"Дизайн має важливе значення для розкішних брендів."
"Розкішні бренди, як-от Mercedes-Benz, постійно переосмислюють поняття розкоші, щоб створювати надзвичайне. Ми називаємо це Х-фактором, тому що тільки так нам вдається підтримувати наш особливий стиль чуттєвої ясності і викликати бажання!"
Горден Вагенер, директор з дизайну Mercedes-Benz Group.
"Часто наші клієнти здійснюють довгоочікувану мрію, купуючи Mercedes-Benz."
Горден Вагенер, директор з дизайну Mercedes-Benz Group.
Concept CLA
На виставці IAA Mobility 2023 Mercedes-Benz похизувався своїми успіхами по всьому ланцюжку створення вартості, представивши концепт-кар CLA-Класу. Концепт-кар, наближений до автомобіля серійного виробництва, дає уявлення про майбутнє сімейство автомобілів, засноване на модульній архітектурі Mercedes-Benz (MMA) та власній операційній системі MB.OS. Це перший модельний ряд, розроблений із нуля, який є початком реалізації ініціативи компанії Ambition 2039, метою якої є досягнення чистої вуглецевої нейтральності по всьому ланцюжку створення вартості у своєму парку нових автомобілів у 2039 році. Концепт-кар CLA-Класу також має переваги щодо проєктування з урахуванням екологічних вимог (Design for Environment) та циркулярності (Design for Circularity). Проєктування з урахуванням екологічних вимог починається на самих ранніх етапах розробки автомобіля. Усі матеріали та процеси аналізують та вивчають на предмет більш екологічних варіантів. Проєктування з урахуванням циркулярності означає скорочення споживання ресурсів завдяки циклічному використанню матеріалів, більш ефективним процесам та збільшенню частки перероблених матеріалів.
Vision One-Eleven
Цей футуристичний автомобіль, покликаний продемонструвати наші технології та дизайн, йде слідами легендарних експериментальних автомобілів C111, випущених Mercedes-Benz у 1970-х роках. Автомобіль має спортивний, дуже плаский профіль завдяки дизайну з однією носовою частиною, і вперше в історії дизайн інтер’єру спортивного автомобіля має вигляд і надає відчуття комфортної зони відпочинку.
Серед технологічних новинок — нова концепція акумулятора з високоефективними циліндричними елементами з рідинним охолодженням та інноваційним хімічним складом елементів.
Крім того, Vision One-Eleven оснащений двома надзвичайно потужними та вдосконаленими електродвигунами з осьовим потоком від компанії YASA. Цей двигун значно компактніший і легший і, водночас, потужніший, ніж співставні радіальні двигуни.
Project Mondo G
Незвичний сумісний проєкт будинку моди та виробника автомобілів, який водночас демонструє багато паралелей між обома партнерами: G-Клас, так само як куртки-бомбери, які дизайнерська компанія Moncler вперше розробила близько 70 років тому як міцні куртки для працівників, що працюють у холодну погоду, уособлюють захист від несприятливих зовнішніх умов, новаторський дух та якість. Водночас Mercedes-Benz та Moncler об’єднують інновації, яскрава мова дизайну і сміливість співпрацювати з партнерами за межами своїх галузей.
Завдяки такій співпраці Mercedes-Benz хоче створити унікальні відносини з брендом, а також наблизитись до людей зі світу мистецтва, культури і способу життя, які зазвичай не дуже цікавились автомобільною індустрією.
Project MAYBACH
Ексклюзивний автомобіль для подорожей на далекі відстані дорогами і бездоріжжям показує, як близькість до природи й любов до відкриттів можуть поєднуватися з розкішшю. Наші дизайнери разом із командою Вірджила Абло відкрили нові, дуже творчі можливості в дизайні автомобілів класу "люкс". При цьому вони свідомо поставили під сумнів усе, що до цього часу зазвичай стосувалося Mercedes-Maybach. Їхня мета: заохочення дискусії про майбутні тенденції та форми.
Vision AMG
Горден Вагенер та його команда задають надзвичайним дизайном Vision AMG стандарт зовнішнього вигляду, демонструючи, як AMG хоче перенести свою філософію продуктивності в майбутнє, починаючи з 2025 року. Пропорції унікального автомобіля: радикальні та потужні. Поверхні: досконалі та плавно перетікаючі — як монолітна скульптура. Водночас дизайн Vision AMG дивує прогресивними високотехнологічними елементами, як-от цифрова радіаторна решітка із підсвічуванням.
Vision EQXX
Може проїхати 1000 кілометрів на одному заряді акумулятора: VISION EQXX долає попередні технологічні бар’єри, наприклад, завдяки нещодавно розробленому інноваційному акумулятору. Він може зберігати майже таку ж кількість енергії, як і акумулятор EQS, незважаючи на те, що він на половину менший і на 30% легший. Завдяки цій та багатьом іншим інноваціям дослідний прототип демонструє, як можна підвищити ефективність і збільшити запас ходу електромобілів, коли в розробку впроваджуються нові способи мислення і міждисциплінарна командна робота. Vision EQXX — найефективніший електромобіль, будь-коли створений Mercedes-Benz.
Concept EQG
Захоплюючий попередній показ повністю електричної версії легендарної серії позашляховиків: Концепт-кар EQG представляє передсерійний варіант повністю електричної моделі нашого легендарного утилітарного позашляховика. Візуально концепт-кар поєднує в собі у якості контрастних акцентів безпомилково вражаючий зовнішній вигляд G-Класу з окремими елементами дизайну, характерними для наших повністю електричних моделей.
Повнопривідні якості G-Класу, які завжди встановлювали найвищі стандарти, не тільки знайдуть своє місце в епоху електричних автомобілів, але й отримають ще більший розвиток у деяких сферах. Таким чином, концепт-кар EQG пропонує багатообіцяюче попереднє уявлення про те, на що буде здатний Mercedes-Benz G-Класу з акумуляторно-електричним приводом.
Project Geländewagen
Від повнопривідного автомобіля до Landaulet, G-Клас мав багато втілень, але ніколи не був гоночним автомобілем — до сьогодні. Готовий дизайн водночас нагадує про його походження та передає враження від гоночного автомобіля. На створення дизайну Вагенера та Абло надихнуло те, що вони володіли автомобілем G-Класу і могли безпосередньо його оцінити. Завдяки цьому вони визначили можливості, щоб максимально підкреслити його зв’язок із Mercedes-AMG. Разом вони обмірковували, як змусити нас поглянути на дизайн Mercedes-Benz під новим кутом зору, водночас відводячи розкіш від відшліфованої та бездоганної естетики до чогось необробленого, природного та загалом більш чесного.