Льюїс Гамільтон спостерігає за випробуванням Mercedes-AMG проект ONE у повітряному каналі.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Watch again

Mercedes-AMG project ONE: технологія Формули-1 для вулиць.

Mercedes-AMG project ONE: технологія Формули-1 для вулиць.

Світова прем'єра на IAA.

Світова прем'єра на IAA.

На міжнародній автомобільній виставці (IAA) у Франкфурті Mercedes-AMG Project One святкує свою світову прем'єру: двомісний суперспортивний шоукар вперше адаптує найсучасніші та найефективніші технології гібридного двигуну Формули-1 з траси перегонів до простої дороги і стає піком 50-літнього ювілею AMG. Гібридний двигун Performance має потужність понад 1000 к. с., його максимальна швидкість становить понад 350 км/год. Йому немає аналогів у світі.

Турбодвигун та чотири електромотори.

Огляд Mercedes-AMG проект ONE з перспективи пташиного польоту.
Огляд Mercedes-AMG проект ONE з відкритим кузовом з перспективи пташиного польоту.

Турбодвигун та чотири електромотори.

Концепт приводу High Performance Plug-in-Hybrid в Mercedes-AMG Project One запозичений безпосередньо з технологій Формули-1 і успішно реалізований у тісній співпраці з експертами автомотоспорту з Mercedes-AMG High Performance Powertrains у Бріксворті. Він складається з високоінтегрованого інтелектуально поєднаного модуля з гібридного турбодвигуна внутрішнього згоряння та чотирьох електромоторів: один інтегрований у турбокомпресор, один знаходиться безпосередньо на двигуні внутрішнього згоряння і поєднаний з колінчастим валом, два інші пускають в рух передні колеса.

Задній центральний двигун до 11 000 об/хв.

Задній центральний двигун до 11 000 об/хв.

1,6-літровий гібридний бензиновий двигун V6 з безпосереднім впорскуванням та системою турбонаддуву Single з електропідтримкою запозичений з гоночних автомобілів Формули-1 - Mercedes-AMG Petronas .Щоб досягти високої частоти обертання, механічні пружини клапанів замінено пневматичними. Вбудована у положенні переднього двигуна перед заднім мостом трансмісія обертається при цьому без зусиль 11 000 об/хв, що є унікальним для дорожнього автомобіля. Для ізносостійкості та використання стандартного бензину марки 95 замість палива для перегонів межа обертання свідомо обмежується нижче межі для автомобілів Формули-1.

Driving Performance майбутнього.

Driving Performance майбутнього.

З моменту появи мотоспорту мрією інженерів є перенесення технологій перегонів на дорогу. Mercedes-AMG здійснює цю мрію на найвищому рівні.

Mercedes-AMG проект ONE, вид спереду.

«Мотоспорт для нас не є самоціллю. Максимальну конкуренцію складають наші технології для серійних автомобілів. Наразі ми використовуємо досвід та надбання трьох команд конструкторів та водіїв, щоб уперше перенести технології Формули-1 на дорогу: в Mercedes-AMG Project One», - каже Дітер Цетше, голова правління Mercedes-Benz Group AG і керівник Mercedes-Benz Cars.

Вид спереду та збоку Mercedes-AMG проект ONE.

Концепт-кар має багато конкретних натяків на майбутні серійні моделі. «Цей автомобіль представляє найамбітніший проект, що ми будь-коли виконували. Він відзначає ще одну вершину успішних стратегічних розробок Mercedes‑AMG для марок Performance та спортивних автомобілів. Project ONE піднімає на новий рівень планку того, що технічно можливо створити зараз і стає абсолютно новим еталоном у своєму поєднанні ефективності та продуктивності. Одночасно Project ONE дозволяє побачити майбутнє визначення AMG Driving Performance», - вважає Тобіас Моерс, голова керівництва Mercedes-AMG GmbH.

Диво частоти обертання на передньому мосту.

Диво частоти обертання на передньому мосту.

Електромотори на передньому мосту є справжніми чудесами частоти обертання з обертанням ротора до 50 000 об/хв. в той час, як сучасний стан техніки має частоту обертання 20 000 об/хв.

Вид спереду та збоку Mercedes-AMG проект ONE.

Трансмісія з високою частотою обертання додатково оснащена високотехнічним турбокомпресором. Турбіни для відпрацьованих газів та компресора відокремлені одна від одної з оптимальним розташуванням для викиду відпрацьованих газів та всмоктування двигуна V6 і поєднані між собою валом. На валу знаходиться двигун потужністю бл. 90 кВт, який залежно від робочого стану електрично урухомлює турбіну компресора до 100 000 об/хв. – наприклад при рушанні або зміні навантаження. Типове для Формули-1 найменування цього блоку - MGU-H (Motor Generator Unit Heat).

Спрацьовує швидше атмосферного двигуна V8.

