Contact

Close
Contact

Heading

Close X
Меню
We have the perfect fit: Genuine Accessories Perfectly matched accessories direct from the manufacturer. For even more safety and comfort or the individual touch.
All categories Choose the right accessories for your Mercedes.
Shopping tools
Main Headline Lorem Ipsum is simply dummy text of the
Online Store
Main Headline Lorem Ipsum is simply dummy text of the
Configurator
Main Headline Lorem Ipsum is simply dummy text of the
Book A Test Drive
Main Headline Lorem Ipsum is simply dummy text of the
Book A Service
Main Headline Lorem Ipsum is simply dummy text of the
Van
Main Headline Lorem Ipsum is simply dummy text of the
Virtual Showroom
Main Headline Lorem Ipsum is simply dummy text of the
Browse Cars

Функціонування активного асистента рульового управління - EQB SUV жовтень 2024 р. X243 MBUX Посібник користувача

Попередження: Небезпека аварії через раптовий вихід із ладу активного асистента рульового керування

Якщо досягаються системні межі активного асистента рульового керування, то гарантувати, що система залишається активною або смуга руху утримується, неможливо.

Постійно тримайте руки на рульовому колесі і уважно стежте за ситуацією на дорозі.
Завжди керуйте автомобілем відповідно до дорожнього руху і ситуації.
Попередження: Небезпека аварії через раптове втручання активного асистента рульового керування

Розпізнавання дорожньої розмітки та предметів може порушуватись та призводити до неочікуваних втручань в рульове керування.

Керуйте відповідно до ситуації на дорозі.

Активний асистент рульового управління доступний на швидкості до160 км/год.

Система допомагає тримати автомобіль у центрі смуги шляхом помірного втручання в рульове керування. Залежно від швидкості руху активний асистент рульового управління орієнтується на автомобілі попереду та дорожню розмітку.

Примітка

На малих швидкостях активний асистент рульового управління може орієнтуватися по транспортних засобах, які рухаються поруч (залежно від країни). За потреби активний асистент рульового управління може уводити машину від центру смуги, наприклад , для створення рятувального коридору.

Якщо розпізнавання дорожньої розмітки й автомобілів попереду ускладнене, активний асистент рульового управління переходить у пасивний режим. У такому разі система не надає жодної підтримки.

Індикація стану активного асистента рульового управління

Ø

Сірий:система ввімкнена й пасивна

Ø

Зелений:система ввімкнена й активна

Ø

Блимає червоним:спонукання водія до активної реакції або перехід у пасивний режим, розпізнавання системних меж

Ø

Білий, червоні руки:заклик «Руки на кермовому колесі»

Примітка

Коли система переходить у пасивний режим, символØзбільшується й починає блимати. У пасивному режимі символØна водійському дисплеї забарвлюється сірим.

Примітка

Залежно від вибраного налаштування автомобіля активний асистент рульового управління тимчасово недоступний.

Система розпізнавання дотику та кермування

Водій повинен завжди тримати руки на кермовому колесі, щоб мати змогу будь-якої миті втрутитися в процес керування з метою коригування курсу або положення автомобіля в межах смуги. Водій завжди має бути готовим до переходу системи з активного режиму в пасивний і навпаки.

Активний асистент рульового управління - Функціонування активного асистента рульового управління

Якщо система розпізнає, що водій відносно довго не керує автомобілем або прибирає руки з кермового колеса, вона спершу подає візуальне попередження. На водійському дисплеї з'являється індикація1. Якщо водій все одно не починає кермувати або не реагує на втручання системи, візуальне попередження доповнюється багаторазовим попереджувальним звуковим сигналом.

Попередження не з'являється або переривається, щойно водій покладе руки на кермове колесо або почне кермувати.

Розпізнавання дотику може бути обмеженим або не працювати, якщо відсутній прямий контакт між рукою та кермовим колесом, наприклад, якщо водій одягнув рукавички або кермове колесо в чохлі.

У разі досягнення системних меж активний асистент рульового управління сповіщає візуальним попередженням і попереджувальним звуковим сигналом.

Системні межі

Для регулювання поперечного зміщення активний асистент рульового управління застосовує обмежений крутний момент повороту рульового колеса. За певних обставин втручання в рульове керування може бути недостатнім, щоб утримати автомобіль на смузі руху чи проїхати з’їзд.

    Система може працювати з порушеннями або взагалі не працювати в таких ситуаціях:

    Система не надає підтримку в таких ситуаціях:

Анімація до цієї теми доступна за посиланням:

Активний асистент рульового управління

Чи була ця стаття корисною?
Ваші відгуки допоможуть нам покращити наші статті.

Короткий список
Відсортовано за Ціна: Від найнижчої до найвищої
    Немає збережених автомобілів