Родстер SL.

Викликає захоплення.

Історія


Віхи в історії автомобілебудування.

SL — легендарний автомобіль, який завжди був одним із найпопулярніших спорткарів свого часу.

Історія


Віхи в історії автомобілебудування.

SL — легендарний автомобіль, який завжди був одним із найпопулярніших спорткарів свого часу.

На зображенні показано гоночний автомобіль SL 1952 року.
На зображенні показано два гоночні автомобілі SL 1952 року.

Історія автомобіля починається на гоночному треку.

300 SL (W 194) був першим гоночним автомобілем, який концерн Mercedes-Benz сконструював після Другої світової війни, з новим найменуванням SL (Super Leicht — надлегкий).

 

 

Модель отримала унікальну на той час полегшену конструкцію, у якій була цікава риса - двері в першому SL відкривалися наверх. Часто можна почути, що його двері нагадували «крила чайки». 

На зображенні показано родстер SL Mercedes-Benz 1957 року.

Краще лише політ.

Відкритий двомісний автомобіль був дуже популярним наприкінці 1950-х років. У 1957 році йому на зміну прийшов родстер 300 SL та почав випускатися серійно, у вигляді потужного спорткара.

 

Рама каркасної конструкції залишається в основі конструкції родстера. При цьому авто отримує більш опущені боки: автомобіль отримує звичайні двері, що можна відкривати вперед - важлива характеристика автомобіля з відкидається верхом.

На зображенні показано родстер SL Mercedes-Benz Pagoda 1963 року.

Культовий автомобіль з відкритим верхом.

У березні 1963 року в рамках Женевського автосалону була представлена ​​модель 230 SL (W 113). У ньому поняття «задоволення від водіння» заново переглянуто: відтепер потужність йде в тісному поєднанні з комфортом і високою безпекою.

230 SL був доступний у трьох комплектаціях: родстер зі складаним дахом, купе з жорстким знімним дахом і поєднання обох комплектацій. Завдяки жорсткому знімному даху, що складався всередину та який нагадував далекосхідні храми, 230 SL швидко отримав прізвисько «пагода».

На зображенні показано Mercedes-Benz SL модельного ряду R 107 1971 року.

Постійні інновації.

Поєднання потужності і високого комфорту продовжується в 1971 році з модельного ряду R 107 — 350 SL 1971 року.

З'являється перший восьмициліндровий двигун потужністю 200 к.с., що видає першу "сотню" за 9 секунд. Навіть бак для палива був відтепер захищений від пошкоджень і поміняв розташування - тепер його можна знайти над задньою віссю. Новий кермо з чотирма спицями, дугоподібна форма дверних ручок - зі свіжих нововведень.

На зображенні показано Mercedes-Benz SL модельного ряду R 129 1989 року.

Спортсмен.

Складання верху можна було відкрити та закрити за якихось 20 секунд! 

 

До настання останнього десятиліття 20 століття спортивний автомобіль SL став виглядати іконографічно, культово, зразково. Витончений складаний верх робив автомобіль справжньою мрією, виводячи його з категорії транспортних засобів. 

На зображенні показано Mercedes-Benz SL 2001 року.

Найпотужніший родстер у світі.

З настанням другого тисячоліття модель SL переходить на кардинально новий рівень оснащення та ефективності: значно підвищено якість техніки, поліпшений дизайн і більш різноманітна комплектація. Також у SL тепер жорсткий верх завжди знаходиться в повній готовності і є невід'ємною частиною родстера.

 

Жорсткий верх відкривається та закривається натисканням кнопки за 16 секунд, навіть за допомогою пульта дистанційного керування. У 2004 році виходить нова топ-модель лінійки SL - мова про SL 65 AMG з потужністю 612 л. с. (450 кВт) і крутний момент 1.000 Нм - перед нами самий потужний родстер в світі з самим високим крутним моментом


Більше ніж історія:

Зануртеся в унікальну історію SL та відчуйте захоплення легендарними автомобілями Mercedes-Benz під час дивовижних поїздок Німеччиною, Італією або Францією.


Більше ніж історія:

Зануртеся в унікальну історію SL та відчуйте захоплення легендарними автомобілями Mercedes-Benz під час дивовижних поїздок Німеччиною, Італією або Францією.

Дизайн


Завжди актуальний дизайн і класичні пропорції родстера.

Дизайн родстера SL-Класу виконаний з деяким відсиланням до суперкару в дусі Mercedes-AMG GT. При цьому відразу видно проходження великої традиції SL - вічно молодий силует, класичні пропорції родстера і культовий дизайн. Зовні і всередині новий родстер SL-Класу виглядає чудово.

Дизайн


Завжди актуальний дизайн і класичні пропорції родстера.

Дизайн родстера SL-Класу виконаний з деяким відсиланням до суперкару в дусі Mercedes-AMG GT. При цьому відразу видно проходження великої традиції SL - вічно молодий силует, класичні пропорції родстера і культовий дизайн. Зовні і всередині новий родстер SL-Класу виглядає чудово.

Комфорт


SL не приховує свої якості.

Комфорт


SL не приховує свої якості.
На зображенні показано вигляд родстера SL Mercedes-Benz згори.

Родстер SL-Класу значно розширює ваші горизонти - тепер ви бачите значно далі. А почуттів і емоцій стає значно більше. SL не приховує свої якості - максимум переваг в одному автомобілі. І щоб їх побачив увесь світ, вам знадобиться лише 20 секунд: саме за цей час встигає відкритися (або повністю закритися) складний дах «Варіо». Панорамний дах оснащений системою MAGIC SKY CONTROL, а як опція доступна система обігріву зони голови AIRSCARF і приводний вітрозахисний екран.

Безпека


Не може бути нічого краще, ніж їхати за кермом Mercedes-Benz.

Довіртеся сучасним системам безпеки та системам допомоги родстера SL.

Безпека


Не може бути нічого краще, ніж їхати за кермом Mercedes-Benz.

Довіртеся сучасним системам безпеки та системам допомоги родстера SL.

Характеристики безпеки:

На зображенні показано родстер SL, який їде вулицею.

Характеристики безпеки:

  • Система PRE-SAFE®
  • Активний асистент контролю безпечної дистанції DISTRONIC
  • Інтелектуальна система світлодіодного освітлення
  • Активний асистент екстреного гальмування

Характеристики


Більш ніж достатня потужність.

Потужний двигун з 6 чи 8 циліндрами вражає чудовою продуктивністю. Прекрасна тяга і задоволення від їзди на кожному повороті. Два бензинових двигуна для SL пропонують 367 і 455 к.с. відповідно.

 

Характеристики


Більш ніж достатня потужність.

Потужний двигун з 6 чи 8 циліндрами вражає чудовою продуктивністю. Прекрасна тяга і задоволення від їзди на кожному повороті. Два бензинових двигуна для SL пропонують 367 і 455 к.с. відповідно.

 

Варіанти двигунів

3.0 л - 4.6 л

Від 0 до 100 км/год від

4.3 с

На зображенні показано вигляд екстер’єру родстера SL збоку.