Динамічний профіль руху.

Динамічний профіль руху.

У WLTP показано ширший та динамічніший профіль руху, який зазначає показники споживання та значення токсичності, більше наближені до реальних динамічних характеристик, ніж раніше відомі значення з NEFZ. Реальне споживання автомобіля не змінюється, проте через значно вимогливіший випробувальний цикл більшість виміряних значень витрати виявляються завищеними.
Хоча також NEFZ забезпечує можливість порівняння незалежно від виробника, проте вважається зараз застарілим. Проте між принципом вимірювання в лабораторії та на дорозі залишаються розбіжності. WLTP враховує значно більше факторів, які впливають на споживання.
Причина збільшення полягає в тому, що у опціональному обладнанні у майбутньому буде враховано значення CO₂ автомобіля
. Різниця у зростанні числових показників CO₂ NEFZ порівняно WLTP може у окремих автомобілях відрізнятися залежно від технології та комплектації.