненні місця призначення без жодного дискомфорту.

The image shows the driving mode selection menu on the EQC's media display.

Режими руху

The image shows an illustration of how the haptic accelerator pedal works in the EQC.

Тактильна педаль акселератора

The image shows the digital instrument cluster of the EQC with ECO Assist activated.

Асистент ECO

Активний контроль запасу ходу

The image shows the media display of the EQC.

Рекуперація

EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,9-19,4; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

Батарея


Потужна і безпечна. Батарея з якістю Mercedes.

Високовольтна акумуляторна батарея є серцем нового Mercedes-Benz EQC. Завдяки надзвичайно високій щільності потужності вона накопичує енергію для двох електричних модулів приводу на передніх і задніх колесах. Щоб виконати високі запити Mercedes-Benz до безпеки, батарея захищено вбудована у днище автомобіля. Це опускає центр ваги автомобіля і таким чином забезпечує насичене динамічне відчуття руху.

Батарея


Потужна і безпечна. Батарея з якістю Mercedes.

Високовольтна акумуляторна батарея є серцем нового Mercedes-Benz EQC. Завдяки надзвичайно високій щільності потужності вона накопичує енергію для двох електричних модулів приводу на передніх і задніх колесах. Щоб виконати високі запити Mercedes-Benz до безпеки, батарея захищено вбудована у днище автомобіля. Це опускає центр ваги автомобіля і таким чином забезпечує насичене динамічне відчуття руху.

The image shows a visualisation of the EQC's battery.
The video shows a visualisation of the EQC's battery.
Watch again

EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,9-19,4; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

EQ&A


Ваші найважливіші питання про рух на електриці. 

EQ&A


Ваші найважливіші питання про рух на електриці. 

    • Реальний запас ходу на електриці.

      Чому реальний запас ходу на електриці часто нижчий, ніж зазначено?

      Електричний запас ходу варіює залежно від індивідуального стилю руху, профілю відрізку шляху та умов середовища. Ви їдете на електроприводі довше, якщо їдете завбачливо з допомогою асистента ECO та використовуєте рекуперацію або функцію руху накатом. Побічні споживачі, такі як підігрів сидінь або кондиціонер, також впливають на запас ходу.

    • Технології заряджання змінного та постійного струму

      У чому різниця між технологіями заряджання змінного та постійного струму?

      В принципі, батареї електрифікованих автомобілів можна заряджати лише постійним струмом (DC). Проте усі побутові розетки, настінний зарядний модуль Mercedes-Benz, innogy eBox professional та більшість громадських зарядних станцій постачають змінний струм (AC) так само, як «силові розетки». Щоб заряджання було можливе, у автомобілі вбудований зарядний пристрій – випрямляч. Він перетворює змінний струм у необхідний постійний. При цьому можлива потужність заряджання від 2,3 кВт до 7,4 кВт – залежно від зарядного пристрою.

    • Екологічність

      Наскільки екологічними є насправді електромобілі?

      Те, наскільки екологічно насправді використовується автомобіль, сильно залежить від вашого стилю руху та способу заряджання. При цьому зокрема має значення, яким струмом ви заряджаєте, тобто чи фактично використовується «зелений» струм чи мікс енергоносіїв. Багато зарядних станцій загального користування забезпечуються «зеленим» струмом, і також для приватних домогосподарств угоду про «зелений» струм часто можна укласти всього кількома натисканнями кнопки миші.

    EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,9-19,4; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Витрату палива й запас ходу розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄС. Витрата електроенергії та запас ходу залежать від конфігурації автомобіля.</p>