- Активна система контролю смуги руху спостерігає за областю перед вашим автомобілем за допомогою багатофункціональної камери (Інформація про датчики й камери автомобіля) і може захистити вас від небажаного виходу за межі смуги руху. Ця система може повернути ваш автомобіль назад на вашу смугу руху шляхом втручання в рульове керування для коригування смуги руху й додатково попередити про це відчутним сигналом зворотного зв'язку на кермовому колесі.
- Активна система контролю смуги руху спрацьовує в діапазоні швидкості від60 км/годдо200 км/год.
- Активна система контролю смуги руху розпізнає дорожню розмітку.
- Ви заїхали переднім колесом на дорожню розмітку.
Система може втрутитись за наступних умов:
Якщо ви увімкнули індикатор покажчика повороту, жодного втручання в рульове керування з відповідного боку не відбудеться.
Якщо ви залишаєте смугу, не активувавши індикатор покажчика повороту, або якщо виявлено небезпеку зіткнення з рухомою перешкодою на вашій смузі, то втручання в рульове керування не здійснюється.
FahrzeАвтомобілі із системою контролю мертвої зони або пакетом допоміжних систем:якщо система розпізнає перешкоду, наприклад, інший автомобіль на суміжній смузі, незважаючи на індикатор покажчика повороту, здійснюється втручання в рульове керування.
- Якщо ваш власний автомобіль обганяє інший учасник дорожнього руху і розпізнана небезпека зіткнення, відбувається втручання в рульове керування для коригування смуги руху.
- Якщо переїхати розпізнану дорожню розмітку, відбувається попередження відчутним сигналом зворотного зв'язку на кермовому колесі.
Залежно від країни активна система контролю смуги руху у наступних ситуаціях може зреагувати вже зі швидкості руху бл.45 км/год:
- Втручання в рульове керування активної системи контролю смуги руху триває трохи довше десяти секунд.
- Здійснено два або більше втручань у рульове керування системи протягом близько трьох хвилин без жодного втручання водія в рульове керування.
У наступних випадках з'явиться індикація
на водійському дисплеї та пролунає попереджувальний сигнал:
- У налаштуваннях активної системи контролю смуги руху можна відрегулювати чутливість системи та визначити, яким має бути ступінь підтримки водія. Крім того, ви можете визначити, чи повинна система реагувати на пунктирні лінії дорожньої розмітки, або лише на суцільні лінії (Налаштування активної системи контролю смуги руху) .
- Якщо ATTENTION ASSIST розпізнає ознаки втоми, автоматично обирається найчутливіше налаштування (Функціонування ATTENTION ASSIST) .
Індикація стану активної системи контролю смуги руху

- Білий:активну систему контролю смуги руху вимкнено.
- Якщо ESP® вимкнена або відображається попередження про зниження тиску в шинах, активна система контролю смуги руху автоматично вимикається.

- Жовтий:виявлена несправність. Враховуйте відповідні повідомлення на дисплеї.

- Сірий:активна система контролю смуги руху увімкнена, але не готова.

- Зелений:активна система контролю смуги руху увімкнена і готова. Якщо система готова лише з одного боку, зеленим відображається лише дорожня розмітка з відповідного боку.

- Червоний:активна система контролю смуги руху повернула ваш автомобіль на вашу смугу руху шляхом втручання в рульове керування для коригування смуги руху. Якщо додатково подано тактильний сигнал на кермовому колесі, індикація стану блимає. Дорожня розмітка відповідної сторони выдображається червоним.
- Автомобілі без пакета допоміжних систем:якщо обидві дорожні розмітки на панелі індикації стану відображаються червоним, активна система контролю смуги руху виконала аварійну зупинку (Функціонування активної системи допомоги при екстреній зупинці) .
Індикація на водійському дисплеї в менюДопоміж. сист.
Якщо ви заїдете переднім колесом на розпізнану дорожню розмітку, це місце виділяється червоним у менюДопоміж. сист.на водійському дисплеї.
Системні межі
- якщо ви активно використовуєте кермове колесо, гальмуєте або натискаєте на педаль акселератора
- якщо втручається система безпеки руху, наприклад, електронна система курсової стабілізації ESP® або активний асистент екстреного гальмування
- якщо ви рухаєтесь у спортивному режимі, проходите на високій швидкості повороти або під час стрімкого прискорення
У наступних ситуаціях втручання в рульове керування не здійснюється, але, залежно від ситуації, подається попередження на кермовому колесі:
- в умовах обмеженої видимості, наприклад , за недостатнього освітлення дороги, під час різких змін тіні та світла, під час дощу, снігу, туману або за наявності сильних водяних бризок;
- під час засліплення, наприклад, фарами зустрічного транспорту, прямим сонячним промінням або через відбиття світла
- у разі забруднення вітрового скла в зоні багатофункціональної камери або коли камеру вкрито конденсатом, пошкоджено чи затулено;
- при забрудненні бампера в області радарних датчиків або якщо вони пошкоджені або перекриті
- якщо на дорозі немає розмітки або є декілька неоднозначних дорожніх розміток на одній і тій самій смузі, наприклад, у зоні проведення ремонтних робіт
- якщо дорожня розмітка стерта, занадто темна або закрита
- якщо відстань до автомобіля, що рухається попереду, занадто мала, через що система не розпізнає дорожню розмітку;
- якщо дорожня розмітка швидко змінюється, наприклад, коли смуги розходяться, перехрещуються або зливаються
- на вузькому дорожньому полотні з великою кількістю поворотів
Система може бути несправною або не працювати в наступних ситуаціях, зокрема:
- Дотримуйтеся вказівок щодо систем допомоги водієві та вашої відповідальності. Інакше ви не будете в змозі розпізнати небезпеку (Системи допомоги водієві та ваша відповідальність) .