WLTP.

Більш реалістичне споживання для більшої прозорості.

Найважливіші новинки


WLTP - новий процес для випробування споживання та відпрацьованих газів.

З 1 вересня 2017 року з WLTP введено новий метод для випробування споживання та відпрацьованих газів, з яким можна отримати результати випробування орієнтовані на більш реальні дорожні події, ніж попередній NEFZ. На основі нового циклу, як правило, виміряні показники виявляються вищими.

Найважливіші новинки


WLTP - новий процес для випробування споживання та відпрацьованих газів.

З 1 вересня 2017 року з WLTP введено новий метод для випробування споживання та відпрацьованих газів, з яким можна отримати результати випробування орієнтовані на більш реальні дорожні події, ніж попередній NEFZ. На основі нового циклу, як правило, виміряні показники виявляються вищими.

WLTP надає більш точні показники.

На зображенні показано седан S-класу на випробувальному стенді: у трьох різних їздових циклах визначаються показники споживання залежно від автомобіля.

WLTP надає більш точні показники.

Клієнти користуються перевагами WLTP, оскільки він надає більш реалістичні критерії порівняння для показників споживання та значень токсичності різних моделей автомобілів.

Клієнти користуються перевагами WLTP, оскільки він надає більш реалістичні критерії порівняння для показників споживання та значень токсичності різних моделей автомобілів.

Оскільки в WLTP враховано індивідуальну комплектацію автомобілів, значення точніші, ніж в NEFZ - квазі спеціальні для автомобілів. Таким чином значення витрати WLTP у більшості випадків вище, ніж реалістичніші. При попередньому щоденному споживанні це не змінюється. Можливість порівняння незалежно від виробника та моделі зберігається. Mercedes-Benz підтримує ці нові лабораторні тести (WLTP), а також вимірювання на дорогах (RDE).

Введення WLTP


WLTP для всіх країн ЄС.

Введення WLTP


WLTP для всіх країн ЄС.

WLTP буде обов'язковим для всіх країн-учасниць ЄС, інші держави перевірять введення пізніше.

Цикл витрати та викидів WLTP дійсний з вересня 2017 року для нових автомобілів, що проходять сертифікацію та з вересня 2018 року для всі автомобілів з новим дозволом. WLTP буде обов'язковим для всіх країн-учасниць ЄС, інші держави перевірять введення пізніше. З вересня 2017 року WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure) послідовно замінює NEFZ (Новий європейський їздовий цикл) і створює більше прозорості.

    • З вересня 2017 р.

      З вересня 2017 р.

      Усі нові типи автомобілів, що отримуватимуть сертифікацію щодо викидів (легкові автомобілі) буде перевірено за WLTP. Паралельно для цих автомобілів також буде визначено показник споживання NEFZ і зазначений як необхідні за законом дані у документах продажу, а також у всіх інших публікаціях.

      Для нових моделей, що запускаються, додатково у рамках випробування на дорозі, відбуватиметься перевірка в так званому тесті викидів реального руху (RDE), що не перевищуватиме граничні значення екологічного стандарту Євро-6 для оксидів азоту та кількості частинок сажі з урахуванням факторів відповідності.

    • З вересня 2018 р.

      З вересня 2018 р.

      Повне портфоліо автомобіля сертифіковано відповідно до WLTP. Нові показники WLTP будуть розраховані для кожного автомобіля індивідуально і зазначені попередньо у документах продажу та у всіх інших публікаціях. Для застарілих моделей зазначатиметься з витратою NEFZ.

      Паралельно з WLTP для усіх автомобілів, для яких отримується новий дозвіл, підтверджено, що ці граничні значення екологічного стандарту Євро-6 в ході випробування RDE для кількості викиду часточок з урахуванням фактора відповідності не перевищено.

    • З вересня 2019 р.

      З вересня 2019 р.

      Для усіх автомобілів, для яких отримується новий дозвіл, виконується перевірка тестом RDE, для підтвердження, що граничні значення екологічного стандарта Євро для оксиду азоту з урахуванням факторів відповідності не перевищено.

    • Кінець 2020

      Кінець 2020

      До кінця 2020 року для всі автомобілів будуть визначатися показники WLTP і NEFZ. Ці показники з відповідної сертифікації автомобіля можна також знайти у документації автомобіля. З 2021 року визначені виміряні значення WLTP є єдиними показниками споживання та значень токсичності для усіх легкових автомобілів. Цей перехід не стосується автомобілів з пробігом, вони й далі зберігатимуть свої сертифіковані значенняNEFZ, якщо перша реєстрація датована перед 31 серпня 2017 року.

