Contact

Close
Contact

Heading

Close X
Меню

Що означає знак Mercedes?

Німеччина за правом вважається батьківщиною найвідоміших на планеті автовиробників. Відомо, що першу автівку в світі виготовили саме в цій країні.

Кожен бренд має власну атрибутику, яка дозволяє одразу розпізнавати його продукцію на ринку, має символічне значення та власну історію створення. У цій статті розповімо про логотип легендарного концерну Mercedes-Benz: як та коли був створений значок Мерседес, у чому його сенс та як еволюціонувала емблема славнозвісної корпорації з часом.

Як та коли з’явився Мерседес знак: передісторія

Події, що передували появі такого атрибута, відбулися 1880 року. Саме тоді німецькому підприємцю, інженеру та конструктору Готлібу Даймлеру спало на думку прикрасити фасад власного маєтку зображенням трипроменевої зірки.

Цей елемент декору, що в майбутньому перетворився на логотип Mercedes, для цього відомого бізнесмена був талісманом та оберегом. Він сподівався, що настане час, що така зоря засяє і над його майбутнім заводом. На цьому омріяному підприємстві винахідник збирався випускати запатентований роком раніше свій двотактний ДВЗ.

10 років потому компанія Daimler Motoren Gessellschaft запрацювала.

А 1909 року відповідна зірка була обрана емблемою компанії, що займалася проєктуванням та виробництвом моторів Даймлера. Того часу власниками підприємства були вже його сини. Три промені символічного знаку констатували, що двигуни відповідного підприємства використовуються для транспорту наземного, водного та повітряного.

Не важко було здогадатися, що означає логотип Мерседес, виходячи з цієї концепції, 3 природні стихії: адже мотори підприємства застосовувалися в авіаційних суднах, на кораблях та в автомобілях, які їздили по землі.

Трипроменева зірка як союз трьох засновників, або інша версія значення логотипа Мерседес

Багато дослідників дотримуються іншої думки щодо походження та значення зображення, яке символізує Mercedes-Benz.

Згідно з їхньою версією 3 промені зірки - це 3 співвласники промислової компанії: той же Даймлер Готліб, Вільгельм Майбах, якого називали «королем конструкторів» та Еміль Еллінек, що був австрійським консулом та найбільшим інвестором спільного машинобудівного бізнесу.

За свідченням деяких джерел ці бізнесмени довго не могли дійти єдиної думки щодо фірмового знака свого спільного підприємства. Одного разу відверта суперечка з цього питання між ними настільки загострилася, що вони всі спересердя підняли свої тростини, з’єднавши їх кінці.

Але бійки не сталося, бо отримана за цим дивним збігом обставин емблема Мерседес однаково сподобалась всім учасникам суперечки.

Цікаво, що своєю назвою культовий автомобільний бренд зобов’язаний дочці одного з його фундаторів - ім’я Мерседес носила донька Еміля Еллінека.

Як змінювався дизайн логотипа Mercedes-Benz у різні часи?

До свого теперішнього дизайну символ цього концерну зазнавав змін кілька разів.

Його еволюція в хронологічному порядку виглядає так:

  • 1909 рік — масивна трипроменева зірка золотавого кольору;
  • 1909 рік — круглий знак компанії Benz у вигляді відповідного напису, оточеного лавровим вінком, що існував паралельно;
  • 1916 рік — знак набуває білого забарвлення і поміщається на фон автомобільного колеса з червоним диском, внизу якого розташовують слово-назву корпорації;
  • 1921 рік — емблема отримує практично сучасний вигляд — зірка в кільці;
  • 1926 рік — символ повертає собі зображення обрамлення з гілочками лавра та напис назви концерну і стає суцільним:
  • 1996 рік — повернення логотипа взірця 1921 року.

Такий дизайн, стильний, витончений та лаконічний у своїй елегантності фірмовий значок Mercedes зберіг дотепер.

Упродовж усієї історії розвитку компанії ця емблема змінювала своє обличчя відповідно до вимог та модних тенденцій часу, проте це не завадило їй завжди зберігати первісну концепцію графічного стилю.

Також славнозвісний трипроменевий логотип 1952 року змінив своє початкове місце розташування. До цього він прикрашав капот автомобілів, а потім променевий знак перенесли на поверхню радіаторної решітки.

Таким чином дизайнери бренду вирішили акцентувати увагу автомобілістів на спортивному стилі своїх топових моделей.