Contact

Close
Contact

Heading

Close X
Меню

Mercedes-Benz EQS 580 4MATIC: розкіш та продуктивність в одному автомобілі

Mercedes Benz EQS - це розкішний електромобіль класу люкс, який не поступається за потужністю навіть найвідомішим конкурентам. Запас ходу електрокара відповідає 770 км, а вихідна потужність досягає 400 кВт (544 к.с.).

Електромобілі EQS відкривають нову еру автомобілів на акумуляторі, які відзначаються підвищеною щільністю енергії. Дуже зручно, що новітнє програмне забезпечення, розроблене компанією для керування електрокаром, можна оновлювати у віддаленому режимі.

Характеристики й особливості

Повнопривідний електромобіль Mercedes Benz EQS 580 4MATICмає два електричні мотори, які разом видають 544 кінські сили та 858 Нм. На одному заряді авто може проїхати від 654 до 798 км (дані за циклом WLTP). Електрокар оснащений електромережею 400 В, а максимальна потужність зарядки для пристрою постійного струму становить 200 кВт. Це дозволяє електромобілю поповнити запас ходу на 300 кілометрів всього за 15 хвилин. Крім того, передбачається рекуперативна зарядка акумуляторної батареї, ефективність якої можна регулювати.

Завдяки інноваційним технологіям EQS 580 4MATIC пропонує водієві багато корисних допоміжних функцій, зокрема допомогу при паркуванні та адаптивний круїз-контроль.

Досягти високого рівня безпеки допомагають такі функції:

  • автоматичне гальмування з опцією розпізнавання пішоходів;
  • автоматична підтримка смуги руху та повідомлення про виїзд за межі смуги;
  • відстеження сліпих зон.

Електромобіль оснащений пневмопідвіскою та задньою поворотною віссю. Завдяки повертанню задніх коліс на 4,5 градусів маневрування в обмеженому просторі значно полегшується. За бажання кут повороту можна збільшити до 10 градусів (за окрему доплату).

EQS sedan high_tech_silver

Автономний режим водіння (у перспективі для України)

Компанія Mercedes-Benz першою в усьому світі отримала міжнародне схвалення системи водіння в умовно автономному режимі SAE Level 3. Функція Drive Pilot, представлена в електромобілях S-Класу, використовує дані, які збирає автомобільний радар, ультразвукові датчики, відеокамера, LiDAR і датчики вологості. Цифрова мапа підвищеної чіткості забезпечує зображення дороги з околицями у тривимірному режимі, надає інформацію про маршрут, геометрію дороги, знаки та особливості дорожнього руху, події на дорозі (аварії, ремонтні роботи тощо).

У режимі автономного водіння електрокар виконує окремі завдання автоматично, але увага водія все одно потрібна. Він має постійно стежити за дорогою та бути готовий будь-якої миті повернути собі керування.

Система умовно-автоматичного водіння дозволяє автоматично контролювати відстань і швидкість, утримувати авто в межах смуги. Drive Pilot здатен маневрувати, щоб ухилятись від перешкод, вмикати гальма, якщо це потрібно в дорожній ситуації, здійснювати самостійне керування автомобілем. Дана система може працювати на швидкості 60 км/год.

Екстер’єр

Зовнішній вигляд електрокара в кузові седан відзначається стриманою розкішшю з виразними елементами. Корпус складається з алюмінієвих, вуглепластикових та сталевих комплектуючих. Вузькі світлодіодні фари High Performance, що вже включені в комплектацію із заводу, висвітлюють дорогу рівномірно та точно. Ідеально продумані, зроблені з любов'ю деталі наголошують на елегантності дизайну екстер'єру. До них відноситься також філігранно скомпоновані внутрішні елементи світлодіодних повністю задніх елементів зовнішнього освітлення у формі вигнутої об'ємної спіралі. Двосекційні ліхтарі заднього ходу з'єднані світловою стрічкою. Ця особливість характерна для всіх електричних автомобілів Mercedes-Benz.

Електромобіль доволі об’ємний, досягає у довжину більш ніж 5 метрів. Коефіцієнт аеродинамічного опору один із найменших серед електричних авто і становить всього 0,20.

Інтер’єр електромобіля

Оформлення салону виконане із високоякісних матеріалів та передбачає багато розкішних опцій. Освітлення в салоні стильне й розширене, усі сидіння мають м’які підголівники, передбачено регулювання крісел, обігрів та привабливі масажні функції. Окремий екран дозволяє керувати мультимедійною системою MBUX.

Система HyperScreen являє собою велетенську панель по всій ширині кокпіта, яка повністю охоплює систему мультимедіа. Над панеллю приладів розташовується сенсорний екран стандартного розміру, який висувається від центральної консолі. Hyperscreen діє як єдиний дисплей, але складається з трьох моніторів: блоку приладів розміром 12,3 дюйми, центрального сенсорного екрана 17,7 дюймів, та сенсорного екрана з пасажирського боку 12,3 дюйми.

Варто звернути увагу на спеціальний сканер відбитків пальців, призначений для активації особистих профілів водія та систему голосових команд «Хей, Мерседес!», а також на навігацію з функцією доповненої реальності (у перспективі для України). Облаштування доповнює аудіосистема Burmester, а також порти USB-C у кількості 6 штук, розміщені в різних місцях салону.