Безпека.

Електричне водіння зі стандартом безпеки від Mercedes-Benz.

EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,9-19,4; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

Унікальні особливості


Системи допомоги водієві EQC вказують шлях до автономного руху.

Системи допомоги водієві найновішого покоління можуть залежно від ситуації попередити, підтримати водія і навіть автоматизовано відреагувати. Наприклад для дотримання відстані, швидкості або смуги руху. І таким чином відчутно розвантажують водія.

Унікальні особливості


Системи допомоги водієві EQC вказують шлях до автономного руху.

Системи допомоги водієві найновішого покоління можуть залежно від ситуації попередити, підтримати водія і навіть автоматизовано відреагувати. Наприклад для дотримання відстані, швидкості або смуги руху. І таким чином відчутно розвантажують водія.

Drag horizontally
  • Активний асистент з контролем безпечної дистанції DISTRONIC

    DISTRONIC забезпечує постійну підтримку водія, завдяки автоматичному контролю швидкості і відстані і, в залежності від обладнання, включає активного асистента контролю обмеження швидкості, розширену функцію автоматичного повторного рушання у заторі та регулювання швидкості з урахуванням маршруту з розпізнаванням кінця затору.

  • PRE-SAFE® PLUS

    При загрозі удару ззаду задні сигнальні лампи, що швидко блимають, забезпечують увагу водіїв, що рухаються позаду. Реверсивні натягувачі ременя безпеки активуються своєчасно. Автомобіль, що стоїть, фіксується стоянковим гальмом. Це зменшує тиск уперед і таким чином зусилля, які впливають на пасажирів, зокрема зменшується ризик наслідків аварії.

  • Асистент рульового управління з функцією ухилення

    Асистент рульового управління з функцією ухилення при розпізнаній небезпеці зіткнення з пішоходами, які переходять дорогу, може допомогти контрольовано виконати маневр ухилення. Система підтримує водія точно розрахованим додатковим крутним моментом повороту рульового колеса і потім знову встановлює рульове управління прямо. Доступно у діапазоні швидкості від 20 до 70 км/год.

  • Активна система допомоги під час паркування з PARKTRONIC

    У поперечних вільних місцях для паркування система допомагає вам при паркуванні вперед або назад, а у поздовжніх місцях - при паркуванні заднім ходом. Якщо активна система допомоги під час паркування виконала цей процес, вона підтримує вас у зворотному напрямку, також при виїзді з парковки.

The image shows the EQC from above.
  • Активна система підтримки дистанції DISTRONIC

  • PRE-SAFE® PLUS

  • Асистент рульового управління з функцією ухилення

  • Активна система допомоги під час паркування з PARKTRONIC

EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,9-19,4; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

Системи допомоги при водінні


Системи допомоги найновішого покоління.

EQC підтримує вас практично в будь-якій дорожній ситуації, щоб допомогти вам, особливо в тривалих поїздках.

Системи допомоги при водінні


Системи допомоги найновішого покоління.

EQC підтримує вас практично в будь-якій дорожній ситуації, щоб допомогти вам, особливо в тривалих поїздках.

The image shows the EQC from the front.

EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,9-19,4; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

Світло і видимість


Кращий огляд та захопливі види.

Інноваційна світлодіодна технологія та інтелектуальне управління дальнім світлом перетворюють ніч в день, а новий EQC - в ще більш безпечного супутника.

Світло і видимість


Кращий огляд та захопливі види.

Інноваційна світлодіодна технологія та інтелектуальне управління дальнім світлом перетворюють ніч в день, а новий EQC - в ще більш безпечного супутника.

На зображенні показано фару MULTIBEAM LED у Mercedes-Benz EQC.

Світлодіодні фари MULTIBEAM

На зображенні показано візуалізацію принципу дії адаптивної системи керування дальнім світлом Плюс у Mercedes-Benz EQC.

Адаптивна система керування дальнім світлом Plus

EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,9-19,4; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

Інтегральна безпека


Захищає перед інцидентом, впродовж нього та після.

При розпізнаній небезпеці вживаються превентивні застережні заходи. Після аварії EQC навіть допоможе вам у порятунку.

Інтегральна безпека


Захищає перед інцидентом, впродовж нього та після.

При розпізнаній небезпеці вживаються превентивні застережні заходи. Після аварії EQC навіть допоможе вам у порятунку.

The image shows a visualisation of how Active Brake Assist works in the EQC.

Активний асистент екстреного гальмування

The image shows a visualisation of how the PRE-SAFE® system works in the EQC.

Система PRE-SAFE®

The image shows how URBAN GUARD vehicle protection Plus works.

Система захисту автомобіля URBAN GUARD

EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,9-19,4; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

Паркування


Їде електрично, паркується автоматично.

Додаткові паркувальні пакети допомагають водієві за допомогою датчиків та камер при пошуку вільних місць для паркування, а також при в'їзді на парковку та виїзді з неї.

Паркування


Їде електрично, паркується автоматично.

Додаткові паркувальні пакети допомагають водієві за допомогою датчиків та камер при пошуку вільних місць для паркування, а також при в'їзді на парковку та виїзді з неї.

The image shows the interior of the EQC.

EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,9-19,4; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Витрату палива й запас ходу розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄС. Витрата електроенергії та запас ходу залежать від конфігурації автомобіля.</p>