Функціонування активного асистента рульового управління - EQB SUV жовтень 2024 р. X243 MBUX Посібник користувача
Якщо досягаються системні межі активного асистента рульового керування, то гарантувати, що система залишається активною або смуга руху утримується, неможливо.
Постійно тримайте руки на рульовому колесі і уважно стежте за ситуацією на дорозі.
Завжди керуйте автомобілем відповідно до дорожнього руху і ситуації.
Розпізнавання дорожньої розмітки та предметів може порушуватись та призводити до неочікуваних втручань в рульове керування.
Керуйте відповідно до ситуації на дорозі.
Активний асистент рульового управління доступний на швидкості до160 км/год.
Система допомагає тримати автомобіль у центрі смуги шляхом помірного втручання в рульове керування. Залежно від швидкості руху активний асистент рульового управління орієнтується на автомобілі попереду та дорожню розмітку.
Примітка
На малих швидкостях активний асистент рульового управління може орієнтуватися по транспортних засобах, які рухаються поруч (залежно від країни). За потреби активний асистент рульового управління може уводити машину від центру смуги, наприклад , для створення рятувального коридору.
Якщо розпізнавання дорожньої розмітки й автомобілів попереду ускладнене, активний асистент рульового управління переходить у пасивний режим. У такому разі система не надає жодної підтримки.
Індикація стану активного асистента рульового управління

Сірий:система ввімкнена й пасивна

Зелений:система ввімкнена й активна

Блимає червоним:спонукання водія до активної реакції або перехід у пасивний режим, розпізнавання системних меж

Білий, червоні руки:заклик «Руки на кермовому колесі»
Примітка
Коли система переходить у пасивний режим, символзбільшується й починає блимати. У пасивному режимі символ
на водійському дисплеї забарвлюється сірим.
Примітка
Залежно від вибраного налаштування автомобіля активний асистент рульового управління тимчасово недоступний.
Система розпізнавання дотику та кермування
Водій повинен завжди тримати руки на кермовому колесі, щоб мати змогу будь-якої миті втрутитися в процес керування з метою коригування курсу або положення автомобіля в межах смуги. Водій завжди має бути готовим до переходу системи з активного режиму в пасивний і навпаки.
Якщо система розпізнає, що водій відносно довго не керує автомобілем або прибирає руки з кермового колеса, вона спершу подає візуальне попередження. На водійському дисплеї з'являється індикація. Якщо водій все одно не починає кермувати або не реагує на втручання системи, візуальне попередження доповнюється багаторазовим попереджувальним звуковим сигналом.
- Якщо водій довго не реагує на попередження, система може ініціювати аварійну зупинку (Функціонування активної системи допомоги при екстреній зупинці) .
Попередження не з'являється або переривається, щойно водій покладе руки на кермове колесо або почне кермувати.
Розпізнавання дотику може бути обмеженим або не працювати, якщо відсутній прямий контакт між рукою та кермовим колесом, наприклад, якщо водій одягнув рукавички або кермове колесо в чохлі.
У разі досягнення системних меж активний асистент рульового управління сповіщає візуальним попередженням і попереджувальним звуковим сигналом.
- Дотримуйтеся вказівок щодо систем допомоги водієві та вашої відповідальності. Інакше ви не будете в змозі розпізнати небезпеку (Системи допомоги водієві та ваша відповідальність) .
Системні межі
Для регулювання поперечного зміщення активний асистент рульового управління застосовує обмежений крутний момент повороту рульового колеса. За певних обставин втручання в рульове керування може бути недостатнім, щоб утримати автомобіль на смузі руху чи проїхати з’їзд.
- В умовах поганої видимості, наприклад, через сніг, дощ, туман, бризки, різку зміну умов освітлення або різкі тіні на дорожньому полотні
- Під час засліплення камери, наприклад, зустрічним транспортом, прямим сонячним промінням або відбитим світлом
- В умовах недостатнього освітлення дороги
- Якщо вітрове скло в зоні камери забруднене, вкрилося конденсатом, пошкоджене або чимось затулене, наприклад, наліпкою
- У разі відсутності чіткої дорожньої розмітки, або якщо дорожня розмітка швидко змінюється, наприклад, на ділянках проведення ремонтних робіт або відгалужень
- Якщо дорожня розмітка стерта, занадто темна або вкрита, наприклад, брудом чи снігом
- Якщо відстань до автомобіля попереду занадто мала, через що система не розпізнає дорожню розмітку
- На вузьких та звивистих дорогах
- За наявності перешкод, наприклад, переносних дорожніх знаків огорожі, які знаходяться на смузі руху або частково виступають на неї
- Коли до тягово-зчіпного пристрою приєднано обладнання для транспортування, наприклад, причіп або велосипедний кронштейн, і воно правильно під'єднане до електричної системи автомобіля.
Система може працювати з порушеннями або взагалі не працювати в таких ситуаціях:
- На дуже крутих поворотах або під час повороту
- Під час проїзду перехресть
- На ділянках з кільцевим рухом або в пунктах оплати проїзду
- У разі активної зміни ряду без ввімкнення індикатора покажчика повороту
- У разі значного спаду тиску в шинах
Система не надає підтримку в таких ситуаціях:
Анімація до цієї теми доступна за посиланням: