Технічні характеристики.

Короткий огляд всіх даних та фактів.

EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,9-19,4; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

Продуктивність


Плавно прискорюється у електричне майбутнє.

Продуктивність


Плавно прискорюється у електричне майбутнє.

The image shows the EQC from the front at an angle.
The video shows the EQC.
Watch again

З моменту створення цього контенту в продукт могли бути внесені зміни. 

З 0 до 100 км/год

5,1

с.

Потужність

408

к. с.

Максимальна швидкість

180

км/год (регулюється)

Новий Mercedes-Benz EQC – це чисто електричний просторий і комфортний кросовер. Доки ви його не прискорите. Тоді він стає спортивним автомобілем. Повний крутний момент одразу зі старту – EQC негайно рушає з місця. Це відрізняє чисто електричний привід від будь-якого стандартного бензинового або дизельного. Як наслідок, ви отримуєте цілком нову захоплюючу динаміка руху.

EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,9-19,4; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

Електричний привід


Два двигуни перетворюють електричну енергію у чисту насолоду від руху.

Електричний привід


Два двигуни перетворюють електричну енергію у чисту насолоду від руху.

The image shows a visualisation of the EQC's electric drive module.
The video shows a visualisation of the electric drive module of the EQC.
Watch again

Нещодавно розроблений електропривод настільки інноваційний, що два з них вбудовані в новий EQC. По одному електродвигуну на передній і задній вісях перетворюють разом електричну енергію, що накопичується у батареї, на механічну та створюють таким чином потужність 300 кВт (408 к.с.). Для зменшення витрати струму та для збільшення динаміки електричні трансмісії налаштовані по-різному: передній електродвигун оптимізований для забезпечення максимальної ефективності в діапазоні руху за слабкого або середнього навантаження, задній двигун визначає динаміку.

EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,9-19,4; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

Аеродинаміка


Менше опір повітря для більшого запасу ходу.

Аеродинаміка


Менше опір повітря для більшого запасу ходу.

The image shows the EQC.
The video illustrates the aerodynamics of the EQC.
Watch again

З моменту створення цього контенту в продукт могли бути внесені зміни. 

EQC з мінімальним коефіцієнтом аеродинамічного опору 0,27* у своїй найкращій аеродинамічній конфігурації є одним із найбільш аеродинамічно ефективних позашляховиків. Це у першу чергу помітно у чіткому стриманому дизайні як послідовний розвиток мови дизайну з чуттєвою чіткістю. Це можна відчути на власному досвіді в успіху аероакустіческіх заходів щодо зменшення шумів вітру та котіння. І все це стає відчутним у вигляді більшого запасу руху, оскільки також у електромобілях аеродинамічно оптимізована форма сприяє збільшенню реального запасу ходу.

В EQC для зниження опору повітря вжито численні аеродинамічні заходи, як-от оптимізація різноманітних ущільнень, облицювання та повітроводів на передній частині, колесах, днищі, склі, даху та задній частині кузова.

* Коефіцієнт аеродинамічного опору Cd 0,27 досягнуто в поєднанні з опціональним екстер'єром AMG Line, 19-дюймовими легкосплавними дисками AMG (RSW) і літніми шинами, алюмінієвими підніжками з гумовими вставками і без зчіпного пристрою.

EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,9-19,4; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

Розміри


Новий EQC так добре вписується у ваше життя.

Свою придатність до щоденного використання новий EQC підтверджує з точністю до міліметра. Відчуйте великий простір, запропонований ним. Маючи достатній об'єм навантаження, він є ідеальним супутником навіть для більш тривалих поїздок.

Розміри


Новий EQC так добре вписується у ваше життя.

Свою придатність до щоденного використання новий EQC підтверджує з точністю до міліметра. Відчуйте великий простір, запропонований ним. Маючи достатній об'єм навантаження, він є ідеальним супутником навіть для більш тривалих поїздок.

The dimensional drawing shows the EQC from the front.
The dimensional drawing shows the EQC from the front.
The dimensional drawing shows the EQC from the rear.
The dimensional drawing shows the EQC from a side perspective.
The dimensional drawing shows the EQC from above.

EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,9-19,4; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

Повний привід


Насолоджуйтеся електромобільністю у будь-яку погоду.

Повністю змінний повний привід 4MATIC забезпечує те, що потрібно потужним електродвигунам. Система покращує тягу і стійкість руху, особливо в складних дорожніх умовах: справжній плюс безпеки на мокрій дорозі, снігу і льоду. У той же час 4MATIC - технологічна основа для задоволення від динамічного водіння.

4MATIC безперервно розподіляє потужність між передньою і задньою осями - від 0 до 100 відсотків. Тому що обома електродвигунами можна управляти незалежно один від одного. Якщо є втрата тяги на одній осі, більший крутний момент доступний на інший. Він працює як звичайний повнопривідний автомобіль з блокуванням міжосьового диференціала.

Повний привід


Насолоджуйтеся електромобільністю у будь-яку погоду.

Повністю змінний повний привід 4MATIC забезпечує те, що потрібно потужним електродвигунам. Система покращує тягу і стійкість руху, особливо в складних дорожніх умовах: справжній плюс безпеки на мокрій дорозі, снігу і льоду. У той же час 4MATIC - технологічна основа для задоволення від динамічного водіння.

4MATIC безперервно розподіляє потужність між передньою і задньою осями - від 0 до 100 відсотків. Тому що обома електродвигунами можна управляти незалежно один від одного. Якщо є втрата тяги на одній осі, більший крутний момент доступний на інший. Він працює як звичайний повнопривідний автомобіль з блокуванням міжосьового диференціала.

The image shows a visualisation of the EQC's 4MATIC all-wheel drive.

EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,9-19,4; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Витрату палива й запас ходу розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄС. Витрата електроенергії та запас ходу залежать від конфігурації автомобіля.</p>