Трендом останніх років стали автомобілі, обладнані двома двигунами — електричним та таким, що працює на рідкому паливі. До такої категорії належить позашляховик Mercedes-Benz GLE 350 de 4MATIC, доступний до замовлення на нашому сайті.
За кілька років свого існування це авто здобуло чимало шанувальників, вийшовши на позицію лідера. Ми розкажемо, якими характеристиками та особливостями цей топовий кросовер, потужний та стильний, завдячує своїй популярності.
Дизайн цього авто є копією паливного Mercedes GLE. Єдиний момент, що відрізняє ці моделі, - наявність у гібридної версії додаткового входу для заряджання батареї. Ємність цього елемента живлення у GLE 350 de 4MATIC - 31,2 кВт/год.
Дизельний двигун плагін-гібридний позашляховик використовує той самий, що і його попередник GLE 300d - це мотор об’ємом 2 л. Аналогічною в гібридній версії залишилася і коробка передач - дев’ятиступінчаста автоматика типу 9G-Tronic.
Елементи, що доповнили
комплектацію дизельно-електричного варіанту, виробник щільно розташував між
коробкою та мотором. Це "начиння" містить три шари-елементи:
● синхронний електромотор постійного збудження, що має 100 кВт, 136 к.с. та 400 Нм крутного моменту;
● гідротрансформатор - гідравлічний пристрій, який відповідає за зміну крутного моменту від мотора до КП;
● систему багатодискового зчеплення - відповідне обладнання знаходиться у ванні з мастилом та забезпечує від’єднання дизельного двигуна для руху на електричній альтернативі.
Утримувати електромотор Mercedes Benz GLE 350 de 4MATIC на максимально ефективних обертах дає можливість АКПП, розташована між ним та колесами.
Батарею гібрида виробник акуратно сховав під підлогою багажного відділення — єдиним нюансом такого рішення у порівнянні зі звичайним GLE стало зменшення об’єму багажника на 140 л.
Для встановлення такого акумулятора німецькі інженери конструкцію задньої осі дещо змінили, а задню зону кузова перекомпонували.
Рушає автівка, їде,
розганяється та гальмує на електриці в абсолютній тиші. Потужність
електродвигуна є цілком достатньою для того, щоб енергійно їздити в міському
циклі. Швидкість 140 км/год для гібриду не є межею.
Водночас конструктори
бренда зробили так, що при досягненні швидкості 160 км/год електроніка
плагін-гібридного кросовера автоматично перемикає його на дизельний двигун.
Ця опція відбувається
настільки ідеально та плавно, що водій може її помітити лише за зміною звуку.
Функціонал Mercedes
GLE 350 de 4MATIC передбачає систему рекуперації, інтенсивність якої дозволяють
налаштовувати елементи управління, розташовані під кермом.
Як доводить практика,
під час руху шосе оптимальними є режими «D» та «D-». Останній варіант є
доцільним в умовах потрапляння позашляховика в затори та перед заїжджанням з
автобанів.
Максимальний режим - найкраще рішення для міського трафіку.
Ергономічною фішкою та
свого роду «путів
ною зіркою» спеціалісти вважають систему бортової навігації гібридного
авто.
Таке інтелектуальне
електронне обладнання є частиною його силового оснащення.
Прокладаючи маршрут,
навігаційна система враховує специфіку управління гібридною установкою: вона
обирає момент для запуску мотора та активації терморежиму батареї.
Ця електроніка при
збільшенні навантаження, наприклад, перед тривалим підйомом, попередньо посилює
інтенсивність охолодження, щоб запобігти перегріванню акумулятора.
Можна виділити кілька найвагоміших плюсів, завдяки яким Mercedes GLE 350 de 4MATIC став очевидним хітом продажів:
Ви можете купити авто GLE 350 de 4MATIC водіям амбітним та енергійним, яке стане їх найкращим супутником