- ESP® ON
- ESP® SPORT
- ESP® OFF
Ви можете обрати один з таких режимів електронної системи курсової стабілізації (ESP®):
Характеристики з увімкненою ESP®
- під час початку руху по мокрому або слизькому дорожньому полотну
- під час гальмування
- Автомобілі з тягово-зчіпним пристроєм:у режимі експлуатації з причепом, починаючи з 65 км/год, якщо причіп починає розгойдуватися
- при сильному бічному вітрі та швидкості руху бл. 75 км/год до 200 км/год
ESP® контролює та покращує курсову стійкість та тягово-зчіпні властивості шин у таких ситуаціях:
- Одне або декілька коліс цілеспрямовано гальмуються.
- Потужність двигуна налаштовується ситуативно.
ESP® може стабілізувати автомобіль за допомогою таких дій:
ESP® вмикається при кожному пуску автомобіля, незалежно від того, чи була ESP® вимкнена перед зупинкою автомобіля у ESP® SPORT.
- Завжди адаптуйте стиль керування до поточного стану доріг та погоди.
- У жодному випадку не вимикайте ESP®.
- Під час зрушення з місця натискайте педаль акселератора лише настільки, наскільки це необхідно.
Якщо сигнальна лампа ESP®
у комбінації приладів блимає, це означає, що одне або декілька коліс автомобіля досягли граничних значень зчеплення з дорожнім покриттям:
Характеристики ESP® SPORT
Якщо вибраний режим ESP® SPORT, на комбінації приладів безперервно світяться сигнальні лампита
.
Обирайте ESP® SPORT, якщо потрібно використовувати власні характеристики автомобіля надлишкової та недостатньої повертальності, наприклад, на закритих дорогах.
Рух у ESP® SPORT або з вимкненою ESP® вимагає надзвичайної кваліфікації та досвіду водія.
При увімкненій ESP® SPORT, коли пробуксовує одне або кілька коліс, на комбінації приладів блимає сигнальна лампа ESP®. ESP® стабілізує автомобіль лише в обмеженому обсязі.
- ESP® лише в обмеженому обсязі покращує курсову стійкість.
- Система регулювання тягового зусилля ETS/4ETS залишається активною.
- Крутний момент двигуна лише частково обмежується, і ведучі колеса можуть пробуксовувати.
Пробуксовуючи, колеса «фрезерують» сипкий ґрунт, за рахунок чого підвищується тягово-зчіпне зусилля.
- Ви можете продовжувати інтенсивне гальмування з підтримкою ESP®.
- Автомобілі з тягово-зчіпним пристроєм:стабілізація причепа більше не активна.
- Система стабілізації під час бічного вітру більше не активна.
ESP® SPORT має, крім того, наступні властивості:
Характеристики при вимкненій ESP®
Якщо ESP® вимкнена, на комбінації приладів безперервно світяться сигнальні лампита
.
- Курсова стійкість більше не покращується.
- Приводні колеса можуть прокручуватися.
- Система регулювання тягового зусилля ETS/4ETS залишається активною.
- Автомобілі з тягово-зчіпним пристроєм:стабілізація причепа більше не активна.
- Система стабілізації під час бічного вітру більше не активна.
Вимкнення ESP® має наступні наслідки:
- під час використання ланцюгів протиковзання
- у глибокому снігу
- на піску або гравії
ESP® SPORT або ESP® краще вимикати в таких ситуаціях:
Якщо сигнальна лампа ESP®не вимикається, ESP® не доступна і має несправність.
- Сигнальні та контрольні лампи ()
- Повідомлення на дисплеї ()
Звертайте увагу на інформацію, що відображається на комбінації приладів:
ETS/4ETS (електронна система регулювання тягового зусилля)
Система регулювання тягового зусилля ETS/4ETS є складовою частиною ESP®.
- Якщо приводні колеса пробуксовують, здійснюється їх вибіркове пригальмовування.
- На колесо або колеса з тягово-зчіпним зусиллям подається більше приводного моменту.