- Функція попередження про небезпечну дистанцію
- Автономна функція гальмування з попередженням про загрозу зіткнення
- Ситуативне посилення гальмівного привода
- активний асистент рульового управління з функцією ухилення
Активний асистент екстреного гальмування передбачає такі функції:
Активний асистент екстреного гальмування на швидкості від приблизнодає змогу мінімізувати небезпеку зіткнення з автомобілями, велосипедистами чи пішоходами або зменшити наслідки аварії.
У разі, коли активний асистент екстреного гальмування розпізнав небезпеку зіткнення, лунає попереджувальний звуковий сигнал і на водійському дисплеї починає світитися сигнальна лампа.
Індикація на водійському дисплеї в менюДопоміж. сист.
У менюДопоміж. сист.замала відстань до автомобіля, що рухається попереду, відображається червоним. Якщо продовжувати зменшувати відстань, то червоним кольором також буде виділений автомобіль, що рухається попереду. У разі виявлення небезпеки зіткнення перед зображенням автомобіля з’являються червоні хвилі радара
.
Якщо реакція на попередження про загрозу зіткнення відсутня, то в критичних ситуаціях можливе автономне гальмування. В особливо критичних ситуаціях активний асистент екстреного гальмування може активувати функцію автономного гальмування. Попереджувальний звуковий сигнал і сигнальна лампа в цьому випадку активуються одночасно з гальмуванням.
Якщо в ситуації, яку активний асистент екстреного гальмування розпізнає як критичну, ви гальмуєте самостійно або під час автономного процесу гальмування натискаєте педаль гальма, посилення гальмівного привода відбувається відповідно до ситуації. За потреби гальмівний тиск більшає, забезпечуючи гальмування до повної зупинки.
Під час автономного гальмування, ситуативного посилення гальмівного привода або маневру ухилення на водійському дисплеї з’являється спливаюче вікно. Воно самостійно зникає через деякий час.
- спрацьовування функції автономного гальмування або ситуативного посилення гальмівного привода можуть додатково супроводжувати профілактичні заходи захисту пасажирів (Функція PRE-SAFE® (профілактичний захист пасажирів)) .
Беріть до уваги також системні межі активного асистента екстреного гальмування. У складних, але некритичних дорожніх ситуаціях активний асистент екстреного гальмування може втручатись у гальмування. Це зумовлено його специфікою.
У разі вимкнення активного асистента гальмування вручну або іншою системою допомоги водієві на водійському дисплеї підсвічується сигнальна лампа.
- Якщо система недоступна через брудні чи пошкоджені датчики або через помилку, на водійському дисплеї підсвічується сигнальна лампа
.
це також дійсне для випадків, коли активний асистент рульового управління з функцією ухилення недоступний або його функціонал обмежений. Функція попередження про небезпечну дистанцію та автономне гальмування активного асистента екстреного гальмування після цього знову придатні до використання.
Функція попередження про небезпечну дистанцію
- Різниця швидкості з автомобілем, що рухається попереду, становить щонайбільше.
- Відстань до автомобіля, що рухається попереду, замала для поточної швидкості.
Функція попередження про небезпечну дистанцію видає попередження на швидкості від приблизно, якщо виконані такі умови:
У такому випадку на водійському дисплеї починає світитися сигнальна лампа. Якщо під час руху на великій швидкості відстань до автомобіля, що рухається попереду, дедалі меншає, сигнальна лампа
починає блимати.
- Час попередження про небезпечну дистанцію — одразу після розпізнавання замалої відстані (завчасно) чи лише через кілька секунд наявності замалої відстані (середньо або пізно) — можна налаштувати (Налаштування активного асистента екстреного гальмування) .
