Шасі Sprinter.

Перспективне, ефективне, надійне.

Перспективний, ефективний, надійний.

Він настільки різнобічний, що ви зможете знайти оптимальний варіант саме для своїх потреб: новий Sprinter у якості шасі пропонує вражаюче різноманіття з 3 варіантами довжини автомобіля, а також стандартною або подвійною кабіною. Завдяки численним варіантам комплектацій можна обладнати як рентабельні базові автомобілі, так і автомобілі з численними опціями.

Важливі переваги: для автомобілів, з якими доступний новий передній привід, формується приваблива початкова ціна і додаткове корисне навантаження у порівнянні з автомобілями з заднім приводом. Водії отримують переваги інтелектуального принципу керування та індикації, а також модульного принципу зберігання, який можна узгодити індивідуально для конкретного автомобіля, так само як і вибір мультимедійної та допоміжних систем. Разом з усіма новинками ми зберегли традиційні цінності. Наприклад, можна продовжувати використовувати багато перевірених рішень забудови автомобіля без великих змін.

Завдяки інноваційній потужності та понад 20 рокам досвіду, Sprinter встановлює нові орієнтири як перспективне, ефективне та надійне рішення мобільності, яке просуватиме ваше підприємство.

Особливості.

  1. Концепт продукту
  2. Мережеві можливості
  3. Галузеві рішення
  4. Безпека
  5. Рентабельність

Ідеальний для роботи. 

 

Уже візуально кабіна нової ходової частини Sprinter з типовим облицюванням радіатора Mercedes-Benz та сучасними фарами є особливістю. Зона органів управління оформлена по-новому і вражає як високоякісним дизайном, так і видатною функціональністю. Наприклад з інтелектуальним модульним принципом зберігання та KEYLESS-START.

У стандартній кабіні можна розмістити до 3 осіб, у подвійній кабіні до пункту призначення можуть їздити навіть невеличкі команди до 7 осіб. За кабіною в ходовою частиною Sprinter з трьома варіантами автомобіля надається придатна основа для багатьох спеціальних рішень навантаження та розвантаження.

Ще однією перевагою є великий асортимент варіантів приводу: залежно від профілю використання та бажаних ходових характеристик ви можете замовити ходову частину Sprinter з переднім, заднім або повним приводом. Перемикання відбувається вручну через 6-ступінчасту механічну коробку передач або автоматично через 7G-TRONIC PLUS або через унікальну в сегменті автоматичну коробку передач 9G-TRONIC1.

Ваша мобільність 4.0.

Щоб зробити роботу якомога рентабельнішою та приємною, для Sprinter доступні за бажанням радіоприймач, а також різні мультимедійні системи та рішення підключення. Залежно від потреб пропозиція включає тримач для смартфона, радіоприймач з інтерфейсом Bluetooth® та функцією «вільні руки», а також мультимедійну систему з сенсорним екраном з високою роздільною здатністю, швидкою навігацією по жорсткому диску з тривимірним відображенням карт та інтеграцією смартфону. Керування таке, яке тільки можна побажати: просте. Мультимедійними системами можна наприклад керувати через сенсорний екран з високою роздільною здатністю або багатофункціональне рульове колесо. Усі елементи керування та індикації добре доступні та легко зчитуються.

Оскільки сучасний робочий світ містить цифрові рішення, ми обладнали Sprinter інтегрованим комунікаційним модулем, що є технічною основою для постійного інтернет-підключення автомобіля. Це дозволяє використовувати поточні та майбутні послуги Mercedes PRO. Ваші переваги включають зменшення часу простою, перспективне керування техобслуговуванням, а також електронний журнал поїздок, що скасовує безлад у паперах.

Sprinter саме там, де є задачі для транспортування.

За ходовою частиною Sprinter виникає багато можливостей: стандартна або подвійна кабіна, а також 3 варіанти довжини автомобіля створюють основу для вражаючої різноманітності варіантів. Вони ще збільшуються 4 варіантами двигуна, 3 варіантами приводу (передній, задній та повний) і численним опціональним обладнанням, варіантами ходової частини та спеціальними галузевими рішеннями виробника кузова. Таким чином ви можете конфігурувати автомобілі з повною нормативною масою до 5500 кг. При потребі можна шляхом перебудови на сідельний тягач причепити навіть 5250 кг, при припустимій повній масі автопоїзда 8750 кг.

З понад 600 елементами опціонального обладнання, серед яких наприклад особливі рішення автопарка та ходової частини, ходову частину Sprinter можна точно узгодити для ваших потреб. Для спеціальних галузевих потреб ви отримаєте в Mercedes-Benz VanSolution комплексні рішення з заводу і в рамках партнерської програми «Mercedes-Benz VanPartner» рішення монтажу та перебудови у транзакціях з подвійними рахунками високої якості.
 

