Указівки щодо режиму роботи автомобіля з повним гібридним приводом, що заряджається від розетки - GLE SUV вересень 2024 р. V167 MBUX Посібник користувача
Система гібридного привода поєднує двигун внутрішнього згоряння з електродвигуном.
- Як правило, двигун внутрішнього згоряння вимкнений.
- Холостий хід двигуна наявний лише в окремих випадках.
Особливості нерухомого стану автомобіля:
- Якщо високовольтну акумуляторну батарею заряджено достатньо, автомобіль може рушати за допомогою електричного привода без участі двигуна внутрішнього згоряння (безшумний пуск).
- Якщо високовольтну акумуляторну батарею заряджено недостатньо для роботи електричного привода або автомобіль не виконує умови для безшумного пуску, він запускається за допомогою двигуна внутрішнього згоряння.
Особливості під час пуску автомобіля:
- Вимикайте двигун внутрішнього згоряння під час руху якомога частіше.
- Залежно від вибраної програми руху та рівня заряду високовольтної акумуляторної батареї, за допомогою електричного привода автомобіль може прискорюватися до швидкості прибл.140 км/год.
Особливості за помірної необхідної потужності:
- Електродвигун підтримує двигун внутрішнього згоряння (ефект форсування), наприклад під час рушання з місця або прискорення.
- Високовольтна акумуляторна батарея розряджається.
Особливості за високої необхідної потужності:
- У режимі примусового холостого ходу та під час гальмування електродвигун використовується як генератор.
- Високовольтна акумуляторна батарея заряджається.
Особливості в разі відпускання педалі акселератора під час руху:
- Рівень шуму автомобілів, що працюють з використанням системи гібридного привода, під час зупинки та під час руху набагато нижчий, ніж в автомобілів, що працюють з використанням двигуна внутрішнього згоряння.
- У режимі електроприводу за певних умов інші учасники дорожнього руху можуть не чути автомобіль через значно нижчий рівень шуму.
Через це автомобіль має генератор звуку, що використовується як акустична попереджувальна система (AVAS). Використання захисного пристрою є вимогою законодавства.
На малій швидкості зовнішній шум генератора звуку можна почути в салоні автомобіля, і це не є несправністю.
- Якщо виконано не всі умови автомобіля щодо режиму електропривода, запускається двигун внутрішнього згоряння.
- Потужність у режимі електропривода можуть обмежувати робоча температура високовольтної акумуляторної батареї та системи привода, температура навколишнього середовища та старіння високовольтної акумуляторної батареї.
- У режимі електропривода максимальна потужність доступна не постійно й може знизитися до потужності тривалого режиму роботи.
Указівки щодо режиму електропривода:
- Генератор звуку до швидкості прибл.30 км/годімітує шум двигуна під час руху вперед та заднім ходом, що залежить від швидкості.
- Завдяки цьому інші учасники дорожнього руху, особливо пішоходи та велосипедисти, краще розпізнають автомобіль.
- Починаючи зі швидкості20 км/годпоступово вмикається акустична попереджувальна система.
- Під час зупинки генератор звуку вимкнений.