Асистент ECO опрацьовує та оцінює дані очікуваного маршруту автомобіля. Завдяки цьому система може оптимально адаптувати стиль водіння до маршруту, який ще потрібно пройти, заощаджувати паливо і забезпечувати рекуперацію. Якщо система розпізнала подію, що очікується, наприклад обмеження швидкості або перехрестя з рухом по колу, ця подія відображається на багатофункціональному дисплеї. Підтримується відображення таких символів:
Залежно від конструкції автомобіля можуть відображатися не всі події.
- Мало сегментів: подія, що очікується, знаходиться недалеко.
- Багато сегментів: подія, що очікується, знаходиться далі.
Залежно від відстані до події, що очікується, навколо символу відображується різна кількість сегментів
:
Якщо вчасно забрати ногу з педалі акселератора, решта сегментів індикації один за одним стають зеленими, поки не буде досягнута відображена подія. Трансмісія налаштована на максимальну економію палива. Автомобіль рухається за інерцією, якщо потрібно, з вимкненим двигуном внутрішнього згоряння, і самостійно рекуперує енергію за допомогою електродвигуна. Акумуляторна батарея заряджається завдяки рекуперації.
Якщо водій не реагує на вимогу «Зніміть ногу з педалі акселератора», сегменти залишаються білими.
Після того як автомобіль минув подію, вона ще відображатиметься протягом короткого часу.
У випадку події «Автомобіль, що рухається попереду» та рекомендації щодо руху накатом усі сегменти одразу стають зеленими, як тільки водій відреагує на вимогу «Зніміть ногу з педалі акселератора».
Якщо система не виконує регулювання за подією, що очікується, індикація не відображається. Система знаходиться в пасивному режимі.
Асистент ECO активний лише у програмах руху(максимальна рекуперація) та
(послаблена рекуперація).
Якщо асистент ECO активний в програмі руху, на багатофункціональному дисплеї і на проекційному дисплеї поруч з положенням коробки передач
відображається символ
. Цей символ
також з'являється, якщо не обрана графіка допоміжних систем.
Системні межі
Асистент ECO може працювати ще точніше у випадку активної навігації, коли витримується маршрут. Основна функція також виконується без активної навігації. Можуть передбачатися не всі вказівки і ситуації на дорозі. Якість залежить від картографічного матеріалу.
Асистент ECO є лише допоміжним засобом. Відповідальність за дотримання дистанції і швидкості та за вчасне гальмування лежить на водієві. Водій повинен завжди бути готовим загальмувати, незалежно від того, виконує система регулювання чи ні.
- При недостатній видимості, наприклад, при недостатній освітленості дороги, при швидкій зміні ступеня освітленості дороги, під час дощу, снігу, туману або при сильних бризках.
- При засліпленні, наприклад, через зустрічний транспорт, прямі сонячні промені або відблиски.
- При забрудненні вітрового скла в зоні огляду багатофункціональної камери або якщо камера вкрита конденсатом, пошкоджена або затулена.
- Якщо дорожні знаки складно розпізнати, наприклад, вони забруднені, затулені, недостатньо освітленні або йде сніг.
- Якщо інформація на цифровій карті навігаційної системи помилкова або неактуальна.
- При неоднозначному встановленні дорожніх знаків, наприклад, на будівельних майданчиках або на сусідніх смугах руху.