«Grow up.» – Історії нового покоління.

З «Grow up.» Mercedes-Benz іде новими шляхами до маркетингової комунікації. Для п'яти моделей сімейства компактних автомобілей здійснено комплексне створення контенту у історії марки.

«Grow up.» – Історії нового покоління.

З «Grow up.» Mercedes-Benz іде новими шляхами до маркетингової комунікації. Для п'яти моделей сімейства компактних автомобілей здійснено комплексне створення контенту у історії марки.

Між дорослішанням та міщанством.

Між дорослішанням та міщанством.

Використовуючи понад 100 послідовностей динамічних зображень та понад 90 фото стилю життя та продукту до кінця року буде розказано історії нового покоління.

Батько з сином стоять перед Sports Tourer B-Класу.
Вид спереду та збоку на GLA у оточенні трьох юнаків.
Молода жінка сидить на задньому багатомісному сидінні GLA.

У центрі кампанії люди, які втілюють конфлікт між крутим дорослішанням та міщанством життєвого відчуття нового компактного автомобіля. Один з героїв - американський репер A$AP Rocky. Кампанія стартує на початку березня 2017 року. В інтернеті на сторінці www.mercedes-benz.com/growup можна знайти не лише поглиблену інформацію про вироби, але й гнучкі розширення змісту окремих ринків, як-от інтеграцію спеціальної моделі WhiteArt Edition.

Більше сучасності, прогресивності та динаміки.

Більше сучасності, прогресивності та динаміки.

«Grow up - це набагато більше, ніж велика кампанія модельного ряду. Це ще один прорив усієї марки у напрямку більшої сучасності, прогресивності та динаміки у загальному виході марки Mercedes-Benz», говорить доктор Йенс Тімер, віце-президент з питань маркетингу легкових автомобілів Mercedes-Benz про наміри кампанії. «З Grow up ми по-новому тлумачимо традиційні цінності та оцінки щодо Mercedes-Benz і показуємо вам сьогоднішню інтерпретацію та відношення для поколінь X і Y. При цьому у Grow up ми представляємо нестандартну кампанію свого агентства, що не відразу сприймається як реклама у її послідовному цифровому спрямуванні та механіці контенту.»

Молоде, самодостатнє покоління.

Молоде, самодостатнє покоління.

У центрі кампанії п'ять фільмів, які доступні на хабі кампанії www.mercedes-benz.com/growup для п'яти моделей сімейства компактних автомобілів. Вони розповідають історії про молодих людей та сучасне дорослішання з усіма злетами та падіннями. Так, наприклад, про двох подруг, які після сварки та місячної мовчанки відзначають, що справжня дружба є цінністю, що переживає навіть важкі часи.

Дві дівчини сидять на даху седана A-класу.

Фільми, які знімав визначний шведський режисер Густав Йохансон, показують молоді автентичні образи. Ніякого штучного світла, ніяких вигаданих поз і звичайно ж візуальне поєднання автомобілів. Так дивує кампанія і описує світ Mercedes-Benz, що захоплює маркою молоде самовпевнене покоління «Дорослих».

Нові обличчя сучасної розкоші.

Нові обличчя сучасної розкоші.

Приклад нового покоління молодих дорослих втілює американський репер A$AP. У відео про CLA купе розказана не чута раніше історія його появи як музиканта та ікони моди з Гарлему на світовій сцені. «У моєму житті були постійні спади. Відбувається так, що ти на даєш себе зламати, постійно знову підіймаєшся» - вважає A$AP Rocky.

A$AP Rocky і дівчина сидять на задньому багатомісному сидінні CLA купе.

«Ти повинен віднайти своє життя, доки не досягнеш успіху».

A$AP Rocky про свою життєву філософію.

Іншими учасниками відео є акторка Люсі Волтерс, акторка та продюсер Джулія Моррісон, акторка та режисерка Анна Цан, відомий за серіалом «Картковий будиночок» актор Джон Рю та фотографиня Еліс Муать'є. 25-річна француженка відповідальна також за сюжети кадру. З її любов'ю до нового виду вінтажної естетики вона підходить до мети кампанії. Кампанія стартує на початку березня з телесюжета, який вибраним підігріває інтерес для розгортання подій у п'яти історіях.

Батько і син спілкуються перед пляжем.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Watch again