Асистент ECO опрацьовує та оцінює дані очікуваного маршруту автомобіля. Завдяки цьому система може допомогти оптимально адаптувати стиль водіння до наявного маршруту, заощадити паливо і забезпечити рекуперацію.
- Асистент ECO відображається в меню.
Відображувані події маршруту
- Світиться мало сегментів: подія попереду близько.
- Світиться багато сегментів: подія попереду далі.
Сегменти індикації відстані
показують відстань до події попереду наступним чином:
Щойно автомобіль наближається до події, асистент ECO, використовуючи відстань, швидкість і ухил, розраховує оптимальну швидкість для максимальної економії палива і рекуперації енергії. На багатофункціональному дисплеї з'являється повідомлення. Перші сегменти перед автомобілем стають зеленими. Решта сегментів поки залишаються білими. Якщо вчасно забрати ногу з педалі акселератора, решта сегментів індикації один за одним стають зеленими, поки не буде досягнута показана подія. Трансмісія налаштована на максимальну економію палива. Акумуляторна батарея заряджається завдяки рекуперації. Рекуперація адаптується до обраної програми руху.
Щойно автомобіль минає подію, вона ще відображається протягом короткого часу. Якщо водій не реагує на вимогу, сегменти залишаються білими.
У випадку події «Автомобіль, що рухається попереду» усі сегменти одразу стають зеленими, щойно водій реагує на вимогу.
Якщо асистент ECO активний, у програмі рухуна багатофункціональному дисплеї і на проекційному дисплеї поруч із положенням коробки передач
відображається символ
. Цей символ
також з'являється, коли не вибрано графіку допоміжних систем.
Якщо система не виконує регулювання згідно з подією попереду, індикація не відображається. Система знаходиться в пасивному режимі.
Асистент ECO активний лише у програмах рухута
.
Системні межі
Під час активної навігації асистент ECO може працювати ще точніше, якщо дотримуватися маршруту. Основна функція діє навіть без активної навігації. Передбачити всі вказівки і ситуації на дорозі неможливо. Якість залежить від картографічного матеріалу.
Асистент ECO є лише допоміжним засобом. Відповідальність за дотримання дистанції, швидкість та вчасне гальмування лежить на водієві. Водій повинен завжди бути готовим загальмувати, незалежно від того, виконує система регулювання чи ні.
- При недостатній видимості, наприклад при недостатній освітленості дороги, при швидкій зміні ступеня освітленості дороги, під час дощу, снігу, туману або при сильних бризках.
- При засліпленні, наприклад, через зустрічний транспорт, прямі сонячні промені або відблиски.
- При забрудненні вітрового скла в зоні огляду багатофункціональної камери або якщо камера вкрита конденсатом, пошкоджена або затулена.
- Якщо дорожні знаки складно розпізнати, наприклад, вони забруднені, затулені, недостатньо освітленні або йде сніг.
- Якщо інформація на цифровій карті навігаційної системи помилкова або неактуальна.
- При неоднозначному встановленні дорожніх знаків, наприклад, при дорожніх роботах або на сусідніх смугах руху.