Технічні характеристики.

Короткий огляд всіх даних та фактів.

EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,3-20,2; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

Ходові характеристики


Плавно прискорюється у електричне майбутнє.

Ходові характеристики


Плавно прискорюється у електричне майбутнє.

На зображенні Mercedes-Benz EQC, передній план, діагональна проекція.
На відео показано Mercedes-Benz EQC.
Watch again

З 0 до 100 км/год

5,1

с.

Потужність

408

к. с.

Максимальна швидкість

180

км/год (регулюється)

Новий Mercedes-Benz EQC – це чисто електричний просторий і комфортний кросовер. Доки ви його не прискорите. Тоді він стає спортивним автомобілем. Повний крутний момент одразу зі старту – EQC негайно рушає з місця. Це відрізняє чисто електричний привід від будь-якого стандартного бензинового або дизельного. Як наслідок, ви отримуєте цілком нову захоплюючу динаміка руху.

EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,3-20,2; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

Електрична трансмісія


Два двигуни перетворюють електричну енергію у чисту насолоду від руху.

Електрична трансмісія


Два двигуни перетворюють електричну енергію у чисту насолоду від руху.

На зображенні візуалізація електричного модуля електроприводу моста Mercedes-Benz EQC.
Das Video zeigt eine Visualisierung des elektrischen Antriebsmoduls des Mercedes-Benz EQC.
Watch again

Нещодавно розроблений електропривод настільки інноваційний, що два з них вбудовані в новий EQC. По одному електродвигуну на передній і задній вісях перетворюють разом електричну енергію, що накопичується у батареї, на механічну та створюють таким чином потужність 300 кВт 408 к.с.). Для зменшення витрати струму та для збільшення динаміки електричні трансмісії налаштовані по-різному: передній електродвигун оптимізований для забезпечення максимальної ефективності в діапазоні руху за слабкого або середнього навантаження, задній двигун визначає динаміку.

EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,3-20,2; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

Аеродинаміка


Менше опір повітря для більшого запасу ходу.

Аеродинаміка


Менше опір повітря для більшого запасу ходу.

На зображенні показано Mercedes-Benz EQC, вигляд спереду.

EQC з мінімальним коефіцієнтом аеродинамічного опору 0,27* у своїй найкращій аеродинамічній конфігурації є одним із найбільш аеродинамічно ефективних позашляховиків. Це у першу чергу помітно у чіткому стриманому дизайні як послідовний розвиток мови дизайну з чуттєвою чіткістю. Це можна відчути на власному досвіді в успіху аероакустіческіх заходів щодо зменшення шумів вітру та котіння. І все це стає відчутним у вигляді більшого запасу руху, оскільки також у електромобілях аеродинамічно оптимізована форма сприяє збільшенню реального запасу ходу.

В EQC для зниження опору повітря вжито численні аеродинамічні заходи, як-от оптимізація різноманітних ущільнень, облицювання та повітроводів на передній частині, колесах, днищі, склі, даху та задній частині кузова.

* Коефіцієнт аеродинамічного опору 0,27 досягається у поєднанні з опціональним екстер'єром AMG Line; 19-дюймові легкосплавні колеса AMG (RSW) і літні шини, підніжки з алюмінієвим виглядом з гумовими виступами і без причепу.

EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,3-20,2; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

Розміри


Новий EQC так добре вписується у ваше життя.

Свою придатність до щоденного використання новий EQC підтверджує з точністю до міліметра. Відчуйте великий простір, запропонований ним. Маючи достатній об'єм навантаження, він є ідеальним супутником навіть для більш тривалих поїздок.

Розміри


Новий EQC так добре вписується у ваше життя.

Свою придатність до щоденного використання новий EQC підтверджує з точністю до міліметра. Відчуйте великий простір, запропонований ним. Маючи достатній об'єм навантаження, він є ідеальним супутником навіть для більш тривалих поїздок.

На габаритному кресленні Mercedes-Benz EQC спереду.
На габаритному кресленні Mercedes-Benz EQC спереду.
На габаритному кресленні Mercedes-Benz EQC ззаду.
На габаритному кресленні Mercedes-Benz EQC з бічної перспективи.
На габаритному кресленні Mercedes-Benz EQC згори.

EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,3-20,2; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.[1]

Повний привід


Насолоджуйтеся електромобільністю у будь-яку погоду.

Повністю змінний повний привід 4MATIC забезпечує те, що потрібно потужним електродвигунам. Система покращує тягу і стійкість руху, особливо в складних дорожніх умовах: справжній плюс безпеки на мокрій дорозі, снігу і льоду. У той же час 4MATIC - технологічна основа для задоволення від динамічного водіння.

4MATIC безперервно розподіляє потужність між передньою і задньою осями - від 0 до 100 відсотків. Тому що обома електродвигунами можна управляти незалежно один від одного. Якщо є втрата тяги на одній осі, більший крутний момент доступний на інший. Він працює як звичайний повнопривідний автомобіль з блокуванням міжосьового диференціала.

Повний привід


Насолоджуйтеся електромобільністю у будь-яку погоду.

Повністю змінний повний привід 4MATIC забезпечує те, що потрібно потужним електродвигунам. Система покращує тягу і стійкість руху, особливо в складних дорожніх умовах: справжній плюс безпеки на мокрій дорозі, снігу і льоду. У той же час 4MATIC - технологічна основа для задоволення від динамічного водіння.

4MATIC безперервно розподіляє потужність між передньою і задньою осями - від 0 до 100 відсотків. Тому що обома електродвигунами можна управляти незалежно один від одного. Якщо є втрата тяги на одній осі, більший крутний момент доступний на інший. Він працює як звичайний повнопривідний автомобіль з блокуванням міжосьового диференціала.

На зображенні візуалізація повного привода 4MATIC Mercedes-Benz EQC.

EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,3-20,2; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Витрату палива й запас ходу розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄС. Витрата електроенергії та запас ходу залежать від конфігурації автомобіля.</p>