    ЧаПи


    Ще питання?

    Тут ви знайдете відповіді на свої питання з теми WLTP.

    ЧаПи


    Ще питання?

    Тут ви знайдете відповіді на свої питання з теми WLTP.

    Mercedes-Benz дає відповіді на ваші запитання про WLTP: що змінюється і що це означає для вас як клієнта?
      • Що таке WLTP?

        Що таке WLTP?

        Скорочення WLTP означає Всесвітня узгоджена процедура випробування транспортних засобів малої вантажопідйомності на викиди (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicle Test Procedure) і є методом випробування, що визначає показники споживання та відпрацьованих газів автомобіля на роликовому випробувальному стенді. З 1 вересня 2017 року WLTP вводиться поетапно і заміняє попередні методи випробування NEFZ. WLTP завдяки своїй динамічній спрямованості значно ближче до фактичних подій руху, ніж раніше.

        WLTP відзначається значно вищим прискоренням, а також значно динамічнішим профілем руху. Максимальна швидкість піднята до 131 км/год, середня швидкість зростає до 47 км/год.

        Час руху продовжується на 10 хвилин, частка відображеного на ролику руху автомагістраллю стає більшою, одночасно скорочується час простою. Відрізок руху подвоюється на 23 кілометра. Точки перемикання розраховуються в першу чергу залежно від автомобіля, а також трансмісії.

        Усе опціональне обладнання, яке має вплив на аеродинаміку автомобіля, опір коченню або масу автомобіля, впливатиме у майбутньому на оцінювання. Споживання струму функціями комфорту спричиняє збільшення значення CO2. Винятком на першому рівні WLTP є лише кондиціонер.

        З WLTP необхідно ввести світові обов'язкові стандарти. Країни ЄС передують в цьому. Це допомагає порівнювати витрату палива і викиди шкідливих речовин автомобілів різних виробників між собою. Крім того, завдяки стандартам органи влади можуть перевіряти дотримання законодавчих встановлених граничних значень відпрацьованих газів – від вуглеводню (HC) до монооксиду вуглецю (CO), оксиду азоту (NOx) і до часточок.

      • Що таке WLTC?

        Що таке WLTC?

        Їздові цикли WLTP називаються WLTC – Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Cycle - світові гармонізовані цикли випробування малотоннажних автомобілів. Для різних типів автомобілів у WLTP розроблено три різних їздові цикли, які враховують відповідну питому вагу. Переважна частина легкових автомобілів, що мають дозвіл у ЄС і мають питому вагу більше 34 кВт/т (46 к.с./т), належать до класу 3 WLTC.

        Тестовий цикл для автомобілів 3 класу складається з чотирьох частин – низька, середня, висока, надзвичайно висока. Він симулює роботу автомобіля по місту та поза містом, а також на швидкісних дорогах та автомагістралях.

      • Що таке NEFZ?

        Що таке NEFZ?

        NEFZ (Новий європейський їздовий цикл) - це дійсний на сьогодні цикл перевірки для легкових автомобілів. Маючи на меті надати клієнтам показники, які можна порівнювати та відтворювати незалежно від виробника, у 1970 році набув чинності перший європейський їздовий цикл. 1992 року він був розширений на рух по місту.

        Середня швидкість NEFZ 34 км/год незначна, але дані прискорення та максимальна швидкість становить 120 км/год. Компоновка циклу більше не відповідає більше поточному середньому розподілу різних часток відрізку шляху.

        Таким чином витрата енергії додаткового обладнання та функцій комфорту, таких як кондиціонер, радіоприймач або підігрів сидінь не впливають на вимірювання. Сюди належать технологічні параметри, які сприяють відхиленням. Технологія пуску та зупинки у NEFZ має відносно високий вплив, оскільки NEFZ має високу частку часу простою.

        У автомобілях з механічною коробкою передач особливі параметри автомобілів не враховуються при визначенні моментів перемикання. Це у порівнянні з реальною роботою може спричинити великі відхилення у споживанні. Завдяки постійному технічному прогресу NEFZ більше не відповідає вимогам часу і є застарілим.

      • Що таке RDE?

        Що таке RDE?

