Якщо розпізнається зміна обмеження швидкості та увімкнений активний асистент з контролем безпечної дистанції DISTRONIC, то він приймає нову швидкість як збережену швидкість.
Коригування швидкості руху розпочинається не пізніше, ніж при досягненні дорожнього знаку. Перед знаками в’їзду до населеного пункту швидкість коригується відповідно до швидкості, яка дозволена у населених пунктах. Індикація обмеження швидкості на дисплеї приладів завжди оновлюється на рівні дорожніх знаків.
Якщо на необмеженій ділянці (наприклад , на автомагістралях) відсутні обмеження швидкості, рекомендована швидкість автоматично приймається як збережена. Система використовує збережену на необмеженій ділянці швидкість як рекомендовану. Якщо збережена швидкість не змінюється на необмеженій ділянці, рекомендована швидкість становить130 км/год.
Якщо активний асистент з контролем безпечної дистанції DISTRONIC перемкнувся в пасивний режим внаслідок задіяння педалі акселератора, будуть прийняті лише ті обмеження швидкості, які більші за збережену швидкість.
Активний асистент контролю обмеження швидкості є лише допоміжним засобом. Відповідальність за дотримання дистанції і швидкості та за вчасне гальмування лежить на водієві. Максимально припустима швидкість залежить також від якості покриття дороги та ситуації дорожнього руху.
Системні межі
Система може не розпізнавати однозначно деякі обмеження швидкості (наприклад , тимчасові або зумовлені погодою). Система не розпізнає максимально припустиму швидкість для автомобілів із причепом. У таких ситуаціях потрібно відкоригувати швидкість.
За зазначеним посиланням ви можете переглянути анімацію до цієї теми: