Принцип дії системи контролю мертвої зони та активної системи контролю мертвої зони з попередженням під час виходу з автомобіля - B-Class Хетчбек березень 2022 р. W247 MBUX Посібник користувача
Система контролю мертвої зони або активна система контролю мертвої зони контролює двома радарними датчиками, що розташовані по боках та спрямовані назад, зону від 40 м ззаду та 3 м поряд з вашим автомобілем.
Якщо, починаючи зі швидкості прибл. 12 км/год, розпізнається автомобіль, що рухається безпосередньо в зоні контролю біля вашого автомобіля, загоряється червона сигнальна лампа на зовнішньому дзеркалі.
(сірий): система увімкнена, але не готова до роботи.
(зелений): система увімкнена і готова до роботи.
Постійна індикація стану на приладовій панелі:
Якщо автомобіль, що не дотримується достатньої дистанції, розпізнається збоку в зоні контролю, і ви перемикаєте індикатор покажчика повороту у відповідному напрямку, лунає подвійний попереджувальний звуковий сигнал і блимає червона попереджувальна індикація у зовнішньому дзеркалі. Якщо індикатор покажчика повороту лишається увімкненим, то усі подальші розпізнані автомобілі відображатимуться лише блиманням червоної сигнальної лампи.
Під час швидкого обгону автомобілів попередження не з’являтиметься.
- Дотримуйтесь вказівок щодо систем допомоги водієві та вашої відповідальності. Інакше ви не будете в змозі розпізнати небезпеку (Системи допомоги водієві та ваша відповідальність) .
Попередження під час виходу
Попередження під час виходу — це додаткова функція системи контролю мертвої зони, яка може попереджати людей у салоні автомобіля під час виходу із зупиненого автомобіля про автомобілі, що наближаються.
Якщо автомобіль перебуває в зоні контролю, попередження відображається в зовнішньому дзеркалі. Якщо людина в салоні автомобіля відкриває двері з боку потенційної небезпеки, лунає попереджувальний звуковий сигнал, а сигнальна лампа в зовнішньому дзеркалі починає блимати.
Ця додаткова функція доступна лише при увімкненій системі контролю мертвої зони. Попередження під час виходу може попереджати вас після увімкнення протягом не більше трьох хвилин після вимкнення автомобіля. Про завершення доступності попередження під час виходу сигналізує триразове блимання сигнальної лампи у зовнішньому дзеркалі.
Попередження під час виходу — це лише допоміжний засіб, що не може замінити уважність людей у салоні автомобіля. Відповідальність за відкривання дверей і вихід з автомобіля завжди несе людина в салоні автомобіля.
Системні межі
- у випадку забруднення або перекривання датчиків
- за поганої видимості, наприклад , в туман, сильний дощ або сніг
- за наявності вузьких транспортних засобів у зоні контролю, наприклад , велосипедів
- у разі дуже широких або вузьких смуг руху
- під час руху із сильним зміщенням убік
Функціонування системи контролю мертвої зони та активної системи контролю мертвої зони може бути обмежене, зокрема, в таких ситуаціях:
Система може подати необґрунтований попереджувальний сигнал, якщо ви рухаєтеся вздовж дорожнього загородження або подібних будівельних обмежувальних конструкцій. Завжди дотримуйтеся достатньої дистанції до інших учасників дорожнього руху й до перешкод.
Під час тривалого руху біля довгих транспортних засобів (наприклад , вантажних автомобілів) попереджувальні сигнали можуть перерватися.
Якщо ввімкнено передачу заднього ходу, система контролю мертвої зони недоступна для використання.
Система контролю мертвої зони та попередження під час виходу не готові до використання на автомобілях з приєднаним причепом і правильно виконаним електричним з’єднанням.
- у разі затінення датчиків сусідніми автомобілями на вузьких місцях для паркування
- у разі наближення людей
- за наявності об’єктів, що не рухаються або рухаються повільно