Заряджання та запас ходу.

Дізнайтеся більше про розумні рішення для заряджання вдома, у місті або під час подорожей.

EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,3-20,2; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

Можливості заряджання


Заряджайте EQC так само просто, як свій смартфон.

Інфраструктура заряджання оптимально узгоджена з вашими індивідуальними потребами. Тому Mercedes-Benz пропонує високу гнучкість. Зручно та швидко вдома через настінний зарядний модуль? У дорозі на зарядній станції загального використання? Від стандартної електророзетки, перевіреної електриком? Це все можливо для максимального комфорту заряджання.

Можливості заряджання


Заряджайте EQC так само просто, як свій смартфон.

Інфраструктура заряджання оптимально узгоджена з вашими індивідуальними потребами. Тому Mercedes-Benz пропонує високу гнучкість. Зручно та швидко вдома через настінний зарядний модуль? У дорозі на зарядній станції загального використання? Від стандартної електророзетки, перевіреної електриком? Це все можливо для максимального комфорту заряджання.

На зображенні візуалізовано процес заряджання Mercedes-Benz EQC на громадській зарядній станції.
Das Video visualisiert den Ladevorgang beim Mercedes-Benz EQC an einer öffentlichen Ladesäule.
Watch again

Вдома заряджайте за допомогою настінного зарядного модулю Mercedes-Benz.

На зображенні візуалізовано процес заряджання Mercedes-Benz EQC за допомогою домашнього настінного зарядного модулю Mercedes-Benz.

Вдома заряджайте за допомогою настінного зарядного модулю Mercedes-Benz.

Повністю заряджайте EQC сидячи зручно на дивані – це можливо з настінним зарядним модулем Mercedes-Benz для дому. З потужністю заряджання 7,4 кВт можна заряджати EQC у десять разів швидше, ніж від звичайної побутової розетки.

У дорозі заряджайте на зарядних станціях загального використання, яких стає все більше.

На зображенні Mercedes-Benz EQC, вигляд збоку.

У дорозі заряджайте на зарядних станціях загального використання, яких стає все більше.

Якщо ви постійно перебуваєте у дорозі: ви можете заряджати EQC на численних громадських зарядних станціях AC або DC. Якщо ви здійснюєте покупки, працюєте або сидите у ресторані, ви можете наприклад заряджати свій EQC за допомогою серійного зарядного кабелю з потужністю заряджання 7,4 кВт на громадській зарядній станції AC.

Залишайтеся мобільними на довгих відрізках шляху. Доступ до мережі швидкого заряджання IONITY.

На зображенні задня частина кузова Mercedes-Benz EQC.

Залишайтеся мобільними на довгих відрізках шляху. Доступ до мережі швидкого заряджання IONITY.

Для розслаблених поїздок на великі відстані ви можете також заряджати EQC на усіх сумісних станціях швидкого заряджання. З Mercedes me Charge ви отримаєте доступ також до мережі високопотужного заряджання IONITY*, станцій швидкого заряджання DC (постійний струм), які побудовано по всім важливим трасам головних транспортних сполучень Європи.

На високопотужних зарядних пристроях середній час простою скорочується до звичайної зупинки на попити каву. Мережа IONITY основана на європейському стандарті заряджання Combined Charging System (CCS).

* Для використання служби Mercedes me Charge з IONITY необхідна реєстрація в Mercedes me Portal, а також згода з Умовами використання для служб Mercedes me connect. Додатково необхідна додаткова реєстрація на користувацькому порталі Mercedes me Charge User Portal і введення інформації для оплати, і відповідний автомобіль повинен бути пов'язаний з обліковим записом користувача. Зараз не гарантується повне покриття відповідними рішеннями заряджання та розрахунку у Німеччині. У окремих випадках це може спричинити зокрема відхилення щодо заряджання та розрахунку з боку постачальника мобільних послуг. З питаннями звертайтеся до Digital Charging Solutions GmbH.

EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,3-20,2; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

Інтелектуальне керування енергією


Ми попрацювали ще трохи, щоб ви відчували ще менше дискомфорту в дорозі.

