Принцип дії активної системи контролю смуги руху - GLA SUV серпень 2022 р. H247 MBUX Посібник користувача
- Активна система контролю смуги руху контролює зону перед вашим автомобілем за допомогою багатофункціональної камери (Інформація про датчики й камери автомобіля) . Вона попереджає небажаний виїзд зі смуги руху. При цьому ви отримаєте попередження за допомогою відчутної вібрації на кермі та застосування гальмівної системи, яка повертає автомобіль на початкову смугу руху.
Активна система контролю смуги руху спрацьовує в діапазоні швидкості від60 км/годдо200 км/год.
Активна система контролю смуги руху не здатна ані зменшити небезпеку виникнення аварії, зумовлену невідповідним стилем керування, ані скасувати вплив фізичних сил. Ця система не може враховувати дорожні та погодні умови, а також ситуацію на дорозі. Активна система контролю смуги руху є лише допоміжним засобом. Водій несе відповідальність за дотримання безпечної дистанції, швидкості, своєчасне гальмування та утримання на смузі руху.
(зелений): активна система контролю смуги руху увімкнена і готова.
(сірий): активна система контролю смуги руху увімкнена, але не готова.
: активна система контролю смуги руху вимкнена, або присутня несправність.
Стан активної системи контролю смуги руху відображається в бортовому комп'ютері:
Якщо відбувається застосування гальмівної системи для повернення на вихідну смугу, на дисплеї приладів з'являється індикація.
Якщо ви увімкнули індикатор покажчика повороту, жодного застосування гальмівної системи з відповідного боку не відбудеться.
- Автомобілі з пакетом допоміжних систем:Якщо система розпізнає перешкоду, наприклад , інший автомобіль на суміжній смузі, незважаючи на індикатор покажчика повороту відбувається застосування гальмівної системи.
- Активна система контролю смуги руху розпізнає дорожню розмітку.
- Переднє колесо наїжджає на цю дорожню розмітку.
Ви отримаєте попередження за допомогою відчутної вібрації керма, якщо виконуються нижчезазначені умови.
Передумови для застосування гальмівної системи, яка повертає автомобіль на початкову смугу руху (автомобілі без пакета допоміжних систем)
- У нижчезазначених ситуаціях, залежно від налаштування (Налаштування активної системи контролю смуги руху) , відбувається застосування гальмівної системи, яка повертає автомобіль на початкову смугу руху.
- Розпізнається дорожня розмітка та край дорожнього полотна дороги з твердим покриттям. Переднє колесо наїжджає на дорожню розмітку на краю дорожнього полотна дороги з твердим покриттям.
- Розпізнається дорожня розмітка та автомобіль, що їде назустріч. Переднє колесо наїжджає на дорожню розмітку.
НалаштуванняСтандартний режим
- Усі ситуації, описані для налаштуванняСтандартний режим.
- Розпізнається суцільна дорожня розмітка, на яку наїжджає переднє колесо.
НалаштуванняЧутливий режим
Передумови для застосування гальмівної системи, яка повертає автомобіль на початкову смугу руху (автомобілі з пакетом допоміжних систем)
- У нижчезазначених ситуаціях, залежно від налаштування (Налаштування активної системи контролю смуги руху) , відбувається застосування гальмівної системи, яка повертає автомобіль на початкову смугу руху.
- Розпізнається дорожня розмітка та автомобіль, що рухається назустріч, автомобіль, що обганяє вас або рухається паралельно по сусідній смузі руху. Переднє колесо наїжджає на дорожню розмітку.
НалаштуванняСтандартний режим
- Усі ситуації, описані для налаштуванняСтандартний режим.
- Розпізнається суцільна дорожня розмітка, на яку наїжджає переднє колесо.
НалаштуванняЧутливий режим
Системні межі
- якщо ви активно використовуєте кермо, гальмуєте або натискаєте на педаль акселератора;
- якщо задіяна система безпеки руху, наприклад , ESP®, активний асистент екстреного гальмування або активна система контролю мертвої зони;
- якщо ви рухаєтесь у спортивному режимі, проходите на високій швидкості повороти або під час стрімкого прискорення;
- якщо ESP® вимкнено;
- якщо ви рухаєтесь з причепом і електричне з'єднання для причепа виконане правильно;
- якщо система розпізнала та повідомила про втрату тиску повітря в шинах або ушкоджену шину.
У нижчезазначених ситуаціях не відбувається застосування гальмівної системи для коригування курсу руху:
- Якщо вимкнути попередження активної системи контролю смуги руху, й дорожня розмітка розпізнається нечітко, то застосування гальмівної системи для коригування може не відбуватися (Налаштування активної системи контролю смуги руху) .
- в умовах обмеженої видимості, наприклад , за недостатнього освітлення дороги, під час різких змін тіні та світла, під час дощу, снігу, туману або за наявності сильних водяних бризок;
- під час засліплення (наприклад , фарами зустрічного транспорту, прямим сонячним промінням або через відбиття світла);
- у разі забруднення вітрового скла в зоні багатофункціональної камери або коли камеру вкрито конденсатом, пошкоджено чи затулено;
- якщо на дорозі немає розмітки або є декілька неоднозначних дорожніх розміток на одній і тій самій смузі (наприклад , у зоні проведення ремонтних робіт);
- якщо дорожня розмітка стерта, занадто темна або закрита;
- якщо відстань до автомобіля, що рухається перед вами, занадто мала, і через це система не розпізнає дорожню розмітку;
- якщо дорожня розмітка швидко змінюється (наприклад , коли смуги розходяться, перехрещуються або зливаються);
- на вузькому дорожньому полотні з великою кількістю поворотів.
- Автомобілі з пакетом допоміжних систем:якщо радарні датчики у задньому бампері забруднені або вкриті снігом і розпізнано перешкоду на власній смузі руху, застосування гальмівної системи для коригування смуги руху не відбувається.