Система контролю мертвої зони та активна система контролю мертвої зони за допомогою радарних датчиків контролюють зону до40 мззаду та3 мпоряд з вашим автомобілем.
Починаючи зі швидкості руху прибл.12 км/год, система може розпізнавати автомобілі, що рухаються в цій зоні контролю, і подавати попередження.
Індикація стану на водійському дисплеї

Сірий:система увімкнена, але не готова до роботи.

Зелений:система увімкнена і готова до роботи.
Індикація на водійському дисплеї в менюДопоміж. сист.
Якщо автомобіль розпізнано з прибл.12 км/годі безпосередньо після цього він потрапляє в зону попередження, сигнальна лампа у відповідному зовнішньому дзеркалі горить червоним. У менюДопоміж. сист.горить червона лампа у зовнішньому дзеркаліі смуга, на якій розпізнається автомобіль, відображається заштрихованою.
Якщо в зоні попередження розпізнано автомобіль, і ви вмикаєте відповідний індикатор покажчика повороту, лунає одноразовий попереджувальний звуковий сигнал, і сигнальна лампа у відповідному зовнішньому дзеркалі блимає червоним. У графіці допоміжних систем поряд з вашим автомобілем з’являться червоні радарні хвилі.
Якщо індикатор покажчика повороту залишити увімкненим, індикатор у зовнішньому дзеркалі блимає в разі розпізнавання усіх інших автомобілів, проте попереджувальний звуковий сигнал більше не лунає. Під час швидкого обгону іншого автомобіля попередження не з’являтиметься.
- Дотримуйтесь вказівок щодо систем допомоги водієві та вашої відповідальності. Інакше ви не будете в змозі розпізнати небезпеку (Системи допомоги водієві та ваша відповідальність) .
Попередження під час виходу
Попередження під час виходу — це додаткова функція системи контролю мертвої зони та активної системи контролю мертвої зони, яка може попереджати людей у салоні автомобіля під час виходу із зупиненого автомобіля про автомобілі, що наближаються.
Якщо в зоні рухається якийсь автомобіль, у відповідному зовнішньому дзеркалі горить червона сигнальна лампа.
- Якщо людина в салоні автомобіля тягне за дверну ручку з боку потенційної небезпеки, лунає подвійний попереджувальний звуковий сигнал, і комфортна підсвітка салону у відповідних дверях, а також сигнальна лампа у відповідному зовнішньому дзеркалі починає блимати червоним.
- Автомобілі з салонним асистентом MBUX:подача візуального попередження починається вже тоді, коли людина в салоні автомобіля тримає руку поблизу дверей.
Функція попередження під час виходу доступна лише, якщо ввімкнено систему контролю мертвої зони або активовано систему контролю мертвої зони.
Після вимкнення автомобіля функція попередження під час виходу продовжує працювати ще кілька хвилин. Якщо двері на вимкненому автомобілі відкриті, попередження під час виходу знову активується на кілька хвилин. Після триразового блимання сигнальної лампи у зовнішньому дзеркалі функція попередження під час виходу стає недоступною.
Попередження під час виходу — це лише допоміжний засіб, що не може замінити уважність людей у салоні автомобіля. Відповідальність за відкривання дверей і вихід з автомобіля завжди несе людина в салоні автомобіля.
Обмеження системи
- у разі забруднення або перекривання датчиків
- за поганої видимості, наприклад, під час туману, сильного дощу або снігу
- за наявності вузьких транспортних засобів у зоні контролю, наприклад, велосипедів
- у разі дуже широких або вузьких смуг руху
- під час руху із сильним зміщенням убік
Функціонування системи контролю мертвої зони та активної системи контролю мертвої зони може бути обмежене, зокрема, в нижчезазначених ситуаціях:
Система може подати необґрунтований попереджувальний сигнал, якщо ви рухаєтеся вздовж дорожнього загородження або подібних будівельних обмежувальних конструкцій. Завжди дотримуйтеся достатньої дистанції до інших учасників дорожнього руху й до перешкод.
Під час тривалого руху біля довгих транспортних засобів (наприклад, вантажних автомобілів) попереджувальні сигнали можуть перерватися.
Якщо ввімкнено передачу заднього ходу, система контролю мертвої зони та активна система контролю мертвої зони недоступні для використання.
Якщо транспортний пристрій, наприклад, причіп чи велосипедний кронштейн, закріплено на тягово-зчіпному пристрої, а електричне з'єднання виконано належним чином, то система контролю мертвої зони та активна система контролю мертвої зони не готові до роботи.
- у разі затінення датчиків сусідніми автомобілями на вузьких місцях для паркування
- у разі наближення людей
- за наявності об’єктів, що не рухаються або рухаються повільно
Крім того, попередження під час виходу може працювати з обмеженнями в таких ситуаціях:
Ви можете переглянути анімацію до цієї теми за таким посиланням: