Мережа супермаркетів «Сільпо», що є частиною групи компаній Fozzy Group.
«Сільпо»: більш ніж 2 роки успішної співпраці
Мережа «Сільпо» визнана кращим інноваційним ритейлером і супермаркетом року серед українських FMCG-компаній (компанії, що працюють з товарами повсякденного споживання) та входить до топ-20 роботодавців України, а 3 супермаркети потрапили до переліку найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів. Серед останніх — київські супермаркети у стилі робіт Ван Гога, світу Мавки і «муркотиковий Сільпо».
Сьогодні «Сільпо» налічує 269 супермаркетів у всіх регіонах України, в тому числі 4 делікатес-маркети Le Silpo. Інтернет-магазин shop.silpo.ua доставляє товари у 45 містах.
Станом на жовтень 2020 року відкрилося більше 10 нових дизайнерських супермаркетів –присвячені київському Подолу і Шрі-Ланці, космосу і відомому винахіднику Ніколі Теслі, Мемфісу і тартану.
Серед конкурентних переваг мережі не лише дизайн, а й технологічність. На разі «Сільпо» переживає масштабну цифрову трансформацію, елементами якої стали інтернет-магазин і власна доставка в 45 містах України, а також сервіс самостійного сканування і купівлі товарів «Вільнокаса» і послуги зняття готівки на касах супермаркетів. У «Сільпо» планують і надалі розвивати інноваційні сервіси задля виведення досвіду гостей на вищий рівень.
Наша співпраця триває понад два роки й базується на забезпеченні автопарку «Сільпо» новими вантажівками Mercedes-Benz. Зокрема, в логістиці використовуються тягачі Actros, а в недалеких перевезеннях і доставці — малотоннажні вантажівки Sprinter.
У «Сільпо» відзначили високий рівень економічної ефективності, екологічності та комфорту автомобілів, а також широкі можливості для використання техніки у будь-яких актуальних завданнях і умовах.