        RDE означає Real Driving Emissions (Реальні викиди поїздки) - це випробування на дорогах для перевірки викидів шкідливих речовин. Він описує за реальних умов на дорозі перевірені характеристики викидів автомобіля. Донедавна вимірювання відпрацьованих газів з метою сертифікації типу ТЗ проводилися винятково на випробувальних стендах. З березня 2016 року викиди у певних межах також вимірюються у реальному стані руху.

        Вимірюється за допомогою приладу PEMS (Portable Emissions Measurement System - портативна система вимірювання викидів) оксид азоту (NOx), а також викиди монооксиду вуглецю (CO). Пізніше також визначатимуться викиди часток. При цьому відсутній певний визначений цикл, рух та вимірювання відбуваються в реальному щоденному дорожньому русі з дотриманням ПДР. Автомобілі рухаються від 90 до 120 хвилин на дорогах загального користування, на третину в місті, поза містом та на автомагістралі.

        Для міста передбачена середня швидкість від 15 до 30 км/год, на автомагістралі повинна бути швидкість90 і принаймні 110, але не швидше 145 км/год. Температура зовнішнього повітря повинна становити від 0 до 30 °C, кондиціонер увімкнений. Тестова поїздка повинна відбуватися не вище 700 метрів над рівнем моря і з різницею висот не більше 100 метрів.

        З вересня 2017 року в RDE слід дотримуватися екологічного стандарта Євро-6 для граничних значень токсичності відпрацьованих газів у випробуваннях на дорозі. Це дійсно на першому етапі для нових типів для сертифікації з 1 вересня 2017 року і після 1 вересня 2019 для всіх типів.

        Запитати результати RDE

        Результати RDE автомобілів Mercedes-Benz, які зібрано Mercedes-Benz як виробником, а також незалежними державними перевіреними технічними службами, можна запитати з зазначенням сімейства тестів PEMS відповідного автомобіля Mercedes-Benz через форму запиту.

        Номер сімейства тестів PEMS, що належить автомобілю, можна знайти на Домашній сторінці Асоціації європейських виробників автомобілів (ACEA).

      • WLTP у порівнянні з NEFZ: що змінюється?

        WLTP у порівнянні з NEFZ: що змінюється?

        На противагу до NEFZ їздовий цикл WLTP триває на десять хвилин більше і становить лише на 13 відсотків час простою. Загальна довжина циклу становить 23,5 кілометрів – отже більше ніж удвічі довше, ніж NEFZ з 11 кілометрами. Він містить високі середні швидкості до 131 км/год, піддає автомобіль сильним коливанням швидкості і створює значно суворіші передумови випробування.

        Відповідно більше не випробовуються лише базові варіанти моделі, але враховуються також додаткове та опціональне обладнання. Точки перемикання розраховуються в першу чергу залежно від автомобіля, а також трансмісії. Перемикачі вручну отримують переваги такого індивідуального розрахунку в порівнянні з фіксовано заданими моментами перемикання в NEFZ.

      • Що змінюється для мене як клієнта?

        Що змінюється для мене як клієнта?

        Введення WLTP (Всесвітній цикл узгоджених випробувань транспортних засобів малої вантажопідйомності) забезпечує більше прозорості стосовно витрати палива. Клієнти користуються перевагами WLTP, оскільки він надає більш реалістичні критерії порівняння для показників споживання та значень токсичності різних моделей автомобілів.

        Крім того, через інші рамкові умови також змінюються показники CO2 та споживання: технічно ідентичний автомобіль має в WLTP залежно від процесу числовий вищий показник CO2 і споживання, ніж у NEFZ (Neuer Europäischer Fahrzyklus - новий європейський їздовий цикл). На це наприклад впливає врахування опціонального обладнання та більш суворі рамкові умови в новому циклі.

        Клієнти у майбутньому завдяки вибору спеціальної комплектації зможуть точніше визначити значення CO2 своєї моделі автомобіля, ніж раніше. Для забезпечення чіткості та максимально можливої прозорості Mercedes-Benz активно супроводжує етапи введення WLTP і цілеспрямовано інформує дилерів та клієнтів.

        Сюди також належить нова форма індикації залежно від комплектації: від моделі з найнижчими потребами енергії до версії з найвищою потребою енергії. У числах діапазон «WLTP Low» (мінімальне опціональне обладнання) простягається до «WLTP High» (максимальне опціональне обладнання).