Contact

Close
Contact

Heading

Close X
Меню

Підвіска E-ACTIVE BODY CONTROL: особливості функціонування

Бренд Mercedes-Benz відомий як фундатор технічних інновацій, зокрема пов’язаних із системою підресорювання. Одним із таких передових рішень вважають підвіску E-ACTIVE BODY CONTROL, що вдосконалила свою попередницю АВС.

Відповідна сукупність пристроїв зменшує динамічні навантаження під час руху авто, вирівнює кузов та дозволяє водію налаштовувати демпфірування транспортного засобу, використовуючи для цього сенсорний дисплей.

Така модернізована система, реалізована вперше в серії кросоверів Mercedes GLE, забезпечила можливість виконання індивідуальних налаштувань для кожного колеса.

Вдосконалені фари: удвічі більше світлодіодів

Роботу над концепцією системи активної підвіски конструктори концерну розпочали ще кілька десятиріч тому.

З метою поліпшення динаміки та комфортності водіння фахівці бренду досліджували пружинно-амортизаційні вузли, які забезпечать можливість індивідуальної регуляції демпфірування та провисання кожного колеса.

1999 рік став датою винайдення й практичного запровадження підвіски Active Body Control. Це нове обладнання отримала лінійка GL класу S.

Наступним кроком до E-ACTIVE BODY CONTROL Mercedes стало вдосконалення системи в 2013 році завдяки функції ROAD SURFACE SCAN. Це рішення вважають прототипом сучасної підвіски, завдяки якому автівка отримала здатність реагувати на нерівності заздалегідь.

Анонсували німецькі автовиробники оновлену систему, що стала помічницею під час поворотів, проїзду в вузьких місцях та пом’якшила зіткнення, в 2021 році.

Обладнання новинки містить 5 багатоядерних процесорів та понад 2 десятки датчиків. Така високотехнологічна "начинка" забезпечила можливість миттєвої реакції системи на дорожні умови, що динамічно змінюються. Вона виявилася здатною налаштовувати підвіску відповідно до обставин поточного моменту.

Принцип функціонала E-ACTIVE BODY CONTROL Mercedes

Механізм роботи відповідної системи передбачає зв'язок із бічними радіолокаційними датчиками Pre-Safe Impulse Side. Ці інтелектуальні індикатори розпізнають та відстежують ймовірність бічних зіткнень на ранніх стадіях. Якщо відповідна ймовірність висока, висота транспортного засобу щодо рівня дороги автоматично збільшується на 8 см.

За допомогою цих розумних датчиків система E-Active Body Control GLE сканує шлях попереду та відповідно налаштовує підвіску.

Технологія механізму полягає в створенні різних тисків між камерами обабіч амортизаторів. Завдяки цьому рішенню кузов авто на поворотах піднімається або нахиляється.

Плавність та своєчасність руху амортизаторів забезпечується механізмом роботи клапанів і електрогідравлічних насосів.

Управління величиною дорожнього просвіту з поступовою регуляцією положення авто щодо поверхні дороги забезпечується пневматичною стійкою.

Динамічні сили, створювані спільно гідравлікою та пневмостійкою, здатні активно гасити рухи кузова (до 5 кН на задніх колесах та до 6 кН на передніх).

Інтенсивність сили спрацювання забезпечує можливість підняття кузова, якщо виникає ризик бічного удару.

Кожне колесо обладнане двокамерним амортизатором, який має регулювальний демпфіруючий клапан та напірну ємність для гідравлічної рідини. Гідравлічні лінії здійснюють приєднання заслінки до інтелектуального обладнання ДВЗ та насоса. Засобом відповідної активації подається гідравлічна рідина, що створює різницю тисків в амортизаторі й дає можливість генерації активного зусилля.

Роботу двигунів та насосів на всіх колесах координує центральний блок управління, який починає рухатися від компресора пневматичних колонок та клапанів. У результаті функціонал системи підвіски E-Active Body Control координується та контролюється.

Особливості роботи E-ACTIVE BODY CONTROL під час різних режимів водіння

Впровадження такої активної підвіски дозволило значно розширити спектр ходових можливостей і властивостей авто.

Залежно від типу транспортного засобу, що передбачає певний режим водіння, така система здатна змінюватися. У маневреному спорткарі вона працюватиме дещо інакше, ніж у седані підвищеної комфортності.

Робочий потенціал інноваційної підвіски характеризується функціональними особливостями, які пояснюються такими режимами:

  1. Індивідуальна активація коліс. Раціональне рішення під час поїздок бездоріжжям. Цей режим полягає у встановленні персональних налаштувань на кожне колесо засобом сенсорного дисплея, є корисним в умовах руху пересічною місцевістю. Він вирішить проблему, пов’язану з потраплянням у колесо каменя, якщо пружина в цей момент повністю стиснена.
  2. Режим розгойдування. Він теж актуальний під час поїздок розбитими, ґрунтовими дорогами та шляхами off-road, що не усувають ризик потрапляння машини в піщану пастку. Результатом відповідної роботи системи стає оптимізація зчеплення з дорогою засобом почергового посилення й послаблення тиску шин на ґрунт. Відбувається це завдяки автоматичному підйому-зниженню рівня підвіски.
  3. Опускання задньої частини кузова. Активація цього режиму відбувається шляхом натискання спеціальної кнопки в багажному відділі, робить більш зручним завантаження багажника високого авто.
  4. Режим руху кривою траєкторією CURVE передбачає активацію опції нахилу кузова під час поворотів до 3°. Виконується ця функція в кілька етапів. Цей режим мінімізує дію бокових сил на водія і пасажирів. Під час поворотів пасажири в салоні не відчувають дискомфорту.

Безпеку та стабільність руху автомобіля забезпечує зв'язок системи з вузлами рульового управління,