Забезпечує курс на успіх.

Ходова частина Sprinter абсолютно орієнтована на безпеку. Солідну основу для цього становить його каркас кузова, особливо стійкий завдяки його конструкції та складу матеріалів.

Її доповнюють численні системи допомоги водієві. Оскільки навіть найдосвідченіший водій потрапляє у ситуації, коли дуже бажана підтримка. Пропозиція включає в себе серійну систему стабілізації під час бічного вітру, активний асистент екстреного гальмування та систему контролю смуги руху – обидві серійно випускаються для автомобілів з повною нормативною масою понад 3500 кг. У темряві додаткові високопродуктивні світлодіодні фари освітлюють дорожнє полотно далеко та яскраво.

У випадку аварії може допомогти серійна подушка безпеки, яка захищає водія під час зіткнення.
За бажанням можна придбати для водія та переднього пасажира ще 5 подушок безпеки.

Рентабельність у вирішальний момент.

З Sprinter ви обираєте автомобіль, який ефектно доводив свою рентабельність понад 20 років поспіль. Нова ходова частина Sprinter продовжує цю історію успіху своєю перевіреною якістю та надійністю. При цьому ви з самого початку можете скористатися перевагами його рентабельності: з привабливими початковими цінами та численними можливостями конфігурації, з якими ви замовляєте саме те, що вам дійсно потрібно.

Оскільки ми з задоволенням робимо хороше ще кращим, ми ще більше оптимізували витрату палива нашими дизельними двигунами. Додаткові пункти рентабельності вашого підприємства надає додаткове корисне навантаження з опціональним головним баком на 50 л2 і доступні за бажанням пружні елементи підвіски заднього моста зі склопластику.

Так ходова частина Sprinter поєднує заощадливу витрату палива, інтелектуальні функції, а також спеціальні рішення навантаження та розвантаження у загальному рентабельному рішенні мобільності.

1

Лише у поєднанні з переднім приводом.

2

Головний бак на 50 літрів можна додатково отримати для шасі Sprinter у поєднанні з переднім приводом.

Можна пристосувати практично для будь-якої потреби.

Так само багато варіантів, як і у вантажного транспорту.

Численні варіанти автомобіля та опції обладнання дають можливість точно узгодити ходову частину Sprinter з завданнями транспортування. Якщо вирішальним є корисне навантаження, краще обирати варіант ваги 5500 кг. Як для спеціально обладнаного сідельного тягача можлива припустима повна маса автопоїзда до 8750 кг – наприклад для перевезення транспортних засобів. У стандартній кабіні можна розмістити до 3 осіб, у подвійній кабіні до пункту призначення можуть їздити навіть невеличкі команди до 7 осіб. Додатково для спеціальних галузевих потреб доступні численні рішення виробника кузова перевіреної якості.

Огляд різноманітних варіантів ходової частини Sprinter:

  • 3 варіанта довжини автомобіля: компактний, стандартний і довгий
  • 2 кабіни водія: стандартна кабіна та подвійна кабіна
  • Доступно з 3000 кг, 3500 кг, 4100 кг і 5000 кг повної нормативної маси, додатково численні варіанти навантаження та розвантаження для повної нормативної маси до 5500 кг
  • Максимальне корисне навантаження більше 3000 кг у варіанті ваги 5500 кг
  • До 8750 кг припустима повна маса автопоїзда для ходової частини Sprinter у якості сідельного тягача в поєднанні з загальною масою вантажного автопоїзда до макс. 8,75 т
  • Доступно з переднім, заднім та повним приводом

Полегшити свою роботу.

Робоче місце водія спроектовано так, щоб його будні були максимально приємними. Для цього можна обирати з 5 різних сидінь водія, що можуть задовольнити різні потреби у комфорті. Серед них є також сидіння, що виконують критерії «Кампанії здорової спини» AGR e. V. Сучасний принцип керування та індикації відзначається зокрема тим, що можна інтегрувати смартфон і керувати додатковими мультимедійними системами через сенсорний екран та багатофункціональне рульове колесо. Порядок у просторі водія забезпечує модульна конструкція принципу зберігання з добре досяжними полицями – за бажанням з кришками – та розумний багатофункціональний ящик, на якому можна зручно писати у автомобілі.

Комфортне сидіння водія

MBUX мультимедійна система з сенсорним екраном 10,25 дюйма

Поличка для смартфона з безпроводовим заряджанням

Відкидна кришка для речового відділення ліворуч та праворуч

KEYLESS-START

Клімат-контроль THERMOTRONIC

Lorem Ipsum