Функціонування активної системи допомоги при екстреній зупинці - C-Class Седан вересень 2024 р. W206 MBUX Посібник користувача
Активна система допомоги при екстреній зупинці контролює кермове колесо, а також педаль акселератора й педаль гальма. Якщо система розпізнала відсутність дій з боку водія або загрозу ненавмисного виходу за межі смуги, вона може надати попередження й ініціювати екстрену зупинку.
- Автомобілі без пакета допоміжних систем:система доступна на швидкості від60 км/год.
- Автомобілі з пакетом допоміжних систем:якщо активний асистент рульового управління вимкнений, система доступна на швидкості від60 км/год.
- Водій довго не торкається кермового колеса або система довго не виявляє рухів кермового колеса (залежно від комплектації автомобіля).
- Водій не натискає ані педаль гальма, ані педаль акселератора.
У разі загрози ненавмисного виходу за межі смуги система надає попередження в таких випадках:
- На водійському дисплеї з'являється індикація
.
- На водійському дисплеї з'являється індикація
- Додатково до індикації
лунає попереджувальний звуковий сигнал.
- Додатково до індикації
- На водійському дисплеї з'являється повідомленняУвімкн. аварійна зупинка Для скасування застосуйте кермове колесо й педальі лунає тривалий попереджувальний звуковий сигнал, припиняється прискорення автомобіля, а в разі необхідності трохи підтягуються аварійні натягувачі ременя безпеки в інерційній котушці.
- Автомобіль поступово сповільнюється до остаточної зупинки. Водночас здійснюється імпульсне гальмування ривками.
Активна система допомоги при екстреній зупинці послідовно подає такі попередження:
Автомобілі з пакетом допоміжних систем:за можливості виконується перестроювання на суміжну смугу руху праворуч (залежно від країни). Можливе перестроювання лише на одну смугу руху, водночас тільки на зовнішню, а не на смугу для аварійної зупинки.
Під час застосування автоматичного гальмування активний асистент із контролем безпечної дистанції DISTRONIC вимикається. Крім того, залежно від країни, вмикається система аварійної світлової сигналізації.
- автомобіль фіксується електричним стоянковим гальмом;
- автомобіль розблоковується;
- за можливості здійснюється екстрений виклик в центр екстрених викликів Mercedes-Benz.
Якщо автомобіль гальмує до остаточної зупинки:
- Перед застосуванням автоматичного гальмування ви можете перервати роботу активної системи допомоги при екстреній зупинці, повернувши кермове колесо.
- Прискорення або гальмування: гальмування скасовується, попереджувальне повідомлення та попереджувальний звуковий сигнал, а також електропідсилювач рульового управління залишаються активними.
- Рульове управління: електропідсилювач рульового управління вимикається, попереджувальне повідомлення та попереджувальний звуковий сигнал залишаються активними, автомобіль гальмуватиметься далі.
Після застосування автоматичного гальмування ви можете перервати роботу активної системи допомоги при екстреній зупинці зазначеними нижче способами:
Системні межі
- Активний асистент із контролем безпечної дистанції DISTRONIC (Функціонування активного асистента з контролем безпечної дистанції DISTRONIC)
- Активний асистент рульового управління (Функціонування активного асистента рульового управління)
- Активна система контролю перестроювання (Функціонування активної системи контролю перестроювання)
- Активна система контролю смуги руху (Функція активної системи контролю смуги руху)
- Активний асистент екстреного гальмування (Функціонування активного асистента екстреного гальмування)
Для розпізнавання автомобілів й інших перешкод враховуйте системні межі таких функцій:
- Автомобілі без пакета допоміжних систем:
- Активна система контролю смуги руху досягла системної межі.
Активна система контролю смуги руху вимкнена (біла індикація стану).
Активна система контролю смуги руху не готова (сіра індикація стану).