Contact

Close
Contact

Heading

Close X
Меню
We have the perfect fit: Genuine Accessories Perfectly matched accessories direct from the manufacturer. For even more safety and comfort or the individual touch.
All categories Choose the right accessories for your Mercedes.
Shopping tools
Main Headline Lorem Ipsum is simply dummy text of the
Online Store
Main Headline Lorem Ipsum is simply dummy text of the
Configurator
Main Headline Lorem Ipsum is simply dummy text of the
Book A Test Drive
Main Headline Lorem Ipsum is simply dummy text of the
Book A Service
Main Headline Lorem Ipsum is simply dummy text of the
Van
Main Headline Lorem Ipsum is simply dummy text of the
Virtual Showroom
Main Headline Lorem Ipsum is simply dummy text of the
Browse Cars

Принцип дії системи контролю мертвої зони та активної системи контролю мертвої зони з попередженням під час виходу з автомобіля - B-Class Хетчбек березень 2022 р. W247 MBUX Посібник користувача

Система контролю мертвої зони або активна система контролю мертвої зони контролює двома радарними датчиками, що розташовані по боках та спрямовані назад, зону від 40 м ззаду та 3 м поряд з вашим автомобілем.

Якщо, починаючи зі швидкості прибл. 12 км/год, розпізнається автомобіль, що рухається безпосередньо в зоні контролю біля вашого автомобіля, загоряється червона сигнальна лампа на зовнішньому дзеркалі.

    Постійна індикація стану на приладовій панелі:

Якщо автомобіль, що не дотримується достатньої дистанції, розпізнається збоку в зоні контролю, і ви перемикаєте індикатор покажчика повороту у відповідному напрямку, лунає подвійний попереджувальний звуковий сигнал і блимає червона попереджувальна індикація у зовнішньому дзеркалі. Якщо індикатор покажчика повороту лишається увімкненим, то усі подальші розпізнані автомобілі відображатимуться лише блиманням червоної сигнальної лампи.

Під час швидкого обгону автомобілів попередження не з’являтиметься.


    Активна система контролю мертвої зони не реагує у таких аспектах автомобіля:

У таких ситуаціях активна система контролю мертвої зони не може попереджувати або втручатися у керування.

Завжди уважно стежте за ситуацією на дорозі та дотримуйтеся достатньої дистанції між автомобілями.

Попередження під час виходу

Попередження під час виходу — це додаткова функція системи контролю мертвої зони, яка може попереджати людей у салоні автомобіля під час виходу із зупиненого автомобіля про автомобілі, що наближаються.


Попередження під час виходу не реагує на об'єкти, що стоять, а також на людей або інших учасників руху, щоб наближаються з великою різницею у швидкості.

Попередження під час виходу може не попереджувати у таких ситуаціях.

При відкриванні дверей завжди уважно стежте за ситуацією на дорозі і дотримуйтеся достатнього вільного простору.

Якщо автомобіль перебуває в зоні контролю, попередження відображається в зовнішньому дзеркалі. Якщо людина в салоні автомобіля відкриває двері з боку потенційної небезпеки, лунає попереджувальний звуковий сигнал, а сигнальна лампа в зовнішньому дзеркалі починає блимати.

Ця додаткова функція доступна лише при увімкненій системі контролю мертвої зони. Попередження під час виходу може попереджати вас після увімкнення протягом не більше трьох хвилин після вимкнення автомобіля. Про завершення доступності попередження під час виходу сигналізує триразове блимання сигнальної лампи у зовнішньому дзеркалі.

Попередження під час виходу — це лише допоміжний засіб, що не може замінити уважність людей у салоні автомобіля. Відповідальність за відкривання дверей і вихід з автомобіля завжди несе людина в салоні автомобіля.

Системні межі

    Функціонування системи контролю мертвої зони та активної системи контролю мертвої зони може бути обмежене, зокрема, в таких ситуаціях:

Система може подати необґрунтований попереджувальний сигнал, якщо ви рухаєтеся вздовж дорожнього загородження або подібних будівельних обмежувальних конструкцій. Завжди дотримуйтеся достатньої дистанції до інших учасників дорожнього руху й до перешкод.

Під час тривалого руху біля довгих транспортних засобів (наприклад , вантажних автомобілів) попереджувальні сигнали можуть перерватися.

Якщо ввімкнено передачу заднього ходу, система контролю мертвої зони недоступна для використання.

Система контролю мертвої зони та попередження під час виходу не готові до використання на автомобілях з приєднаним причепом і правильно виконаним електричним з’єднанням.

    Попередження під час виходу може працювати з обмеженнями в таких ситуаціях:

Чи була ця стаття корисною?
Ваші відгуки допоможуть нам покращити наші статті.

Короткий список
Відсортовано за Ціна: Від найнижчої до найвищої
    Немає збережених автомобілів