Автономна функція гальмування з попередженням про загрозу зіткнення
- на швидкості до приблизноза наявності автомобілів і велосипедистів, що рухаються попереду, і пішоходів, що рухаються в поздовжньому напрямку
- на швидкості до приблизноза наявності автомобілів, що стоять
- на швидкості до приблизноза наявності автомобілів, пішоходів і велосипедистів, що рухаються в поперечному напрямку
- під час повороту через смугу зустрічного руху на швидкості доперед виїздом зі власної смуги руху за наявності зустрічних автомобілів, пішоходів і велосипедистів
Активувати автономну функцію гальмування можна починаючи зі швидкості приблизноу таких ситуаціях:
Ситуативне посилення гальмівного привода
- на швидкості до приблизноза наявності автомобілів і велосипедистів, що рухаються попереду, і пішоходів, що рухаються в поздовжньому напрямку
- на швидкості до приблизноза наявності автомобілів, що стоять
- на швидкості до приблизноза наявності автомобілів, пішоходів і велосипедистів, що рухаються в поперечному напрямку
Ситуативно обумовлене посилення гальмівного привода можливе на швидкості від приблизно, у таких ситуаціях:
Припинення застосування гальмівної системи активного асистента екстреного гальмування
- натиснути педаль акселератора до упору або активувати режим кік-даун;
- у разі відпускання педалі гальма (лише під час ситуативного посилення гальмівного привода).
- повертанням керма, щоб ухилитися від розпізнаної перешкоди
Завершити застосування гальмівної системи активного асистента екстреного гальмування можна таким чином:
Коли небезпека зіткнення зникає або на шляху руху немає розпізнаних перешкод, активний асистент екстреного гальмування автоматично припиняє застосовувати гальмівну систему.
Функція контролю повертання
Якщо під час повороту через смугу зустрічного руху система виявила небезпеку зіткнення з автомобілями, пішоходами або велосипедистами, що рухаються назустріч, на швидкості приблизно доможе спрацювати автономне гальмування, до того як ви виїдете зі власної смуги руху.
Активний асистент рульового управління з функцією ухилення
Активний асистент рульового управління з функцією ухилення може автоматично реагувати в межах власної смуги руху на об'єкти, що стоять або рухаються у поздовжньому напрямку.
- розпізнавання пішоходів, велосипедистів та автомобілів;
- підтримка через окреме втручання в рульове керування за потреби маневру ухилення;
- самостійна активація за умови достатнього простору в межах власної смуги руху;
- реакція на швидкості від приблизнодо приблизно.
Активний асистент рульового управління з функцією ухилення має такі властивості:
У разі втручання активного асистента рульового управління з функцією ухилення впродовж усього процесу ухилення лунає попереджувальний звуковий сигнал і блимає сигнальна лампа попередження про небезпечну дистанцію.
Припинити підтримку активного асистента рульового управління з функцією ухилення можна в будь-який час, повернувши кермове колесо, прискорившись або загальмувавши.
- починаючи зі швидкості від приблизнодо приблизноза наявності автомобілів, пішоходів та велосипедистів, що стоять;
- починаючи зі швидкості від приблизнодо приблизноза наявності пішоходів, що рухаються в поздовжньому напрямку, і велосипедистів, що рухаються попереду.
Активний асистент рульового управління з функцією ухилення втручається в таких діапазонах швидкості:
Системні межі
Після ввімкнення автомобіля або зрушення з місця повна потужність системи недоступна протягом ще кількох секунд. Залежно від умов середовища це може тривати кілька хвилин, до моменту доступності повної системної потужності.
- у разі снігу, дощу, туману, сильних бризок, засліплення, прямого сонячного випромінювання або за змінних умов освітлення
- коли датчики забруднені, на них утворився конденсат, вони пошкоджені або перекриті
- коли роботі датчиків заважають інші радіолокаційні джерела, наприклад інтенсивні радіохвилі, що випромінюються радаром у критих паркінгах
- коли система розпізнала та повідомила про втрату тиску повітря в шинах або пошкоджену шину
- коли активовано DSR
- коли чітке розпізнавання об’єктів не завжди можливе, наприклад у складних ситуаціях на дорозі
- коли в область виявлення датчиків на великій швидкості наближаються пішоходи чи автомобілі
- коли пішоходів закривають інші об’єкти
- коли типовий силует пішохода не виділяється на загальному фоні
- коли неможливо розпізнати пішохода як такого через, наприклад, специфічне вбрання або інші об’єкти
- на поворотах з малим радіусом
Система може працювати з порушеннями або не працювати в таких ситуаціях:
- якщо відсутня або погано розпізнається дорожня розмітка;
- якщо дорога не зовсім пряма;
- якщо приєднано причіп або велосипедний кронштейн;