Функціонування системи контролю мертвої зони або активної системи контролю мертвої зони - E-Class Купе березень 2018 р. C238 Comand Посібник користувача
Система контролю мертвої зони контролює двома радарними датчиками, що розташовані по боках та спрямовані назад, зону від40 мпозаду та3 мбезпосередньо біля вашого автомобіля.
Якщо починаючи зі швидкості приблизно від12 км/годрозпізнається автомобіль, що їде безпосередньо у зоні контролю біля вашого автомобіля, то починає світитись червоним сигнальна лампа на зовнішньому дзеркалі.
Якщо автомобіль з недостатньою безпечною дистанцією знаходиться збоку в зоні контролю та ви перемикаєте індикатор покажчика повороту в відповідному напрямі, то ви одноразово почуєте попереджувальний звуковий сигнал. На зовнішньому дзеркалі миготить червона сигнальна лампа. Якщо індикатор покажчика повороту лишається увімкненим, то усі подальші розпізнані автомобілі відображатимуться лише через миготіння червоної сигнальної лампи.
Якщо ви стрімко обганяєте автомобіль, то попередження не з'являється.
Система контролю мертвої зони не реагує на автомобілі, які наближаються до вас з великою різницею в швидкості та обганяють вас.
Тому у цих ситуаціях система контролю мертвої зони не може попередити вас.
Завжди уважно стежте за ситуацією на дорозі та дотримуйтеся достатньої дистанції між автомобілями.
Система контролю мертвої зони та активна система контролю мертвої зони є лише допоміжними засобами. Вони не можуть розпізнати всі автомобілі та не можуть замінити вашу уважність. Завжди дотримуйтеся достатньої дистанції збоку до інших учасників дорожнього руху та до перешкод.
Системні межі
- Датчики забруднені або затулені.
- Огляд недостатній, наприклад, через туман, сильний дощ, сніг або бризки.
- У зоні відстежування знаходяться інші вузькі транспортні засоби, наприклад, велосипеди.
Система може працювати обмежено в таких ситуаціях:
Система може подати необґрунтований попереджувальний сигнал, якщо ви рухаєтеся вздовж дорожнього загородження або подібних будівельних обмежувальних конструкцій. При тривалому русі біля довгих транспортних засобів, наприклад, вантажних автомобілів, може статися припинення попереджувальних сигналів.
При увімкненій передачі заднього ходу система контролю мертвої зони не готова до використання.