Родстер SL.

І знову він – подив.

Історія


Віхи автомобільної історії.

SL — легендарний спортивний автомобіль, який завжди був одним із найпопулярніших спортивних автомобілів свого часу.

Історія


Віхи автомобільної історії.

SL — легендарний спортивний автомобіль, який завжди був одним із найпопулярніших спортивних автомобілів свого часу.

На зображенні показано гоночний автомобіль SL 1952 року.
На зображенні показано два гоночні автомобілі SL 1952 року.

Історія автомобіля з дверима типу «крило чайки» починається з гонок.

300 SL (W 194) був першим гоночним автомобілем, який концерн Mercedes-Benz сконструював після Другої світової війни, з новим найменуванням SL (Super Leicht — надлегкий).

Незважаючи на те, що розроблена рама каркасної конструкції була легкою та мала при цьому максимальну крутильну жорсткість, звичайні двері не можна було на неї встановити. Цю проблему було вирішено завдяки дверям, що відчиняються вгору. Так народився автомобіль з дверима типу «крило чайки». З 1954 року 300 SL (W 198) з дверима типу «крило чайки» продовжує свою історію успіху.

На зображенні показано родстер SL Mercedes-Benz 1957 року.

Краще лише політ.

Відкритий двомісний автомобіль був дуже популярним наприкінці 1950-х років. У 1957 році йому на зміну прийшов родстер 300 SL та уможливив водіння з відкритим верхом у класі високопродуктивних спорткарів.

Рама каркасної конструкції залишається в основі конструкції родстера. При цьому нижчі бічні деталі дозволяють установити звичайні двері, які відчиняються вперед, що є обов’язковим атрибутом автомобілів з відкидним верхом.

На зображенні показано родстер SL Mercedes-Benz Pagoda 1963 року.

Культовий автомобіль з відкритим верхом.

У березні 1963 року Mercedes-Benz представив на Женевському автосалоні 230 SL (W 113) і заново відкрив спортивне задоволення від водіння: відтепер продуктивність поєднується з комфортом і оптимальною безпекою.

230 SL доступний у трьох комплектаціях: родстер зі складаним дахом, купе з жорстким знімним дахом і поєднання обох комплектацій. Завдяки жорсткому знімному даху, що складається всередину, який нагадує далекосхідні храми, 230 SL швидко отримав прізвисько «пагода».

На зображенні показано Mercedes-Benz SL модельного ряду R 107 1971 року.

Постійні інновації.

Перехід до комфортного та водночас потужного двомісного автомобіля продовжився в 1971 році з модельного ряду R 107 — 350 SL 1971 року також став першим восьмициліндровим SL.

З потужністю 147 кВт (200 к.с.) він набирає швидкість до 100 км/год усього за дев'ять секунд. Паливний бак встановлений на задньому мості, де він захищений від зіткнення. Нововведення: кермове колесо з чотирма спицями, великим дефлектором та вигнутими дверними ручками, які запобігають випадковому відчиненню дверей.

На зображенні показано Mercedes-Benz SL модельного ряду R 129 1989 року.

Спортивний уже тоді.

Тканинний дах можна відкрити та закрити за 20 секунд одним натисканням кнопки.

Це покоління моделей поєднує в собі безліч світових новинок: спортивні сидіння з вбудованими ременями безпеки, повністю автоматичний складаний дах і вітрозахисну панель для водіння з відкритим верхом. 5-літровий чотириклапанний привод V8 500 SL забезпечує потужність 240 кВт (326 к.с.) і надзвичайно спортивний стиль водіння

На зображенні показано Mercedes-Benz SL 2001 року.

Найпотужніший родстер у світі.

Максимально модернізовані технології, дизайн та обладнання. На відміну від своїх попередників, цей SL завжди має жорсткий дах.

Жорсткий складаний верх відкривається та закривається натисканням кнопки за 16 секунд, навіть за допомогою пульта дистанційного керування. У 2004 році з’явилася нова топова модель SL 65 AMG. З потужністю 612 к.с. (450 кВт) та крутним моментом 1000 Нм — це найпотужніший родстер із найбільшим крутним моментом у світі.


