Активна система допомоги при екстреній зупинці за допомогою сенсорних датчиків відстежує, чи тримає водій кермове колесо, і за потреби ініціює контрольовану екстрену зупинку.
Якщо активний асистент рульового управління вимкнений, здійснюється контроль не тільки кермового колеса, але й педалей акселератора та гальма. Якщо водій не тримає кермове колесо й не натискає на педаль та існує загроза ненавмисного виходу за межі смуги, система надає попередження.
- Якщо активний асистент рульового управління вимкнений, система доступна на швидкості від60 км/год.
- Водій довго не торкається кермового колеса або система довго не виявляє рухів кермового колеса (залежно від комплектації автомобіля).
- Водій не натискає ані педаль гальма, ані педаль акселератора.
У разі загрози ненавмисного виходу за межі смуги система надає попередження в таких випадках:
- На водійському дисплеї з'являється індикація
.
- На водійському дисплеї з'являється індикація
- Додатково до індикації
лунає попереджувальний звуковий сигнал.
- Додатково до індикації
- На водійському дисплеї з'являється повідомленняІніціюється аварійна зупинкаі лунає тривалий попереджувальний звуковий сигнал, припиняється прискорення автомобіля, а в разі необхідності трохи підтягуються аварійні натягувачі ременя безпеки в інерційній котушці.
- Автомобіль поступово сповільнюється до остаточної зупинки. Водночас здійснюється імпульсне гальмування ривками.
Активна система допомоги при екстреній зупинці послідовно подає такі попередження:
За можливості виконується перестроювання на суміжну смугу руху праворуч (залежно від країни).
Під час застосування автоматичного гальмування активний асистент із контролем безпечної дистанції DISTRONIC вимикається. Крім того, залежно від країни, вмикається система аварійної світлової сигналізації.
- автомобіль фіксується електричним стоянковим гальмом;
- автомобіль розблоковується;
- за можливості здійснюється екстрений виклик в центр екстрених викликів Mercedes-Benz.
Якщо автомобіль гальмує до остаточної зупинки:
- Перед застосуванням автоматичного гальмування ви можете перервати роботу активної системи допомоги при екстреній зупинці, повернувши кермове колесо.
- Прискорення або гальмування: гальмування скасовується, попереджувальне повідомлення та попереджувальний звуковий сигнал, а також електропідсилювач рульового управління залишаються активними.
- Рульове управління: електропідсилювач рульового управління вимикається, попереджувальне повідомлення та попереджувальний звуковий сигнал залишаються активними, автомобіль гальмуватиметься далі.
Після застосування автоматичного гальмування ви можете перервати роботу активної системи допомоги при екстреній зупинці зазначеними нижче способами:
Системні межі
- Активний асистент із контролем безпечної дистанції DISTRONIC (Функціонування активного асистента з контролем безпечної дистанції DISTRONIC)
- Активний асистент рульового управління (Функціонування активного асистента рульового управління)
- Активна система контролю перестроювання (Функціонування активної системи контролю перестроювання)
- Активна система контролю смуги руху (Функція активної системи контролю смуги руху)
- Активний асистент екстреного гальмування (Функціонування активного асистента екстреного гальмування)