G-Class
Новий G-Клас з технологією EQ.
G 580 із технологією EQ — це захопливий крок уперед у світ електромобілів, які водночас залишаються вірними духу легендарного G-Класу. Завдяки революційним електричним характеристикам цей автомобіль поєднує в собі найкраще з обох світів. Усередині на вас чекає просторий салон, виконаний із високою точністю і з використанням преміальних матеріалів, а також усі функції, які очікуються від електромобіля. Він бездоганно поєднує в собі позачасову елегантність і позашляхові можливості, роблячи його по-справжньому універсальним вибором. Що стосується позашляхових характеристик, новий електромобіль G-Класу демонструє неперевершену продуктивність з унікальними функціями, як-от G-TURN для виконання розвороту на місці та G-STEERING для точних поворотів. Цей автомобіль не йде на компроміси — він повністю присвячений інноваціям і розширенню кордонів.
Mercedes-Benz G 580 із технологією EQ | WLTP: Споживання палива, зважене, у змішаному циклі: 0 л/100 км; споживання електроенергії, зважене, у змішаному циклі: 277-303 кВт-год/100 км; викиди CO₂, зважене, у змішаному циклі: 0 г/км [3]
Повністю електричний привод
Електрифіковано компанією Mercedes-Benz.
Моделі EQE та EQS від Mercedes-Benz створені на новій модульній електричній платформі преміум-класу, яка повністю масштабується для всіх інших електричних моделей. Завдяки модульній системі колісна база, ширина колії та окремі компоненти системи, як батарея чи привод, змінюються.
Електромотор
Електромотор перетворює електроенергію з високовольтного акумулятора га механічну енергію, створюючи потужну тягу з першого оберту.
У моделях із повним приводом використовується два електромотори, по одному на задній та передній осях. Ефективний плавний розподіл крутного моменту між передньою та задньою осями допомагає знизити енергоспоживання та поліпшує динаміку.
Високовольтний літій-іонний акумулятор
Високовольтний літій-іонний акумулятор є центральним накопичувачем енергії електричного приводу. Від нього залежать запас ходу та продуктивність.
Акумулятор заряджається від мережі. Енергія також відновлюється внаслідок рекуперації під час гальмування, а також у режимі холостого ходу двигуна. Акумулятор, розділений на кілька модулів, встановлюється у днище, що забезпечує низький центр тяжіння без шкоди для динаміки.
Рекуперативна гальмівна система
Збільшити запас ходу допомагає потенційне зниження потужності внаслідок збільшення частки рекуперації енергії під час фаз холостого ходу двигуна та гальмування.
Цього вдається досягти завдяки інтелектуальному ефективному розподілу гальмівних моментів. Коли ви відпускаєте педаль газу або тиснете на педаль гальма, електричний мотор ініціює сповільнення і діє як генератор змінного струму. Крім того, ефективність рекуперації можна збільшити за декілька етапів за допомогою підкермових перемикачів. Це допоможе відновити запас ходу під час руху. Під час рекуперації рівня D AUTO Асистент ECO здійснює інтелектуальне регулювання обсягу рекуперації відповідно до поточної дорожньої обстановки.
Система заряджання
Завдяки гнучкій системі заряджання акумулятор сумісний із зарядними станціями як змінного струму (AC), так і постійного струму (DC). Змінний струм (AC) доступний у побутових розетках, настінних модулях, а також на більшості громадських зарядних станцій. Станції швидкого заряджання постійного струму (DC) забезпечують вищу потужність заряджання і розташовані переважно вздовж автомагістралей.
З огляду на те, що акумулятори споживають лише постійний струм, електромобілі містять вбудований зарядний пристрій для перетворення змінного струму (AC) на постійний (DC).
Безпека
Повний захист: повністю електричні автомобілі Mercedes-Benz.
Безпека - це основний пріоритет для повністю електричних моделей. Усі моделі, від EQA до EQS SUV, оснащені численними системами безпеки, розробленими для вашого захисту до, під час і після можливої небезпеки. Знайдіть відповідну модель і відкрийте для себе інновації у сфері безпеки від Mercedes-Benz.
Заряджання електромобіля
Простота, гнучкість та інтелектуальність: рішення для заряджання Mercedes-Benz вдома та в дорозі.
Удосконалюйте свої враження від електричної мобільності з електромобілями Mercedes-Benz і нашими передовими рішеннями для заряджання. Будучи у перших рядах впровадження стійкої мобільності, компанія Mercedes-Benz пропонує бездоганну та зручну екосистему заряджання для оптимізації ваших подорожей. Зарядна станція Mercedes-Benz Wallbox вражає своєю потужністю заряджання, ексклюзивним дизайном та інтелектуальними функціями. Насолоджуйтеся свободою в дорозі за допомогою нашої служби Mercedes me Charge[1], яка пропонує доступ до однієї з найбільших у світі мереж громадських зарядних станцій за наявності лише одного договору про надання послуг із заряджання[2].
Дизайн автомобіля
Впізнавана естетика електромобілів.
Дизайн перенесе вас у майбутнє. Класична решітка радіатора чорного кольору із зіркою в центрі та світлові смуги спереду та ззаду мають чітко впізнаваний стиль. Салон також отримав оновлений авангардний дизайн, який можна охарактеризувати як прогресивна розкіш у спортивному форматі.
EQE 350+ | WLTP: Споживання електроенергії у кВт/100 км (у змішаному циклі): 160-195; викиди CO2 у г/км (у змішаному циклі): 0*.[4]
• Виразний елемент дизайну: чорна решітка радіатора із зіркою в центрі.
• Деталі салону з оздобленням «червоне золото» натякають на електричний характер вашого авто.
• Світлодіодні смуги спереду та ззаду забезпечують високу видимість вдень і вночі.
• Дизайн коліс спеціально розроблений для електромобілів Mercedes-Benz.
[1] Для використання цифрових послуг Mercedes me Charge потрібно укласти окремий договір про надання послуг із зарядження з обраним стороннім постачальником для оплати й виставлення рахунків. Для використання цих послуг потрібен персональний ідентифікатор Mercedes me ID та згода з умовами використання цифрових послуг Digital Extras. Крім цього, відповідний транспортний засіб має бути пов’язаний з обліковим записом користувача. Застосовуються обмеження для окремих країн. Додаткове обладнання залежно від індивідуальної комплектації.
[2] Застосовуються умови та положення постачальника тарифного плану.
[3] Указані значення — це значення CO₂, розраховані відповідно до встановленої процедури вимірювання WLTP (Всесвітній цикл узгоджених випробувань транспортних засобів малої вантажопідйомності) і визначені згідно зі ст. 2, 3 Регламенту (ЄС) 2017/1153. На їх основі були розраховані показники споживання палива. Витрату електроенергії та запас ходу визначено на підставі положень Регламенту (ЄС) 2017/1151.
[4] Зазначені показники були отримані відповідно до встановленого процесу вимірювання. Витрату електроенергії та запас ходу визначено на підставі положень Регламенту (ЄС) 2017/1151. Витрата електроенергії та запас ходу залежить від комплектації автомобіля.