Більше ніж історія:

Зануртеся в унікальну історію SL та відчуйте захоплення легендарними автомобілями Mercedes-Benz під час дивовижних поїздок Німеччиною, Італією або Францією.


Більше ніж історія:

Зануртеся в унікальну історію SL та відчуйте захоплення легендарними автомобілями Mercedes-Benz під час дивовижних поїздок Німеччиною, Італією або Францією.

Поїздка на класичному автомобілі


Відкрийте для себе вулиці вашої мрії за кермом класичного SL.

Під час поїздки за кермом класичного автомобіля Mercedes-Benz Ви відвідайте мальовничі пейзажі Тоскани, чудові маршрути Провансу або вражаючі місця автомобільної історії Mercedes-Benz у Баден-Вюртемберзі.

Поїздка на класичному автомобілі


Відкрийте для себе вулиці вашої мрії за кермом класичного SL.

Під час поїздки за кермом класичного автомобіля Mercedes-Benz Ви відвідайте мальовничі пейзажі Тоскани, чудові маршрути Провансу або вражаючі місця автомобільної історії Mercedes-Benz у Баден-Вюртемберзі.

Відкрийте для себе казкові пейзажі Провансу за кермом легендарного Mercedes-Benz SL.

Насолоджуйтесь культурою водіння в чистому вигляді та завжди актуальним елегантним стилем з деталізованими хромованими елементами. Відчуття на дотик і аромат розповідають історії про минулі пригоди. Куштуйте вишукані страви, зупиняючись у вибраних місцях. Ми пропонуємо вам можливість приємно провести час і протестувати різні моделі. Команда фахівців супроводжуватиме вас під час поїздки ретельно відібраними маршрутами.

Дизайн


Завжди актуальний силует і класичні пропорції родстера.

Елегантна та водночас спортивна форма. Сучасний прогресивний зовнішній вигляд завдяки AMG Line. SL — легендарний автомобіль, який знаходиться поза часом.

Дизайн


Завжди актуальний силует і класичні пропорції родстера.

Елегантна та водночас спортивна форма. Сучасний прогресивний зовнішній вигляд завдяки AMG Line. SL — легендарний автомобіль, який знаходиться поза часом.

Комфорт


SL не приховує своїх якостей.

Комфорт


SL не приховує своїх якостей.

На зображенні показано вигляд родстера SL Mercedes-Benz згори.

Щоб відкрити або закрити складаний верх менш ніж за 20 секунд, просто натисніть кнопку. І навіть якщо сонце зайшло за хмари, для SL це не проблема.

Жорсткий складаний верх з панорамним дахом і функцією MAGIC SKY CONTROL забезпечує відчуття відкритого верху навіть з закритим верхом. Для унікального досвіду водіння. А разом з функцією підігрівання простору в зоні голови та шиї AIRSCARF і електричною вітрозахисною перегородкою водії SL можуть їздити з відкритим верхом майже цілий рік.

Безпека


Не може бути нічого краще, ніж їхати за кермом Mercedes-Benz.

Довіртеся сучасним допоміжним системам і системам безпеки родстера SL.

Безпека


Не може бути нічого краще, ніж їхати за кермом Mercedes-Benz.

Довіртеся сучасним допоміжним системам і системам безпеки родстера SL.

Характеристики безпеки:

На зображенні показано родстер SL, який їде вулицею.

Характеристики безпеки:

  • Система PRE-SAFE®
  • Активний асистент контролю безпечної дистанції DISTRONIC
  • Інтелектуальна система світлодіодного освітлення
  • Активний асистент екстреного гальмування

Характеристики


Більш ніж достатня потужність.

SL з 6 чи 8 циліндрами вражає чудовою продуктивністю та високою культурою водіння.

Характеристики


Більш ніж достатня потужність.

SL з 6 чи 8 циліндрами вражає чудовою продуктивністю та високою культурою водіння.

Варіанти двигунів

3.0 л - 4.6 л

Від 0 до 100 км/год від

5.9 с

На зображенні показано вигляд екстер’єру родстера SL збоку.