Новий EQE від Mercedes-EQ.

Це для всіх органів почуттів.

EQE 350: витрата електроенергії в кВт·год/100 км (змішаний цикл): 19,3-15,7; викиди CO2 в г/км (змішаний цикл): 0.<p>Всі технічні дані (витрата палива, запас ходу, потужність, крутний момент, рекуперація і ходові характеристики) є попередніми і отримані в результаті внутрішніх вимірів відповідно до вимог методики сертифікації «Процедура діагностики WLTP». На даний момент підтверджені з боку Технадзору дані, а також типовий допуск ЄС і заява про відповідність з офіційними значеннями ще не отримані. Можливі відхилення між наведеними даними і офіційними значеннями.<br> </p>

До

660 км

запас ходу на електриці (WLTP)<p>Всі технічні дані (витрата палива, запас ходу, потужність, крутний момент, рекуперація і ходові характеристики) є попередніми і отримані в результаті внутрішніх вимірів відповідно до вимог методики сертифікації «Процедура діагностики WLTP». На даний момент підтверджені з боку Технадзору дані, а також типовий допуск ЄС і заява про відповідність з офіційними значеннями ще не отримані. Можливі відхилення між наведеними даними і офіційними значеннями.<br> </p>

До

215 кВт (292 к. с.)

потужність<p>Всі технічні дані (витрата палива, запас ходу, потужність, крутний момент, рекуперація і ходові характеристики) є попередніми і отримані в результаті внутрішніх вимірів відповідно до вимог методики сертифікації «Процедура діагностики WLTP». На даний момент підтверджені з боку Технадзору дані, а також типовий допуск ЄС і заява про відповідність з офіційними значеннями ще не отримані. Можливі відхилення між наведеними даними і офіційними значеннями.<br> </p>

За

32 хв.

заряджається на 80%*

* Час зарядки відповідає 10-80% заряду з використанням станції швидкої зарядки постійного струму з напругою живлення 400 В, мінімальним струмом 300 А.

Дизайн


Класичні форми для нової ери.

Від легендарного дизайну з напруженою дугою лінії вікон і до захоплюючого дух гіперекрана MBUX: новий EQE об'єднує чуттєву естетику з передовим інженерним мистецтвом на найвищому рівні. Вступайте в нову, розкішну еру електромобільності.

Дизайн


Класичні форми для нової ери.

Від легендарного дизайну з напруженою дугою лінії вікон і до захоплюючого дух гіперекрана MBUX: новий EQE об'єднує чуттєву естетику з передовим інженерним мистецтвом на найвищому рівні. Вступайте в нову, розкішну еру електромобільності.

The image shows the EQE from Mercedes-EQ.
Watch again

Головні особливості дизайну


Лаконічна розкіш і динаміка в кожній деталі.

Новий EQE поєднує динамічний вигляд з розкішним інтер'єром, дотримуючись балансу між технічними інноваціями та сучасною естетикою.

Головні особливості дизайну


Лаконічна розкіш і динаміка в кожній деталі.

Новий EQE поєднує динамічний вигляд з розкішним інтер'єром, дотримуючись балансу між технічними інноваціями та сучасною естетикою.

The image shows a front wheel of the EQE in a detailed view.

21-дюймові колісні диски зі здвоєними спицями.

The image shows an oblique view of the digital cockpit with MBUX Hyperscreen.

Цифрова передня панель з футуристичним гіперекраном MBUX. 

The image shows a view of the driver's side and rear of the EQE at an angle.

Лаконічна естетика. Чиста аеродинаміка.

The image shows a detailed view of the upholstery of the front seats.

Розслабляюча розкіш.

EQE 350: витрата електроенергії в кВт·год/100 км (змішаний цикл): 19,3-15,7; викиди CO2 в г/км (змішаний цикл): 0.<p>Всі технічні дані (витрата палива, запас ходу, потужність, крутний момент, рекуперація і ходові характеристики) є попередніми і отримані в результаті внутрішніх вимірів відповідно до вимог методики сертифікації «Процедура діагностики WLTP». На даний момент підтверджені з боку Технадзору дані, а також типовий допуск ЄС і заява про відповідність з офіційними значеннями ще не отримані. Можливі відхилення між наведеними даними і офіційними значеннями.<br> </p>

Цифровий інтер'єр


Інноваційні технології і розкіш для всіх органів почуттів.

Новий EQE - родом з цифрового світу.

Цифровий інтер'єр


Інноваційні технології і розкіш для всіх органів почуттів.

Новий EQE - родом з цифрового світу.

Drag image Interact with 2 fingers
  • Das Bild zeigt den MBUX Hyperscreen im EQE von Mercedes-EQ.

