Відтак EQC є дуже екологічним автомобілем.

На зображенні показано Mercedes-Benz EQC, вигляд ззаду.

Відтак EQC є дуже екологічним автомобілем.

У рамках стратегії «Ambition 2039» компанія Mercedes-Benz поставила собі за мету до 2039 року випустити новий автомобільний парк з нульовим рівнем викидів CO₂. Важливим кроком у цьому напрямку є комплексна екологічна перевірка Mercedes-Benz, яку успішно пройшов EQC 400 4MATIC як перший автомобіль торгової та технологічної марки EQ. Це випробування спрямовано на забезпечення повного екологічного балансу, при цьому докладно досліджуються впливи автомобіля на навколишнє середовище протягом всього життєвого циклу, від видобутку сировини й виробництва до використання (в цьому випадку протягом пробігу 200 000 км) та утилізації. Mercedes-Benz є першим автовиробником, що регулярно проводить так звану екологічну перевірку ще з 2005 року. Процедура випробування відповідає міжнародному стандарту ISO 14040, а його результати додатково проходять ретельну незалежну перевірку TÜV Süd, що забезпечує максимальну прозорість,
Особливі переваги EQC 400 4MATIC становлять повна відсутність шкідливих викидів в атмосферу та висока ефективність електричного приводу. Залежно від джерела живлення, під час руху електромобілі можуть компенсувати рівень викидів CO₂, що часто є більшим на етапі виробництва. Якщо електромобілі працюють тільки від відновлюваних джерел енергії, то рівень викидів CO₂ протягом усього життєвого циклу може зменшуватись на 70 % відносно автомобілів, оснащених двигуном внутрішнього згоряння.

Наша мета на 2022 р.: нульовий рівень викидів CO₂ із заводу.

У кадрі показано Mercedes-Benz EQC, вигляд збоку.

Наша мета на 2022 р.: нульовий рівень викидів CO₂ із заводу.

За ідентичних умов під час виробництва електромобілів порівняно з автомобілями, оснащеними двигунами внутрішнього згоряння, виділяється більше CO₂, оскільки цей процес, особливо виготовлення елементів АКБ, потребує великої кількості енергії. Тому в перспективі впровадження енергії з нульовим рівнем викидів CO₂ для виробництва (що Mercedes-Benz прагне реалізувати на всіх європейських заводах уже з 2022 р.) набуває ще більшого значення. Важливим кроком на цьому шляху є використання «зеленої» електроенергії з вітчизняних вітрових електростанцій, зокрема, для виробництва EQC на заводі Mercedes-Benz у Бремені, а також для випуску акумуляторних батарей на німецькому підприємстві ACCUMOTIVE у саксонському Каменці.
Під час експлуатації сам водій уже сьогодні може безпосередньо впливати на екологічний баланс свого електромобіля, – залежно від того, якою електроенергію він заряджається. Відповідним чином екологічний баланс автомобіля, зокрема баланс CO₂, визначається під час конкретного розгляду всього життєвого циклу Mercedes-Benz EQC з пробігом 200 000 км. Використання чистої електроенергії для заряджання акумуляторних батарей дозволяє майже вдвічі скоротити слід CO₂ на EQC.

Матеріали, з яких виготовляється EQC.

На зображенні показаний інтер'єр Mercedes-Benz EQC.

Матеріали, з яких виготовляється EQC.

Порожня вага EQC 400 4MATIC складає 2420 кг. Більша частина ваги (39 %) припадає на сталь та чорні метали, наступні за вагою матеріали – легкі сплави (23 %) та полімерні матеріали, а саме пластмаси (18 %).

Уже сьогодні в автомобільному виробництві все частіше використовуються ресурсозберігальні матеріали, такі як рециклати пластмас та відновлювана сировина. Так, у виробництві EQC застосовується наша нова розробка – високоякісний матеріал для оббивки сидінь «Response», що на 100 % складається з перероблених ПЕТ-пляшок. Крім того, рециклати пластмас також використовуються в обшивці ніші для запасного колеса та нижніх панелях моторного відсіку. Ми також застосовуємо відновлювану сировину, таку як кенаф, вовна та папір. Волокно рослини кенаф, наприклад, використовується у виготовленні облицювання багажного відділення, а папір – в якості проміжного шару з паперових стільників у підлозі багажного відділення.
100 компонентів нового EQC загальною вагою 55,7 кг, без урахування дрібних деталей, таких як кнопки, пластикові гайки та кріплення кабелів, виготовляються з ресурсозберігальних матеріалів.

Друге життя високовольтних акумуляторних батарей.

У кадрі показано Mercedes-Benz EQC, вигляд ззаду, із зарядною станцією в місті.

Друге життя високовольтних акумуляторних батарей.

Mercedes-Benz бере активну участь у дослідженні та розробці нових технологій вторинної переробки для забезпечення належних матеріалів для електромобілів майбутнього. Знання про вторинну переробку літій-іонних акумуляторних батарей уже використовувались у різноманітних дослідницьких проектах, а також у співпраці з постачальниками та партнерами з утилізації. Вторинна переробка матеріалів, що ми застосовуємо, таких як літій, нікель, платина, кобальт та рідкісноземельні елементи, знаходиться в центрі наших досліджень і починається вже на етапі проектування деталей. Компанія Mercedes-Benz визначила чотири ступені вторинної переробки акумуляторних батарей і розробила відповідні процеси: ReUse (довготривале вторинне використання АКБ, наприклад, для стаціонарних енергоакумуляторів), RePair (ремонтні роботи на АКБ), ReManufacturing (розбирання та збирання АКБ), а також ReMat (вторинна переробка та повторне використання складових).

Компанія Daimler у першу чергу зробила ставку на процес ReUse, що застосовується на стаціонарних електроакумуляторах повного дочірнього підприємства Mercedes‑Benz Energy GmbH: адже життєвий цикл акумуляторної батареї гібридних автомобілів з підзарядкою від електромережі або електромобілів не повинен вичерпуватися експлуатацією автомобілів – АКБ можна використовувати в стаціонарних електроакумуляторах. Незначні втрати потужності не шкодять загальній ефективності, адже в цьому випадку акумуляторна батарея може орієнтовно використовуватися в стаціонарному обладнанні ще щонайменше десять років за умови економічної експлуатації. Таким чином, вторинне використання літій-іонних модулів дозволяє майже подвоїти термін економічної служби АКБ.

EQC 400 4MATIC: споживання струму у кВт*год/100 км (у комбінованому циклі): 21,3-20,2; викиди CO2 у г/км (у комбінованому циклі): 0.<p>Вказані значення було розраховано згідно з рекомендованою процедурою вимірювання. Витрату палива й запас ходу розраховано згідно з Постановою 692/2008/ЄС. Витрата електроенергії та запас ходу залежать від конфігурації автомобіля.</p>