Спрацьовує швидше атмосферного двигуна V8.

Ще більшою перевагою виступає турбоотвір, а отже затримка спрацьовування, зумовлена командою педалі акселератора через інерцію великого компресора – повністю відсутня. Час спрацьовування сильно зменшується і стає ще коротшим, ніж для атмосферного двигуна V8

 

Огляд зони органів управління Mercedes-AMG Проект ONE.
Вид спереду та збоку Mercedes-AMG проект ONE.

Електричний турбокомпресор має ще одну перевагу: він використовує частину надмірної енергії з потоку відпрацьованого газу, щоб як генератор створювати електроенергію і знову зберігати її шляхом рекуперації у високовольтній літій-іонній акумуляторній батареї або використовувати як додаткове урухомлення іншого електродвигуна. Його потужність 120 кВт, він розташований безпосередньо на двигуні внутрішнього згоряння і з'єднаний циліндричною зубчатою передачею з колінчастим валом (MGU-K = Motor Generator Unit Kinetic) – технологія, що у Формулі-1 забезпечує найвищу ефективність і продуктивність Performance.

Передній міст з чисто електричним приводом.

Передній міст з чисто електричним приводом.

Термічний ККД двигуна внутрішнього згоряння з електричним турбокомпресором (MGU-H) у поєднанні з електродвигуном на колінчастому валу (MGU-K) досягає понад 40 відсотків. Це піковий показник, якого раніше не досягали у серійних автомобілях. До цього додається ще два електродвигуна по 120 кВт на передньому мосту.
Вони з'єднані гідравлічними зчепленнями з передніми колесами. Передній міст з електричним урухомленням створює можливість індивідуального прискорення та гальмування з вибором колеса і індивідуальним розподілом крутного моменту для особливо високої динаміки руху.

Вражаючі показники прискорення.

Вражаючі показники прискорення.

Водій може їхати повністю на електричному приводі, при цьому спочатку вмикаються електродвигуни лише на передньому мості Hypercar, а двигун на колінчастому валу короткочасно підтримує прискорення.

Mercedes-AMG проект ONE, вид збоку.

Коли водій натискає на педаль газу, вмикається двигун V6. Зі зростанням частоти обертання система приводу вивільняє свою повну потужність. З функцією Race-Start можливі вражаючі показники прискорення: прискорення від 0 до 200 км/год можливе менше ніж за шість секунд. Якщо водій відпускає педаль газу і дає автомобілю котитися, система перемикається на електропривід переднього мосту і при гальмуванні за нормальних умов руху отримує назад до 80 відсотків енергії, що зберігається у спеціальній батареї.

Роботизована 8-ступінчаста коробка передач.

Огляд інтер'єру Mercedes-AMG Проект ONE.
Mercedes-AMG проект ONE, вид ззаду.

Роботизована 8-ступінчаста коробка передач.

Передача крутного моменту на задні колеса виконуються завдяки цілком новій, розробленій для Mercedes-AMG Project One 8-ступінчастій коробці передач. Вона активується гідравлічно і може перемикатися вручну перемикачами передач на рульовому колесі або автоматизовано. Для гальмування використовується оптимізована за вагою керамічна високоякісна композитна гальмівна система. Низька вага зменшує непідресорені маси і таким чином зростає динаміка руху та жвавість.

Інноваційна підвіска Push-Rod.

Інноваційна підвіска Push-Rod.

Спереду і ззаду автомобіля використовується конструкція з незалежною підвіскою. Регульована гвинтова підвіска має кілька особливостей: обидві амортизаційні стійки Push-Rod розташовані впоперек напрямку руху. Інноваційне розташування блоку пружин/амортизатора заміняє функцію та використання звичайного трубного поперечного стабілізатора. Таке рішення надійно запобігає коливанням автомобіля, а також при дуже швидкій зміні напрямку зберігає стійкість та комфорт. Загальне узгодження роботи пружин та підвісок розраховане на ідеально зважені, легко опановувані та у першу чергу спортивні характеристики руху. Внесок в це робить також повний привід і система Torque Vectoring.

Не лише спортивні автомобілі з можливістю руху на дорогах.

 

Не лише спортивні автомобілі з можливістю руху на дорогах.

 

Mercedes-AMG Project ONE представляє собою не лише автомобіль для перегонів з можливістю руху на дорогах, що практично переносить актуальні технології Формули-1 на дорогу і поєднує потужність гоночного автомобіля з безпроблемним буденним застосуванням. Він також слугує для збирання комплексних даних техніки урухомлення на основі гібридного приводу з орієнтацією на продуктивність, подальшоий розвиток схеми ходової частини та розширеної електроніки автомобіля, що будуть використані у майбутніх серійних автомобілях AMG.

Mercedes-AMG проект ONE, вид збоку з відкритими розпашними дверима.