Фокусування на ефективності.

Витрата та викиди


Витрата та викиди. Що це таке?

Витрата та викиди


Витрата та викиди. Що це таке?

Витрата та викиди седану E-класу варіюють залежно від комплектації та двигуна. Цю різницю враховує WLTP.

Залежно від моделі двигуна внутрішнього згоряння, розміру та ваги автомобіля, а також стилю руху варіюється необхідна кількість палива. Чим вища витрата, тим більша кількість викидів діоксиду вуглецю. Викиди CO2 залежать безпосередньо від кількості палива, що спалюється - чим вище витрата, тим більша кількість викидів діоксиду вуглецю. Багато функцій комфорту та безпеки вливають безпосередньо на витрату палива.

Кількість споживання та чистота згоряння.

Майже дзеркально гладка поверхня інноваційного дзеркала циліндра NANOSLIDE зменшує тертя і таким чином скорочує витрату та викиди.

Кількість споживання та чистота згоряння.

Разом з викидами CO2 важливі є інші складові відпрацьованих газів. Це особливо стосується нейтралізації відпрацьованих газів (оксиди азоту), а також викидів частинок сажі, які враховуються при розгляді сучасних двигунів прямого впорскування: дизельних та двигунів з примусовим запалюванням. При цьому розрізняють кількість споживання (викид CO2) і чистоту згоряння (нейтралізація відпрацьованих газів, частки).

Розвиток автомобіля


Постійна оптимізація.

Mercedes-Benz прагне з давніх пір оптимізувати процеси згоряння та інші процеси усередині двигуна, щоб покращити витрату, а також зменшити викиди CO2 і покращити чистоту згоряння. Так витрата автопарку моделей Mercedes-Benz з 1995 року зменшилась практично вдвічі.

Розвиток автомобіля


Постійна оптимізація.

Mercedes-Benz прагне з давніх пір оптимізувати процеси згоряння та інші процеси усередині двигуна, щоб покращити витрату, а також зменшити викиди CO2 і покращити чистоту згоряння. Так витрата автопарку моделей Mercedes-Benz з 1995 року зменшилась практично вдвічі.

Наше прагнення: незначні викиди при одночасно високій потужності.

Розробка автомобіля: на технічному боці Mercedes-Benz постійно працює над тим, щоб зробити автомобілі ефективнішими та з меншою витратою.

Наше прагнення: незначні викиди при одночасно високій потужності.

На технічному боці Mercedes-Benz постійно працює над тим, щоб зробити автомобілі ефективнішими та з меншою витратою. У процесі розробки використовували багато важелів впливу, щоб створити автомобіль максимально економним, проте при цьому завжди враховували власні запити Mercedes-Benz щодо безпеки, дизайну, якості виробу та продуктивності.

Садовий фільтр для бензинового двигуна.

Mercedes-Benz використовує для подальшого покращення екологічності у великих масштабах сажові фільтри також для бензинових двигунів.

Садовий фільтр для бензинового двигуна.

Стандарт для дизельних двигунів, також тепер використовується для бензинових: сажовий фільтр. Оскільки для подальшого покращення екологічності Mercedes-Benz як перший виробник у великих масштабах пропонує використовувати сажові фільтри також для бензинових двигунів.

Комплектація ECO


Заощадження палива з комплектацією ECO.

Клієнти у майбутньому завдяки вибору спеціальної комплектації зможуть сильніше вплинути на значення CO2 своєї моделі автомобіля, ніж раніше. Для цього Mercedes-Benz пропонує не лише асортимент високоефективних двигунів, але й також має перелік обладнання з особливими функціями для оптимізованої аеродинаміки.

Комплектація ECO


Заощадження палива з комплектацією ECO.

Клієнти у майбутньому завдяки вибору спеціальної комплектації зможуть сильніше вплинути на значення CO2 своєї моделі автомобіля, ніж раніше. Для цього Mercedes-Benz пропонує не лише асортимент високоефективних двигунів, але й також має перелік обладнання з особливими функціями для оптимізованої аеродинаміки.

    • AIRPANEL

      AIRPANEL

      Для E-класу та C-класу з Exclusive Line є спеціальне виконання AIRPANEL. При незначних вимогах до охолоджуючої здатності AIRPANEL залишається закритою. З закритими ламелями жалюзі радіатора додають кращої аеродинаміки автомобілю, оскільки повітря більше не може проходити через моторний відсік. При цьому зменшується опір повітря, а також витрата палива, а у результаті також викид CO2. Лише коли потрібна висока охолоджуюча здатність, ламелі відкриваються. Систему видно ззовні, і вона створює цікавий візуальний ефект.

    • Колеса AERO

      Колеса AERO

      Спеціально розроблені колеса AERO з особливими характеристиками котіння з незначним тертям та маркуванням EU-„B“ зменшують витрату. У поєднанні з ободами AERO, які мають значно кращу аеродинаміку завдяки помітному дизайну та переважно закритим поверхням, ефект ще більше підсилюється.

    Економна поїздка


    Використання потенціалу заощадження. Економія ресурсів.

    Економна поїздка


    Використання потенціалу заощадження. Економія ресурсів.

    Підтримання низького індивідуального споживання в A-класі: економічний стиль руху заощаджує паливо і зводить до мінімуму викид CO2.

    Екологічний стиль руху: фактори впливу.

    Заощадливий рух: індикація ECO на багатофункціональному дисплеї CLA мотивує водія до ефективнішого стилю руху.

    Ефективний стиль руху: індикація ECO.