Для максимально ефективного використання запасу ходу EQC оснащено багатьма інтелектуальними системами, що підтримують надзвичайно економну та прогнозовану манеру руху. При цьому за бажання вони допомагають водієві максимально збільшити запас ходу та активно підтримують його в досягненні місця призначення без жодного дискомфорту.

Інтелектуальне керування енергією


Ми попрацювали ще трохи, щоб ви відчували ще менше дискомфорту в дорозі.

Для максимально ефективного використання запасу ходу EQC оснащено багатьма інтелектуальними системами, що підтримують надзвичайно економну та прогнозовану манеру руху. При цьому за бажання вони допомагають водієві максимально збільшити запас ходу та активно підтримують його в досягненні місця призначення без жодного дискомфорту.

На зображенні показано меню вибору програм руху на мультимедійному дисплеї Mercedes-Benz EQC.

Режими руху

На зображенні ілюстрація принципу дії активної педалі акселератора у Mercedes-Benz EQC.

Активна педаль акселератора

На зображенні показано цифрову комбінацію приладів Mercedes-Benz EQC з активованим асистентом ECO.

Асистент ECO

Активний контроль запасу ходу

Рекуперація

EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,3-20,2; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

Батарея


Потужна і безпечна. Батарея з якістю Mercedes.

Високовольтна акумуляторна батарея є серцем нового Mercedes-Benz EQC. Завдяки надзвичайно високій щільності потужності вона накопичує енергію для двох електричних модулів приводу на передніх і задніх колесах. Щоб виконати високі запити Mercedes-Benz до безпеки, батарея захищено вбудована у днище автомобіля. Це опускає центр ваги автомобіля і таким чином забезпечує насичене динамічне відчуття руху.

Батарея


Потужна і безпечна. Батарея з якістю Mercedes.

Високовольтна акумуляторна батарея є серцем нового Mercedes-Benz EQC. Завдяки надзвичайно високій щільності потужності вона накопичує енергію для двох електричних модулів приводу на передніх і задніх колесах. Щоб виконати високі запити Mercedes-Benz до безпеки, батарея захищено вбудована у днище автомобіля. Це опускає центр ваги автомобіля і таким чином забезпечує насичене динамічне відчуття руху.

На зображенні візуалізація батареї Mercedes-Benz EQC.
На відео візуалізація батареї Mercedes-Benz EQC.
Watch again

EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,3-20,2; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

EQ&A


Ваші найважливіші питання про рух у режимі електроприводу.

EQ&A


Ваші найважливіші питання про рух у режимі електроприводу.

    • Реальний електричний запас ходу

      Чому реальний електричний запас ходу часто нижчий, ніж зазначено?

      Електричний запас ходу варіює залежно від індивідуального стилю руху, профілю відрізку шляху та умов середовища. Ви їдете на електроприводі довше, якщо їдете завбачливо з допомогою асистента ECO та використовуєте рекуперацію або функцію руху накатом. Побічні споживачі, такі як підігрів сидінь або кондиціонер, також впливають на запас ходу.

    • Технології заряджання змінного та постійного струму

      У чому різниця між технологіями заряджання змінного та постійного струму?

      В принципі, батареї електрифікованих автомобілів можна заряджати лише постійним струмом (DC). Проте усі побутові розетки, настінний зарядний модуль Mercedes-Benz, innogy eBox professional та більшість громадських зарядних станцій постачають змінний струм (AC) так само, як «силові розетки». Щоб заряджання було можливе, у автомобілі вбудований зарядний пристрій – випрямляч. Він перетворює змінний струм у необхідний постійний. При цьому можлива потужність заряджання від 2,3 кВт до 7,4 кВт – залежно від зарядного пристрою.

    • Екологічність

      Наскільки екологічними є насправді електромобілі?

      Те, наскільки екологічно насправді використовується автомобіль, сильно залежить від вашого стилю руху та способу заряджання. При цьому зокрема має значення, яким струмом ви заряджаєте, тобто чи фактично використовується «зелений» струм чи мікс енергоносіїв. Багато зарядних станцій загального користування забезпечуються «зеленим» струмом, і також для приватних домогосподарств угоду про «зелений» струм часто можна укласти всього кількома натисканнями кнопки миші.

    EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,3-20,2; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Витрату палива й запас ходу розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄС. Витрата електроенергії та запас ходу залежать від конфігурації автомобіля.</p>