Електроседан EQS від німецької компанії Mercedes-Benz - це автомобіль класу люкс з повністю унікальною електричною архітектурою. Він втілює в собі тенденції до об'єднання прогресивних технологій, мобільності та представницької розкоші. Це не просто флагман S-Класу з відсутністю шкідливих викидів, але справжнє переосмислення сучасного автомобіля, наповнене інноваціями.
Автомобіль Mercedes-Benz EQS 450 має унікальну концепцію електричної архітектури, яка забезпечує повну свободу розташування компонентів і радикально новий дизайн екстер'єру.
Хтось може сказати, що електроседан EQS 450 поступається у величності іншим представникам S-Класу, але ніхто не сперечатиметься, що його екстер'єр максимально сучасний і навіть випереджає свій час.
Електроседан EQS 450 оснащений літій-іонним акумулятором ємністю 107,8 кВтг. Запас ходу автомобіля на чистій електриці може становити від 676 км до 780 км, що робить його одним з найбільш далекобійних сучасних електрокарів.
За наявності швидкої зарядки постійним струмом на поповнення заряду з 10 до 80% йде всього пів години. Стандартний пристрій другого рівня заряджає акумулятор до 100% приблизно за 11 годин. Це забезпечує комфортну повсякденну експлуатацію, особливо для поїздок містом. Якщо ви їздите на електроседані на роботу або ділові зустрічі, найімовірніше, заряд акумулятора не опускатиметься нижче 50%, тому підзарядка займає набагато менше часу. Процедура приблизно така сама, як підключення смартфона до електромережі перед сном, щоб на ранок отримати стовідсотково заряджений гаджет.
Оскільки в електрокарі відсутній ДВЗ і, отже, немає потреби в його охолодженні, радіаторну решітку з вертикальними планками замінила чорна панель з логотипом зіркою в оточенні маленьких зірок фірмового патерну. На передній частині авто красується ефектна світлодіодна смуга, що з'єднує світлодіодні фари з технологією DIGITAL LIGHT. Тут же розміщуються датчики і камери, що відповідають за підвищення безпеки руху.
Електричний седан
Мерседес EQS 450 має потужність 329 кінських сил і виробляє 568 Нм крутного
моменту. Це високі показники для автомобіля, призначеного для повсякденних
поїздок. За 6,2 секунди електрокар розганяється з 0 і до швидкості 100
кілометрів на годину. Максимальна швидкість, яку може розвинути цей седан,
становить 200 кілометрів на годину (
обмежено
електронікою)
.
Система управління
задніми колесами дає змогу водієві легко маневрувати навіть у процесі
найкрутіших поворотів. Адаптивна підвіска забезпечує динамічну, комфортну та
безпечну їзду в різних умовах.
Зазирнувши до
салону електроседана, можна одразу помітити футуристичну естетику оформлення,
яке має стильний та ультрасучасний вигляд. Передні крісла можна порівняти з
кабіною космічного корабля, особливо в поєднанні з величезним екраном
Hyperscreen системи MBUX (56 дюймів), який охоплює практично всю передню
панель. Складається враження, що скло тривимірним озером розливається по ширині
авто, що само по собі унікально для автотехніки.
Завдяки колісній
базі розміром 126,4 дюйма задня частина електроседана вийшла дуже просторою.
Задні сидіння можуть бути призначені для трьох пасажирів або для двох (при
виборі центральної консолі). Весь салон оформлений високоякісними матеріалами,
зокрема, сидіння оздоблені натуральною стьобаною шкірою. Для максимально
приємних і навіть оздоровчих поїздок передбачено функції масажу, НЕРА-фільтри,
заспокійливе освітлення та спеціально розроблені для релаксу звукові ландшафти.
Варто зазначити, що сидіння не просто оздоблені шкірою, але мають спеціально
продуману перфорацію.
Усе це найповніше
втілює найвищі стандарти матеріалів і якості виконання, створення стильного
інтер'єру та унікальної атмосфери, а також впровадження новітніх технологій,
властивих автомобілям німецької компанії Мерседес-Бенц.