Принцип дії активного асистента руху в заторі - EQE SUV березень 2023 р. X294 MBUX Посібник користувача
Активний асистент руху в заторі надає підтримку в заторах на багатосмугових дорогах з розділеними смугами руху у вигляді автоматичного зрушення з місця в межах до 60 секунд і з помірним поворотом рульового колеса. Він орієнтується на автомобіль, що їде попереду, і на дорожню розмітку. Активний асистент руху в заторі автоматично підтримує безпечну дистанцію до автомобіля, що їде попереду, і до автомобілів, що в'їжджають на смугу.
Активний асистент руху в заторі вимагає, щоб руки водія завжди знаходились на рульовому колесі, щоб він у будь-який час міг втрутитись для коригування курсу або смуги руху.
- Дотримуйтесь вказівок щодо систем допомоги водієві та вашої відповідальності. Інакше ви не будете в змозі розпізнати небезпеку (Системи допомоги водієві та ваша відповідальність) .
- Ви їдете по автомагістралі або аналогічній дорозі у заторі.
- Активний асистент з контролем безпечної дистанції DISTRONIC увімкнений та активний (Керування активним асистентом з контролем безпечної дистанції DISTRONIC та варіативним обмежувачем швидкості) .
- Активний асистент рульового управління увімкнений та активний (Увімкнення або вимкнення активного асистента рульового управління) .
- Швидкість становить макс.60 км/год.
Активний асистент руху в заторі активується автоматично, коли виконано всі умови, перелічені нижче.
Якщо активний асистент руху в заторі активовано, на водійському дисплеї з'являється індикація стану.
Системні межі
- Для активного асистента руху в заторі діють системні межі активного асистента з контролем безпечної дистанції DISTRONIC та активного асистента рульового управління (Принцип дії активного асистента рульового управління) .