Коли ви телефонуєте до служби підтримки Mercedes-Benz, система передає дані для надання адресної консультації та безперебійного обслуговування.
- Автомобіль увімкнений.
- Оператор мобільного зв’язку підтримує необхідну технологію передачі даних.
- Достатня якість мобільного зв’язку.
Передумови для передачі даних:
- Причина виклику
- Наявна технологія передачі стільникових даних
- Активовані додаткові цифрові сервіси
- Вибрана послуга в системі голосового управління
Поетапна передача залежить від таких чинників:
Передача даних, коли додаткові цифрові сервіси не активовані
- Ідентифікаційний номер автомобіля
- Час виклику
- Причина виклику
- Підтвердження запиту щодо захисту даних
- Код країни автомобіля
- Вибрана мова мультимедійної системи
- Номер телефону комунікаційної платформи, встановленої в автомобілі
Якщо не активовано жодного додаткового цифрового сервісу, і ви підтвердили запит щодо захисту даних, система передає такі дані:
- Поточний ресурс пробігу й дані технічного обслуговування
Якщо виклик з метою узгодження терміну проведення техобслуговування здійснений через нагадування про необхідність технічного обслуговування, додатково надсилаються такі дані:
- Поточний ресурс пробігу й дані технічного обслуговування
- Поточне місцезнаходження автомобіля
Якщо виклик здійснений через мультимедійну систему після автоматичного розпізнавання ДТП або пошкодження, додатково передаються такі дані:
- Поточне місцезнаходження автомобіля
Якщо за допомогою голосового управління було вибрано пакет сервісів Accident & Breakdown Management (підтримка в разі поломки або ДТП), і жодного додаткового цифрового сервісу не активовано, тимчасом як запит на захист персональних даних підтверджено, служба підтримки Mercedes-Benz може запросити в автомобіля такі додаткові дані:
- Час виклику
- Причина виклику
- Відхилення запиту щодо захисту даних
- Код країни автомобіля
- Вибрана мова мультимедійної системи
- Номер телефону комунікаційної платформи, встановленої в автомобілі
Якщо запит захисту даних був відхилений, для надання необхідної консультації та безперешкодного сервісного обслуговування будуть передані такі дані:
Передача даних, коли додаткові цифрові сервіси активовані
Подальші дані для конкретного випадку передаються лише на другому етапі, тільки якщо активовано відповідні додаткові цифрові сервіси задля оптимального сервісного обслуговування.
Перелік передаваних даних див. у положенні про захист персональних даних для додаткових цифрових сервісів. Вони наведені у вашому обліковому записі користувача Mercedes-Benz.
Обробка даних
Дані, що передаються під час розмови, видаляються з передавальних систем після завершення розмови, якщо тільки вони не використовуються для інших активованих додаткових цифрових сервісів.
Дані, пов’язані з конкретним випадком, обробляються й зберігаються службою підтримки Mercedes-Benz і передаються до сервісного партнера, авторизованого службою підтримки Mercedes-Benz, якщо це необхідно для дослідження ситуації. Зверніть увагу на положення про захист персональних даних за посиланнямГоловна сторінка Mercedes-Benz, або в повідомленні одразу після з'єднання зі службою підтримки Mercedes-Benz.