    Встановлює нові стандарти.

    Гіперекран MBUX - це родзинка передньої панелі повністю електричного EQE: за вигнутим справжнім склом знаходяться три дисплея OLED, які дозволяють інтуїтивне управління, надають всій передній панелі інноваційний вигляд і забезпечують чітке зображення.

  • Das Bild zeigt das Head-up Display im EQE von Mercedes-EQ.

    Погляд у майбутнє.

    Проекційний дисплей робить поїздку більш комфортною і безпечною: інформація щодо роботи систем і вказівки проектуються на лобове скло безпосередньо в полі зору водія. Це дає вам можливість повністю зосередитися на дорозі, нічого не пропускаючи.

  • Das Bild zeigt den MBUX Hyperscreen im Innenraum des EQE von Mercedes-EQ.

    Нульовий рівень. Безмежні можливості.

    Гіперекран MBUX не тільки великий, але і розумний: на одному рівні він одночасно відображає навігаційну карту і часто використовувані функції. Він пропонує індивідуальні та інтелектуальні рекомендації в залежності від ситуації і без необхідності перемикатися між програмами.

EQE 350: витрата електроенергії в кВт·год/100 км (змішаний цикл): 19,3-15,7; викиди CO2 в г/км (змішаний цикл): 0.<p>Всі технічні дані (витрата палива, запас ходу, потужність, крутний момент, рекуперація і ходові характеристики) є попередніми і отримані в результаті внутрішніх вимірів відповідно до вимог методики сертифікації «Процедура діагностики WLTP». На даний момент підтверджені з боку Технадзору дані, а також типовий допуск ЄС і заява про відповідність з офіційними значеннями ще не отримані. Можливі відхилення між наведеними даними і офіційними значеннями.<br> </p>

Комфорт і безпека


Розширте свою зону комфорту.

Завдяки цим інноваціям ви вийдете з автомобіля більш бадьорим, ніж в момент посадки в нього.

Комфорт і безпека


Розширте свою зону комфорту.

Завдяки цим інноваціям ви вийдете з автомобіля більш бадьорим, ніж в момент посадки в нього.

    Система фільтрації повітря з фільтром HEPA

    The image shows the air vents in the EQE from Mercedes-EQ.

    Глибоко вдихніть - і видихніть: новий фільтр тонкого очищення HEPA (High-Efficiency Particulate Air) з ефективністю фільтрації до 99,65% очищає повітря що поступає в салон від найдрібніших частинок, таких як пилок і дрібні частинки пилу, а також нейтралізує неприємні запахи.  

    Мультиконтурні сидіння водія і переднього пасажира

    The image shows the multicontour seats for driver and front passenger in the all-electric EQE from Mercedes-EQ.

    Ідеальна фіксація: вісім повітряних камер і чотири вібраційних елемента мультиконтурних сидінь забезпечують найвищий рівень комфорту. Десять програм масажу з двома рівнями інтенсивності перетворюють кожну поїздку в оздоровчу програму.

    Електрична мобільність для всіх органів почуттів

    The image shows the interior of the EQE from Mercedes-EQ.

    Керуйте всіма своїми почуттями: звуки, які супроводжують ваше водіння і розкішне поєднання матеріалів і ароматів в інтер'єрі, зроблять час проведений в новому EQE справжньою подією.

    Функція підрулення задніх коліс до 10°

    The image shows the rear axle steering in the EQE from Mercedes-EQ.

    Задайте напрям: доступна в якості опції функція управління задніми колесами повністю електричного EQE забезпечує відмінне зчеплення коліс з грунтом і високу динаміку руху. З трьома рівнями повороту, аж до 10°, ви можете з легкістю паркуватися, розвертатися і просто рухатися з повним спокоєм.  

    Дистанційна парковка

    The image shows the interior of the EQE from Mercedes-EQ.

    Все залежить від вас: використовуйте свій смартфон і додаток (Android, iOS) для дистанційної парковки, щоб правильно припаркувати свій новий EQE. Важлива віха на шляху до автономного водіння.

    EQE 350: витрата електроенергії в кВт·год/100 км (змішаний цикл): 19,3-15,7; викиди CO2 в г/км (змішаний цикл): 0.<p>Всі технічні дані (витрата палива, запас ходу, потужність, крутний момент, рекуперація і ходові характеристики) є попередніми і отримані в результаті внутрішніх вимірів відповідно до вимог методики сертифікації «Процедура діагностики WLTP». На даний момент підтверджені з боку Технадзору дані, а також типовий допуск ЄС і заява про відповідність з офіційними значеннями ще не отримані. Можливі відхилення між наведеними даними і офіційними значеннями.<br> </p>