Функція активної системи контролю смуги руху - C-Class Седан вересень 2024 р. W206 MBUX Посібник користувача
- Активна система контролю смуги руху контролює зону перед автомобілем за допомогою багатофункціональної камери (Інформація про датчики й камери автомобіля) .
Вона може запобігти небажаному з’їзду зі смуги руху. Ця система може повернути автомобіль на початкову смугу руху, втрутившись у рульове керування для коригування смуги руху та додатково попередивши про це відчутним сигналом зворотного зв’язку на рульовому колесі.
- Активна система контролю смуги руху доступна в діапазоні швидкості від60 км/годдо200 км/год.
- Активна система контролю смуги руху розпізнає дорожню розмітку.
- Автомобіль заїхав переднім колесом на дорожню розмітку.
Система може втручатися за таких умов:
Коли вмикають індикатор покажчика повороту, то втручання в рульове керування з відповідного боку немає.
Коли автомобіль без активованого індикатора покажчика повороту залишає смугу руху, на якій виявлено небезпеку зіткнення з рухомою перешкодою, втручання в рульове керування не відбувається.
Автомобілі із системою контролю мертвої зони або пакетом допоміжних систем:якщо система розпізнає перешкоду, наприклад інший автомобіль на сусідній смузі,то вона втручається в рульове керування, незважаючи на індикатор покажчика повороту.
- Якщо система розпізнає небезпеку зіткнення, коли автомобіль обганяє інший учасник дорожнього руху, то вона втручається в рульове керування для коригування смуги руху.
- Якщо перетнути розпізнану дорожню розмітку, то рульове колесо відчутно завібрує для попередження.
Залежно від країни активна система контролю смуги руху може реагувати вже на швидкості руху від45 км/году таких ситуаціях:
- Втручання активної системи контролю смуги руху в рульове керування триває довше десяти секунд.
- Протягом приблизно трьох хвилин система втрутилася в рульове керування двічі чи більше без жодної реакції з боку водія.
Водійський дисплей відображає індикацію
та лунає попереджувальний звуковий сигнал у таких ситуаціях:
- У налаштуваннях активної системи контролю смуги руху можна відрегулювати чутливість системи та визначити, яким має бути ступінь підтримки водія. Додатково можна визначити, чи повинна система реагувати на пунктирні лінії дорожньої розмітки, чи лише на суцільні лінії (Налаштування активної системи контролю смуги руху) .
- Якщо ATTENTION ASSIST розпізнає ознаки втоми, то автоматично вибирається найчутливіше налаштування (Функціонування ATTENTION ASSIST) .
Індикація стану активної системи контролю смуги руху

- Білий:активну систему контролю смуги руху вимкнено.
- Якщо ESP® вимкнена або відображається попередження про зниження тиску в шинах, активна система контролю смуги руху автоматично вимикається.

- Жовтий:виявлена несправність. Зверніть увагу на відповідні повідомлення на дисплеї.

- Сірий:активна система контролю смуги руху ввімкнена, але не готова.

- Зелений:активна система контролю смуги руху ввімкнена й готова. Якщо система готова лише з одного боку, зеленим відображається лише дорожня розмітка з відповідного боку.

- Червоний:активна система контролю смуги руху повернула автомобіль на початкову смугу руху, втрутившись у рульове керування. Якщо додатково подається тактильний сигнал на рульове колесо, то блимає індикація стану. Дорожня розмітка відповідної сторони відображається червоним.
- Автомобілі без пакета допоміжних систем:якщо обидві дорожні розмітки на панелі індикації стану відображаються червоним, активна система контролю смуги руху виконала аварійну зупинку (Функціонування активної системи допомоги при екстреній зупинці) .
Індикація на водійському дисплеї в менюДопоміж. сист.
Якщо заїхати переднім колесом на розпізнану дорожню розмітку, то це місце підсвічується червоним у менюДопоміж. сист.на водійському дисплеї.
Системні межі
- коли активно використовують рульове колесо, гальмують чи натискають педаль акселератора;
- коли втручається система безпеки руху, наприклад ESP® або активний асистент екстреного гальмування
- коли ви керуєте автомобілем у спортивному режимі, проходите повороти на великій швидкості або стрімко прискорюєтесь
- коли на тягово-зчіпному пристрої закріплене транспортувальне обладнання, наприклад причіп або велосипедний кронштейн, та належно під’єднане електричне з’єднання
Система приховує індикацію про втручання в рульове керування для повернення на смугу руху, але, залежно від ситуації, видає попередження на рульовому колесі в таких ситуаціях:
- коли є недостатня видимість, наприклад за умови поганого освітлення дорожнього полотна, під час різких змін тіні та світла або через дощ, сніг, туман чи сильну сльоту
- коли є засліплення, наприклад фарами зустрічного транспорту, прямим сонячним промінням або через відбиття світла
- коли вітрове скло в полі зору багатофункціональної камери забруднене або коли камера запотіла, пошкоджена чи накрита
- коли бампер в зоні радарних датчиків забруднений або коли радарні датчики пошкоджені чи накриті
- коли на дорозі немає розмітки або є декілька неоднозначних дорожніх розміток на одній і тій самій смузі руху, наприклад у зоні ремонтних робіт
- коли дорожня розмітка стерта, занадто темна або закрита
- коли відстань до автомобіля попереду замала, через що система не розпізнає дорожню розмітку
- коли дорожня розмітка швидко змінюється, наприклад коли смуги руху розходяться, перехрещуються чи сходяться
- на дуже вузьких та звивистих дорогах
Система може працювати неправильно або взагалі не працювати в таких ситуаціях:
- Дотримуйтеся вказівок щодо систем допомоги водієві та відповідальності, інакше ви можете не розпізнати небезпеки (Системи допомоги водієві та ваша відповідальність) .